מענה אנושי לעסקים
מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ מעניק לכם שירות מקצועי בהתאמה אישית לצרכים של העסק שלכם. זה נעשה באמצעות כללים ותנאים אשר נקבעו מראש בתאום בינינו לביניכם. כמו כן ניתן לקבל את השירות במספר שפות בהתאם לקהלי היעד שלכם.
הפניית שיחה פרטנר
הפניית שיחה פרטנר, אחד האתגרים עבור כל בית עסק הוא – לתת מענה אנושי הזמין תמיד עבור לקוחות החברה. אך לצערנו לא כל עסק יכול לעמוד באתר ולספק מענה תמידי ללקוחות החברה, לכן עסקים רבים נעזרים במיקור חוץ שיאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה בכל שעות היממה. שירות זה הוא מצוין לעסקים, בין אם מדובר על עסק קטן או חברת ענק, כיוון שכל שיחה הנכנסת לעסק היא עסקה שיכולה להתקיים ולהגדיל את מכירות החברה. מלבד זאת, שיחות אלו יכולות להיות של לקוחות קיימים המבקשים שירות, כך שבמידה ואין מענה בעסק לקוחות יוכלו בקלות ללכת למתחרים של העסק וחבל להפסיד לקוח. מהו מענה אנושי חיצוני שירות מענה אנושי חיצוני הוא למעשה מוקד שירות חיצוני, מיקור חוץ, המקבל אליו את השיחות בזמן שהעסק אינו פתוח, כאשר המזכירה לא נמצאת, כאשר הקו תפוס, כאשר יש עומס, מבצע מסוים שגורם לריבוי טלפונים ובכלל בכל מקרה שאין מי שימשוך את השיחות. כאשר מוקד זה מקבל את השיחה, הוא מזדהה בשם של העסק, לוקח את פרטיו של הלקוח ומעביר בצורה מרוכזת את ההודעות לבעל העסק. כמובן שניתן לאפשר ללקוח לקבל מידע בסיסי על שירות מסוים ולהשאיר פרטים, כך נוצר מצב שבו כל לקוח מקבל שירות בזמן שהוא חייג REAL TIME. לדוגמא, עסק לבניית אתרים שללקוח נפל הדומיין והאתר כרגע לא פעיל. כאשר הוא מתקשר לעסק, השיחה מגיעה לשרות מענה חיצוני (חברת ), אנו בחברה מקבלים שיחה, כאשר אנו יודעים שהשיחה היא לנושא טכני/תקלה מסויימת. הלקוח מסביר את התקלה, אנו בחברה רושמים את התקלה, את דחיפות העניין, שם הדומיין של הלקוח, פרטי התקשרות לחזרה ללקוח – את כל המידע הזה אנו מעבירים באופן מיידי למחלקה הטכנית של אותו עסק והם יודעים לחזור ללקוח במהירות כאשר הם כבר מבינים את הבעיה, אולי אפילו הכינו פתרון מראש ולא מבזבזים זמן יקר על הבנת הבעיה אלא על טיפול הנטו! כל היתרונות של מענה אנושי חיצוני חיסכון בעלויות – משרדים רבים ובעיקר קטנים לא מוצאים תקציב למזכירה או לעובד שיקבל שיחות, מה שאומר שהם אלו שזקוקים גם לספק מוצר ללקוח ולגם לקבל שירות. ניקח לדוגמא -חשמלאי פרטי – לעיתים הוא נמצא במקומות שבהם הוא לא יכול לדבר עם לקוחות או לקבל קריאות שירות, כך שהמוקד מקבל את השיחה ובזמנו הפנוי הוא חוזר לכל לקוח על מנת שלא לפספס שום לקוח פוטנציאלי. חיסכון בכוח אדם – אחזקת מנעה אנושי היא אינה זולה, הרי כוח אדם בכל עסק הוא יקר. לרוב, עסקים רבים מוצאים כי שימוש במענה אנושי חיצוני יכול לחסוך להם בעלויות כוח אדם, מה שחוסך להם בהוצאות רבות בעסק. דבר נוסף, וודאי כולם יודעים כמה עולה להחזיק עובד, אם זה לשלם לו משכורת, ביטוחים, פנסיה ועוד מיני רבים, כך שפתרון זה יכול לחסוך לכם בעלויות אלו. הפניית שיחה פרטנר
מוקד טיוב נתונים - הפניית שיחה פרטנר
ידע זה כח!! טיוב נתונים והשבחת מאגרי מידע זה ידוע כבר מזמן שהנכס הכי חשוב שלך הוא הדאטה בייס- מאגר הלקוחות שלך. לקוחות שרכשו ממך, לקוחות שהתעניינו במוצר או בשירות שלך, או לקוחות פוטנציאליים שיכולים להביע עניין ורצון בביצוע רכישה. במרבית המקרים, ניהול מאגר הנתונים, עדכון וארגון שלו אינם נעשים כהלכה. הדאטה בייס פשוט שוכב שם, ומתעדכן לעיתים רחוקות אם בכלל. כשזה קורה, לרוב "נשפך" על המאגר הקיים עומס של נתונים חדשים כגוש, ללא מיון וחלוקה, עדכון ערכים רלוונטיים וסינון של מה שאינו רלוונטי עוד. מאגרי נתונים רבים מציגים תמונה עגומה בה הכתובות והטלפונים אינם מעודכנים. מידע חיוני כמו כתובות מייל או הסכמת לקוח לקבלת עדכונים שוטפים או חומר פרסומי פשוט נעדר, ועל פילוח, מיון וניתוח הנתונים אין בכלל מה לדבר. זאת למרות שמאגר הנתונים שלך הוא אחד הנכסים הגדולים, אם לא הגדול ביותר, של העסק. תרשה לנו לעזור לך מפעילה צוות נציגים מיומן ומאומן, שיבצע שיחות טלפוניות, יטייב וישביח את מאגרי המידע שלך, על מנת לאפשר לך לנצלו כהלכה ובכך לעמוד בקשר עם הלקוחות הקיימים, ולהגדיל את שיעור החשיפה ללקוחות הפוטנציאלים שלך. הכסף שלך שוכב על הרצפה, תן לנו הרים אותו עבורך. זאת נעשה באמצעות ארגון ופילוח הדאטה ע"פ קריטריונים: השלמת נתונים חסרים, כגון ת.ז שמות וטלפונים קליטת כתובות מייל בקשה לקבלת חומר פרסומי וטיפול בחוק הספאם טיפול בקבצים בעלי תווים מיותרים והפרדתם בצורה טבלאית איחוד קבצים וגליונות מיון וסינון רשומות כפולות שיחות מוקלטות