מענה אנושי לעסקים
מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ מעניק לכם שירות מקצועי בהתאמה אישית לצרכים של העסק שלכם. זה נעשה באמצעות כללים ותנאים אשר נקבעו מראש בתאום בינינו לביניכם. כמו כן ניתן לקבל את השירות במספר שפות בהתאם לקהלי היעד שלכם.
עקוב אחריי ברשת פרטנר
עקוב אחריי ברשת פרטנר, אחד האתגרים עבור כל בית עסק הוא – לתת מענה אנושי הזמין תמיד עבור לקוחות החברה. אך לצערנו לא כל עסק יכול לעמוד באתר ולספק מענה תמידי ללקוחות החברה, לכן עסקים רבים נעזרים במיקור חוץ שיאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה בכל שעות היממה. שירות זה הוא מצוין לעסקים, בין אם מדובר על עסק קטן או חברת ענק, כיוון שכל שיחה הנכנסת לעסק היא עסקה שיכולה להתקיים ולהגדיל את מכירות החברה. מלבד זאת, שיחות אלו יכולות להיות של לקוחות קיימים המבקשים שירות, כך שבמידה ואין מענה בעסק לקוחות יוכלו בקלות ללכת למתחרים של העסק וחבל להפסיד לקוח. מהו מענה אנושי חיצוני שירות מענה אנושי חיצוני הוא למעשה מוקד שירות חיצוני, מיקור חוץ, המקבל אליו את השיחות בזמן שהעסק אינו פתוח, כאשר המזכירה לא נמצאת, כאשר הקו תפוס, כאשר יש עומס, מבצע מסוים שגורם לריבוי טלפונים ובכלל בכל מקרה שאין מי שימשוך את השיחות. כאשר מוקד זה מקבל את השיחה, הוא מזדהה בשם של העסק, לוקח את פרטיו של הלקוח ומעביר בצורה מרוכזת את ההודעות לבעל העסק. כמובן שניתן לאפשר ללקוח לקבל מידע בסיסי על שירות מסוים ולהשאיר פרטים, כך נוצר מצב שבו כל לקוח מקבל שירות בזמן שהוא חייג REAL TIME. לדוגמא, עסק לבניית אתרים שללקוח נפל הדומיין והאתר כרגע לא פעיל. כאשר הוא מתקשר לעסק, השיחה מגיעה לשרות מענה חיצוני (חברת ), אנו בחברה מקבלים שיחה, כאשר אנו יודעים שהשיחה היא לנושא טכני/תקלה מסויימת. הלקוח מסביר את התקלה, אנו בחברה רושמים את התקלה, את דחיפות העניין, שם הדומיין של הלקוח, פרטי התקשרות לחזרה ללקוח – את כל המידע הזה אנו מעבירים באופן מיידי למחלקה הטכנית של אותו עסק והם יודעים לחזור ללקוח במהירות כאשר הם כבר מבינים את הבעיה, אולי אפילו הכינו פתרון מראש ולא מבזבזים זמן יקר על הבנת הבעיה אלא על טיפול הנטו! כל היתרונות של מענה אנושי חיצוני חיסכון בעלויות – משרדים רבים ובעיקר קטנים לא מוצאים תקציב למזכירה או לעובד שיקבל שיחות, מה שאומר שהם אלו שזקוקים גם לספק מוצר ללקוח ולגם לקבל שירות. ניקח לדוגמא -חשמלאי פרטי – לעיתים הוא נמצא במקומות שבהם הוא לא יכול לדבר עם לקוחות או לקבל קריאות שירות, כך שהמוקד מקבל את השיחה ובזמנו הפנוי הוא חוזר לכל לקוח על מנת שלא לפספס שום לקוח פוטנציאלי. חיסכון בכוח אדם – אחזקת מנעה אנושי היא אינה זולה, הרי כוח אדם בכל עסק הוא יקר. לרוב, עסקים רבים מוצאים כי שימוש במענה אנושי חיצוני יכול לחסוך להם בעלויות כוח אדם, מה שחוסך להם בהוצאות רבות בעסק. דבר נוסף, וודאי כולם יודעים כמה עולה להחזיק עובד, אם זה לשלם לו משכורת, ביטוחים, פנסיה ועוד מיני רבים, כך שפתרון זה יכול לחסוך לכם בעלויות אלו. עקוב אחריי ברשת פרטנר
