מענה אנושי לעסקים
מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ מעניק לכם שירות מקצועי בהתאמה אישית לצרכים של העסק שלכם. זה נעשה באמצעות כללים ותנאים אשר נקבעו מראש בתאום בינינו לביניכם. כמו כן ניתן לקבל את השירות במספר שפות בהתאם לקהלי היעד שלכם.
תוכנה לניהול קריאות שירות
תוכנה לניהול קריאות שירות, אחד האתגרים עבור כל בית עסק הוא – לתת מענה אנושי הזמין תמיד עבור לקוחות החברה. אך לצערנו לא כל עסק יכול לעמוד באתר ולספק מענה תמידי ללקוחות החברה, לכן עסקים רבים נעזרים במיקור חוץ שיאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה בכל שעות היממה. שירות זה הוא מצוין לעסקים, בין אם מדובר על עסק קטן או חברת ענק, כיוון שכל שיחה הנכנסת לעסק היא עסקה שיכולה להתקיים ולהגדיל את מכירות החברה. מלבד זאת, שיחות אלו יכולות להיות של לקוחות קיימים המבקשים שירות, כך שבמידה ואין מענה בעסק לקוחות יוכלו בקלות ללכת למתחרים של העסק וחבל להפסיד לקוח. מהו מענה אנושי חיצוני שירות מענה אנושי חיצוני הוא למעשה מוקד שירות חיצוני, מיקור חוץ, המקבל אליו את השיחות בזמן שהעסק אינו פתוח, כאשר המזכירה לא נמצאת, כאשר הקו תפוס, כאשר יש עומס, מבצע מסוים שגורם לריבוי טלפונים ובכלל בכל מקרה שאין מי שימשוך את השיחות. כאשר מוקד זה מקבל את השיחה, הוא מזדהה בשם של העסק, לוקח את פרטיו של הלקוח ומעביר בצורה מרוכזת את ההודעות לבעל העסק. כמובן שניתן לאפשר ללקוח לקבל מידע בסיסי על שירות מסוים ולהשאיר פרטים, כך נוצר מצב שבו כל לקוח מקבל שירות בזמן שהוא חייג REAL TIME. לדוגמא, עסק לבניית אתרים שללקוח נפל הדומיין והאתר כרגע לא פעיל. כאשר הוא מתקשר לעסק, השיחה מגיעה לשרות מענה חיצוני (חברת ), אנו בחברה מקבלים שיחה, כאשר אנו יודעים שהשיחה היא לנושא טכני/תקלה מסויימת. הלקוח מסביר את התקלה, אנו בחברה רושמים את התקלה, את דחיפות העניין, שם הדומיין של הלקוח, פרטי התקשרות לחזרה ללקוח – את כל המידע הזה אנו מעבירים באופן מיידי למחלקה הטכנית של אותו עסק והם יודעים לחזור ללקוח במהירות כאשר הם כבר מבינים את הבעיה, אולי אפילו הכינו פתרון מראש ולא מבזבזים זמן יקר על הבנת הבעיה אלא על טיפול הנטו! כל היתרונות של מענה אנושי חיצוני חיסכון בעלויות – משרדים רבים ובעיקר קטנים לא מוצאים תקציב למזכירה או לעובד שיקבל שיחות, מה שאומר שהם אלו שזקוקים גם לספק מוצר ללקוח ולגם לקבל שירות. ניקח לדוגמא -חשמלאי פרטי – לעיתים הוא נמצא במקומות שבהם הוא לא יכול לדבר עם לקוחות או לקבל קריאות שירות, כך שהמוקד מקבל את השיחה ובזמנו הפנוי הוא חוזר לכל לקוח על מנת שלא לפספס שום לקוח פוטנציאלי. חיסכון בכוח אדם – אחזקת מנעה אנושי היא אינה זולה, הרי כוח אדם בכל עסק הוא יקר. לרוב, עסקים רבים מוצאים כי שימוש במענה אנושי חיצוני יכול לחסוך להם בעלויות כוח אדם, מה שחוסך להם בהוצאות רבות בעסק. דבר נוסף, וודאי כולם יודעים כמה עולה להחזיק עובד, אם זה לשלם לו משכורת, ביטוחים, פנסיה ועוד מיני רבים, כך שפתרון זה יכול לחסוך לכם בעלויות אלו. תוכנה לניהול קריאות שירות
מוקד תמיכה - תוכנה לניהול קריאות שירות
"לקחת את הטכנולוגיה רחוק יותר, לעבוד קשה יותר ולצאת מעורך כדי לעשות משהו חדשני." בעידן הנוכחי, הלקוח שלך רוצה כבר עכשיו בשיחה הראשונה לקבל שירות מלא ומעמיק. ולא תמיד אתה תתפנה לעשות זאת. מוקד תמיכה ב קיים כבר למעלה מעשור ומספק שירותי HELP DESK לחברות מובילות במשק, חברות בינלאומיות, משרדי ממשלה ועוד. ומספק שירותים מתקדמים יותר בקטגוריית שירות מענה אנושי לעסקים ושירותי מזכירה המוקד מורכב מצוות נציגים מצומצם ובעל ותק וניסיון במתן שירות מוביל, שמתמחה לפי דרישות העסק בהענקת שירותי תמיכה חיצוניים לכל סוגי העסקים. במקום להכשיר נציגים, לשאת בעלויות תפעוליות גבוהות הכרוכות בהקמת מוקד טלפוני ושימור כוח האדם, אתה יכול להתעסק בליבה התפעולית של העסק שלך ולקבל בתמורה שקט נפשי. איך עובד מוקד התמיכה? הנציגים שלנו, לומדים את הסביבה הארגונית של העסק של, ומוכשרים בעזרתך לתת את מלוא התמיכה ללקוחותיך. בפועל מוקד התמיכה משמש כזרוע תפעולית מתמחה בשירות ללקוחות שלך ומעניק מענה אנושי וממוחשב ללקוחותיך גם באמצעות שיחות נכנסות וגם באמצעות מענה למיילים, צ'אט, אינטרנט וכל היוצא בזה. הימצאות כיום בקדמת הטכנולוגיה וטיפוח ההון האנושי, היא שמאפשרת לנציגי השירות שלנו לייצר מפגשים שירותיים, שיווקית ומקצועיים עם צרכני הקצה, שהם לקוחותיך, במשך עשרים וארבע שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, הלקוחות שלך מקבלים את השירות המקיף ביותר. שירותי התמיכה מעניקים את מלוא הפתרונות הטכנולוגים הכוללים: מוקד טלפוני זמין ללקוחותיך לכל סוגי הפניות נתבי שיחות וג'ינגלים שיווקיים מענה אנושי או ממוחשב באמצעות כל ערוצי התקשורת המתבקשים סיווג פניות לפי נושאים והעברה לפי בסיס נתונים בניית אפליקציות ייחודיות כדוגמת CRM ייחודיים שיפתחו עבורך לצורכי מעקב ותפעול התממשקות לאתרי אינטרנט מתן מענה מלא לגולשים בכל שעות היממה הכשרה וגיוס נציגים בהתאם לדרישות בעל המנוי מתן תמיכה טכנית מקיפה