מענה אנושי לעסקים
מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ מעניק לכם שירות מקצועי בהתאמה אישית לצרכים של העסק שלכם. זה נעשה באמצעות כללים ותנאים אשר נקבעו מראש בתאום בינינו לביניכם. כמו כן ניתן לקבל את השירות במספר שפות בהתאם לקהלי היעד שלכם.
הקמת מוקד טלמרקטינג
הקמת מוקד טלמרקטינג, אחד האתגרים עבור כל בית עסק הוא – לתת מענה אנושי הזמין תמיד עבור לקוחות החברה. אך לצערנו לא כל עסק יכול לעמוד באתר ולספק מענה תמידי ללקוחות החברה, לכן עסקים רבים נעזרים במיקור חוץ שיאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה בכל שעות היממה. שירות זה הוא מצוין לעסקים, בין אם מדובר על עסק קטן או חברת ענק, כיוון שכל שיחה הנכנסת לעסק היא עסקה שיכולה להתקיים ולהגדיל את מכירות החברה. מלבד זאת, שיחות אלו יכולות להיות של לקוחות קיימים המבקשים שירות, כך שבמידה ואין מענה בעסק לקוחות יוכלו בקלות ללכת למתחרים של העסק וחבל להפסיד לקוח. מהו מענה אנושי חיצוני שירות מענה אנושי חיצוני הוא למעשה מוקד שירות חיצוני, מיקור חוץ, המקבל אליו את השיחות בזמן שהעסק אינו פתוח, כאשר המזכירה לא נמצאת, כאשר הקו תפוס, כאשר יש עומס, מבצע מסוים שגורם לריבוי טלפונים ובכלל בכל מקרה שאין מי שימשוך את השיחות. כאשר מוקד זה מקבל את השיחה, הוא מזדהה בשם של העסק, לוקח את פרטיו של הלקוח ומעביר בצורה מרוכזת את ההודעות לבעל העסק. כמובן שניתן לאפשר ללקוח לקבל מידע בסיסי על שירות מסוים ולהשאיר פרטים, כך נוצר מצב שבו כל לקוח מקבל שירות בזמן שהוא חייג REAL TIME. לדוגמא, עסק לבניית אתרים שללקוח נפל הדומיין והאתר כרגע לא פעיל. כאשר הוא מתקשר לעסק, השיחה מגיעה לשרות מענה חיצוני (חברת ), אנו בחברה מקבלים שיחה, כאשר אנו יודעים שהשיחה היא לנושא טכני/תקלה מסויימת. הלקוח מסביר את התקלה, אנו בחברה רושמים את התקלה, את דחיפות העניין, שם הדומיין של הלקוח, פרטי התקשרות לחזרה ללקוח – את כל המידע הזה אנו מעבירים באופן מיידי למחלקה הטכנית של אותו עסק והם יודעים לחזור ללקוח במהירות כאשר הם כבר מבינים את הבעיה, אולי אפילו הכינו פתרון מראש ולא מבזבזים זמן יקר על הבנת הבעיה אלא על טיפול הנטו! כל היתרונות של מענה אנושי חיצוני חיסכון בעלויות – משרדים רבים ובעיקר קטנים לא מוצאים תקציב למזכירה או לעובד שיקבל שיחות, מה שאומר שהם אלו שזקוקים גם לספק מוצר ללקוח ולגם לקבל שירות. ניקח לדוגמא -חשמלאי פרטי – לעיתים הוא נמצא במקומות שבהם הוא לא יכול לדבר עם לקוחות או לקבל קריאות שירות, כך שהמוקד מקבל את השיחה ובזמנו הפנוי הוא חוזר לכל לקוח על מנת שלא לפספס שום לקוח פוטנציאלי. חיסכון בכוח אדם – אחזקת מנעה אנושי היא אינה זולה, הרי כוח אדם בכל עסק הוא יקר. לרוב, עסקים רבים מוצאים כי שימוש במענה אנושי חיצוני יכול לחסוך להם בעלויות כוח אדם, מה שחוסך להם בהוצאות רבות בעסק. דבר נוסף, וודאי כולם יודעים כמה עולה להחזיק עובד, אם זה לשלם לו משכורת, ביטוחים, פנסיה ועוד מיני רבים, כך שפתרון זה יכול לחסוך לכם בעלויות אלו. הקמת מוקד טלמרקטינג
מערכת זימון תורים - הקמת מוקד טלמרקטינג
מערכת זימון תורים לעסקים הינו תחליף אידיאלי לשירותי המזכירות המסורתיים. שירות זה מאפשר לרופאים , עורכי דין ולשאר בעלי מקצועות חופשיים להיות נגישים לציבור הפונים אליהם 24 שעות ביממה! ללא הצורך במשרד ובמזכירה צמודים. שירות זה מאפשר מענה אופטימלי לצורך קביעת תור – בשעות ובימים שנוח לכם. יתרונות השירות תוכנת התורים שלנו מהווה פיתרון אידיאלי ידידותי לניהול מרפאה ותורים. התוכנה אינטרנטית וכוללת יומן ויזואלי המאפשר ניהול מס' יומני רופאים בו זמנית, תיעוד תורים וטיפולים הקשורים ללקוח. בנוסך תוכלו להפיק דוחות בחתכים שונים. היומן מאפשר להגדיר מועדי עבודה ומרווחי זמן שונים לכל רופא! לנהל רשימת ממתינים ולשלב חריגים (נדחפים) בין שעות העבודה של הרופא. נציגי השירות שלנו מצויידים במערכות טכנולוגיות המתקדמות בעולם. מה שמאפשר לנו לענות לשיחותיך לפי תסריטי שיחה בלתי מוגבלים, שיכללו: בירור צרכים של הפציינטים הפונים, לקיחת הודעות עבור מחלקות ובעלי תפקידים שונים במרפאה וכמובן קביעת תורים, בדיוק כפי שתגדיר לנו. את תוצאות השיחות תוכלו לקבל באמצעות דשבורד אינטרנוטי מפואר / מייל יומי / מייל פר שיחה לבחירתך. את יומן התורים תוכל לראות ולעדכן עצמאית באמצעות האינטרנט.