מענה אנושי לעסקים
מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ מעניק לכם שירות מקצועי בהתאמה אישית לצרכים של העסק שלכם. זה נעשה באמצעות כללים ותנאים אשר נקבעו מראש בתאום בינינו לביניכם. כמו כן ניתן לקבל את השירות במספר שפות בהתאם לקהלי היעד שלכם.
הפניית שיחות 019
הפניית שיחות 019, אחד האתגרים עבור כל בית עסק הוא – לתת מענה אנושי הזמין תמיד עבור לקוחות החברה. אך לצערנו לא כל עסק יכול לעמוד באתר ולספק מענה תמידי ללקוחות החברה, לכן עסקים רבים נעזרים במיקור חוץ שיאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה בכל שעות היממה. שירות זה הוא מצוין לעסקים, בין אם מדובר על עסק קטן או חברת ענק, כיוון שכל שיחה הנכנסת לעסק היא עסקה שיכולה להתקיים ולהגדיל את מכירות החברה. מלבד זאת, שיחות אלו יכולות להיות של לקוחות קיימים המבקשים שירות, כך שבמידה ואין מענה בעסק לקוחות יוכלו בקלות ללכת למתחרים של העסק וחבל להפסיד לקוח. מהו מענה אנושי חיצוני שירות מענה אנושי חיצוני הוא למעשה מוקד שירות חיצוני, מיקור חוץ, המקבל אליו את השיחות בזמן שהעסק אינו פתוח, כאשר המזכירה לא נמצאת, כאשר הקו תפוס, כאשר יש עומס, מבצע מסוים שגורם לריבוי טלפונים ובכלל בכל מקרה שאין מי שימשוך את השיחות. כאשר מוקד זה מקבל את השיחה, הוא מזדהה בשם של העסק, לוקח את פרטיו של הלקוח ומעביר בצורה מרוכזת את ההודעות לבעל העסק. כמובן שניתן לאפשר ללקוח לקבל מידע בסיסי על שירות מסוים ולהשאיר פרטים, כך נוצר מצב שבו כל לקוח מקבל שירות בזמן שהוא חייג REAL TIME. לדוגמא, עסק לבניית אתרים שללקוח נפל הדומיין והאתר כרגע לא פעיל. כאשר הוא מתקשר לעסק, השיחה מגיעה לשרות מענה חיצוני (חברת ), אנו בחברה מקבלים שיחה, כאשר אנו יודעים שהשיחה היא לנושא טכני/תקלה מסויימת. הלקוח מסביר את התקלה, אנו בחברה רושמים את התקלה, את דחיפות העניין, שם הדומיין של הלקוח, פרטי התקשרות לחזרה ללקוח – את כל המידע הזה אנו מעבירים באופן מיידי למחלקה הטכנית של אותו עסק והם יודעים לחזור ללקוח במהירות כאשר הם כבר מבינים את הבעיה, אולי אפילו הכינו פתרון מראש ולא מבזבזים זמן יקר על הבנת הבעיה אלא על טיפול הנטו! כל היתרונות של מענה אנושי חיצוני חיסכון בעלויות – משרדים רבים ובעיקר קטנים לא מוצאים תקציב למזכירה או לעובד שיקבל שיחות, מה שאומר שהם אלו שזקוקים גם לספק מוצר ללקוח ולגם לקבל שירות. ניקח לדוגמא -חשמלאי פרטי – לעיתים הוא נמצא במקומות שבהם הוא לא יכול לדבר עם לקוחות או לקבל קריאות שירות, כך שהמוקד מקבל את השיחה ובזמנו הפנוי הוא חוזר לכל לקוח על מנת שלא לפספס שום לקוח פוטנציאלי. חיסכון בכוח אדם – אחזקת מנעה אנושי היא אינה זולה, הרי כוח אדם בכל עסק הוא יקר. לרוב, עסקים רבים מוצאים כי שימוש במענה אנושי חיצוני יכול לחסוך להם בעלויות כוח אדם, מה שחוסך להם בהוצאות רבות בעסק. דבר נוסף, וודאי כולם יודעים כמה עולה להחזיק עובד, אם זה לשלם לו משכורת, ביטוחים, פנסיה ועוד מיני רבים, כך שפתרון זה יכול לחסוך לכם בעלויות אלו. הפניית שיחות 019
מענה לגולשים באתר - הפניית שיחות 019
הלקוחות שלכם מבלים זמן רב בגלישה באינטרנט, אבל כדי לעניין אותם ברכישה דווקא באתר שלכם ולא באתר של המתחרים שלכם – אתם צריכים מענה אנושי. מענה אנושי מספק לאתר שלכם יתרון על פני אתרים אחרים, והופך להיות שחקן החיזוק שלכם בכל שלבי המכירה. הצטרף עוד היום לשירות החדשני של חברת , ותן לגולשי האתר שלך את האפשרות לשוחח עם נציג מכירות מיומן ולהפוך מגולש לרוכש. מחקרים וסקרים עדכניים מראים כי מרבית הגולשים (כ 80) לא מבצעים רכישה באתרי האינטרנט, אלא רק מבצעים "סקר שוק". הוכח כי היקפי המכירות באתרי האינטרנט גדלים כאשר מתקיימים התנאים הבאים: 1האתר אינטראקטיבי – אתר המאפשר לגולש לשוחח עם נציג תמיכה ומכירות. 2האתר יוצר אמון עם הגולש, המהווה חלק מכריע בתהליך הרכישה. 3לאינטרנט שפה משלו – ההתנהגות הצרכנית באתרי האינטרנט שונה בתכלית מכל התנהגות צרכנית אחרת. 4כמות גולשי האתרים גדולה באלפי אחוזים מכמות באי-החנות הפיזית, אך אחוז ההמרה (יחס מכירה/ביקור) באינטרנט נמוך משמעותית בהיעדר אינטראקציה דו-כיוונית עם הגולש. זאת, רק משום, שבחנות האמיתית יש מי שיקבל אותם ויעניק להם יחס אישי. 5נציג טלפוני אונליין תורם לשיפור התדמית של אתר האינטרנט שלך. 6יצירת קשר מהיר עם הגולש מייצרת התחלת הליך מכירה וברוב המקרים הפסקת החיפוש של הגולש באתרי המתחרים שלך. 7לקוחות פשוט מעדיפים את המגע האנושי – אין כמו לדבר עם נציג חי ונושם, שיוכל לתמוך בגלישה באתר שלך, למכור להם את מוצריך ולאסוף עבורך לידים חמים. 8מרבית הגולשים חוששים מלהשאיר כרטיס אשראי ברשת – תוכל להפיג חשש זה על-ידי מענה אנושי ואישי אונליין.