מוקד שירות לקוחות - עקוב אחריי ברשת פרטנר
מוקד שירות לקוחות ב מאפשר לך ליצור פלטפורמה נגישה, זמינה ואדיבה ללקוחותיך ובמקביל חסכון בעלויות התפעוליות. במשך 32 שנה ומעלה, רבות מבין החברות המובילות במשק, המספקות מוצרים ושירותים ,הצטרפו וחברו ל, תוך ראייה משותפת כי המפתח לשימור ושיפור מטרות הארגון, טמון בשירות לקוחות ומענה טלפוני אמין, מקצועי וזמין. זה פשוט, תנצל את המומחיות שלנו, לטובתך. מדוע צריך שירות לקוחות? ככל שהעולם מתקדם, האתגרים הניצבים בפני חברות, רבים ומתרבים בכל עת. כוח הצרכנים עם התפתחות הטכנולוגיה רק גודל ועולה והתחליפים שעומדים בפני הצרכן רק מתרבים ומתקדמים. כשמדובר בלקוח שלך, כל אחד הוא עולם ומלואו. היום בעולם הדיגיטלי כולם זמינים ונגישים ולקוחותיך מחפשים גם בעולם השירות את המגע הישיר, הזמינות, הנגישות והמקצועיות. ואתה בתור נותן שירות צריך להיות מוכן ונגיש עבור לקוחותיך כל הזמן. בחירה במוקד שירות לקוחות חיצוני פותח בפניך את האפשרות להעניק לכל מתקשר יחס אישי, אדיב ומענה מיידי לצרכיו, כשאתה פנוי להתעסק בליבה התפעולית של העסק שלך. והלקוחות שלך מקבלים מענה אנושי, ואתה גיבוי טלפוני. איך זה עובד? באמצעות , הלקוחות שלך מקבלים מענה לפי דרישתך במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. באמצעות תסריטי שיחה מובנים מראש, צוות נציגים מיומן וקו טלפון שעומד לרשותך בכל שעות היממה, הלקוחות שלך מקבלים שירות לקוחות מלא ואתה נשאר מעודכן לאורך כל הדרך, בכל דרך שתבחר. שמע עוד על איך זה עובד.. במה זה מועיל? לקוחותיך שונים במהותם אחד מן השני, אך רבים מן הפניות חוזרות על עצמם. כוח האדם, הזמן והעלויות התפעוליות שנדרשות מבית העסק שלך במענה לכל לקוח על כל פנייה שחוזרת על עצמה, גובים לאורך זמן מחיר יקר. באמצעות , השיחות הנכנסות מסווגות לפי סוג פנייה, בין אם הלקוח פונה לקבל פרטים על סניף מסוים, מוצר מסוים או אף תלונה על אחד מהם וכך שלכל סוג פניה, מוסדר תסריט שיחה המתאים לו. באמצעות שימוש בבסיס נתונים מוכן מראש, נציגנו בכל תצורת מענה יוכלו לספק את השירות המלא, במקצועיות, אדיבות ויעילות. ולאחר כל פנייה מיידית ובצורה יעילה תועבר לגורם האחראי הרלוונטי לה. שאלות שחוזרות על עצמם, מקבלות תשובות מיידיות וניתן לבנות בסיס נתונים של שאלות ותשובות נפוצות ובכך לחסוך חזרה ללקוח, ניתן לאמוד מקורות הגעה דרך בחירה מובנת, מתן פרטים על סניפים, והעברת השיחות במידת הצורך, טיפול מקצועי במקרי חירום ונהלים דחופים, השמעת תכנים שיווקים ופרטים על סניפים דרך נתב שיחות מתקדם בעת ההמתנה ועוד שלל פתרונות שמאפשרים ליצור שירות לקוחות מותאם לכל רשת, סניף או מוצר. שירות לקוחות ב מאפשר לך לקבל לא רק שירותי מזכירה, ומענה אנושי. אלא שירות מלא לצרכי לקוחותיך. במשך 32 שנה, רבות מבין החברות המובילות במשק, המספקות מוצרים ושירותים, הצטרפו וחברו ל, תוך ראייה משותפת כי המפתח לשימור ושיפור מטרות הארגון, טמון בשירות לקוחות אמין, מקצועי וזמין. זה פשוט, תנצל את המומחיות שלנו, לטובתך.