מענה אנושי לעסקים
מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ מעניק לכם שירות מקצועי בהתאמה אישית לצרכים של העסק שלכם. זה נעשה באמצעות כללים ותנאים אשר נקבעו מראש בתאום בינינו לביניכם. כמו כן ניתן לקבל את השירות במספר שפות בהתאם לקהלי היעד שלכם.
מנהל לקוח
מנהל לקוח, אחד האתגרים עבור כל בית עסק הוא – לתת מענה אנושי הזמין תמיד עבור לקוחות החברה. אך לצערנו לא כל עסק יכול לעמוד באתר ולספק מענה תמידי ללקוחות החברה, לכן עסקים רבים נעזרים במיקור חוץ שיאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה בכל שעות היממה. שירות זה הוא מצוין לעסקים, בין אם מדובר על עסק קטן או חברת ענק, כיוון שכל שיחה הנכנסת לעסק היא עסקה שיכולה להתקיים ולהגדיל את מכירות החברה. מלבד זאת, שיחות אלו יכולות להיות של לקוחות קיימים המבקשים שירות, כך שבמידה ואין מענה בעסק לקוחות יוכלו בקלות ללכת למתחרים של העסק וחבל להפסיד לקוח. מהו מענה אנושי חיצוני שירות מענה אנושי חיצוני הוא למעשה מוקד שירות חיצוני, מיקור חוץ, המקבל אליו את השיחות בזמן שהעסק אינו פתוח, כאשר המזכירה לא נמצאת, כאשר הקו תפוס, כאשר יש עומס, מבצע מסוים שגורם לריבוי טלפונים ובכלל בכל מקרה שאין מי שימשוך את השיחות. כאשר מוקד זה מקבל את השיחה, הוא מזדהה בשם של העסק, לוקח את פרטיו של הלקוח ומעביר בצורה מרוכזת את ההודעות לבעל העסק. כמובן שניתן לאפשר ללקוח לקבל מידע בסיסי על שירות מסוים ולהשאיר פרטים, כך נוצר מצב שבו כל לקוח מקבל שירות בזמן שהוא חייג REAL TIME. לדוגמא, עסק לבניית אתרים שללקוח נפל הדומיין והאתר כרגע לא פעיל. כאשר הוא מתקשר לעסק, השיחה מגיעה לשרות מענה חיצוני (חברת ), אנו בחברה מקבלים שיחה, כאשר אנו יודעים שהשיחה היא לנושא טכני/תקלה מסויימת. הלקוח מסביר את התקלה, אנו בחברה רושמים את התקלה, את דחיפות העניין, שם הדומיין של הלקוח, פרטי התקשרות לחזרה ללקוח – את כל המידע הזה אנו מעבירים באופן מיידי למחלקה הטכנית של אותו עסק והם יודעים לחזור ללקוח במהירות כאשר הם כבר מבינים את הבעיה, אולי אפילו הכינו פתרון מראש ולא מבזבזים זמן יקר על הבנת הבעיה אלא על טיפול הנטו! כל היתרונות של מענה אנושי חיצוני חיסכון בעלויות – משרדים רבים ובעיקר קטנים לא מוצאים תקציב למזכירה או לעובד שיקבל שיחות, מה שאומר שהם אלו שזקוקים גם לספק מוצר ללקוח ולגם לקבל שירות. ניקח לדוגמא -חשמלאי פרטי – לעיתים הוא נמצא במקומות שבהם הוא לא יכול לדבר עם לקוחות או לקבל קריאות שירות, כך שהמוקד מקבל את השיחה ובזמנו הפנוי הוא חוזר לכל לקוח על מנת שלא לפספס שום לקוח פוטנציאלי. חיסכון בכוח אדם – אחזקת מנעה אנושי היא אינה זולה, הרי כוח אדם בכל עסק הוא יקר. לרוב, עסקים רבים מוצאים כי שימוש במענה אנושי חיצוני יכול לחסוך להם בעלויות כוח אדם, מה שחוסך להם בהוצאות רבות בעסק. דבר נוסף, וודאי כולם יודעים כמה עולה להחזיק עובד, אם זה לשלם לו משכורת, ביטוחים, פנסיה ועוד מיני רבים, כך שפתרון זה יכול לחסוך לכם בעלויות אלו. מנהל לקוח
שירותי טלמרקטינג, מוקד מכירות טלפוניות - מנהל לקוח
ברשותינו מערך עובדים אותם אנו בוחרים בקפידה, כאשר על הנציגים להיות מיומנים, לאחר הכשרות מעמיקות בנושאי השיווק והמכירות. אנו נוכל לסייע לכם להגדיל את המכירות באופן משמעותי, תוך שימוש בטכניקות מכירה שונות לרבות הגדלת היקף מכירות המוצרים המשלימים ושימוש בטכניקות מכירה צולבות. הנציגים שלנו בקיאים בטכניקות חיזוק מכירה והפגת התנגדויות העלולות להיווצר אצל הלקוח בעת המכירה. מה נעניק לך בשירות? אנו נספק לכם שירותים בהתאמה אישית, תוך דיווח שוטף על עמידה ביעדים, הצגה של דו"חות סטטיסטיים ותוצאות שיחות. אנו עובדים עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות לצורך ניהול שיחות, ולמעשה ברשותנו מסד נתונים שלם המתעדכן אונליין, ואפשרות לפיקוח ובקרה עליו. לפיכך אתם, בתור הלקוחות שלנו, תוכלו לנהל בקרה שוטפת על כל השיחות, כך שנוכל יחדיו למקד ולייעל את השיחות בהתאם לדרישות החברה ולצרכים של הלקוחות שלכם. בתורם, הלקוחות שלכם יוכלו להרגיש שהם נמצאים בידיים בטוחות, ואתם תוכלו ליהנות מהגדלה משמעותית במחזור המכירות שלכם. שירותי טלמרקטינג מבית יסייעו לכם לחסוך בהוצאות, להגדיל מכירות, ולספק זמינות גבוהה הרבה יותר ללקוחות הקיימים וללקוחות הפוטנציאליים שלכם.