מענה אנושי לעסקים
מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ מעניק לכם שירות מקצועי בהתאמה אישית לצרכים של העסק שלכם. זה נעשה באמצעות כללים ותנאים אשר נקבעו מראש בתאום בינינו לביניכם. כמו כן ניתן לקבל את השירות במספר שפות בהתאם לקהלי היעד שלכם.
הפניית שיחות הוט מובייל
הפניית שיחות הוט מובייל, אחד האתגרים עבור כל בית עסק הוא – לתת מענה אנושי הזמין תמיד עבור לקוחות החברה. אך לצערנו לא כל עסק יכול לעמוד באתר ולספק מענה תמידי ללקוחות החברה, לכן עסקים רבים נעזרים במיקור חוץ שיאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה בכל שעות היממה. שירות זה הוא מצוין לעסקים, בין אם מדובר על עסק קטן או חברת ענק, כיוון שכל שיחה הנכנסת לעסק היא עסקה שיכולה להתקיים ולהגדיל את מכירות החברה. מלבד זאת, שיחות אלו יכולות להיות של לקוחות קיימים המבקשים שירות, כך שבמידה ואין מענה בעסק לקוחות יוכלו בקלות ללכת למתחרים של העסק וחבל להפסיד לקוח. מהו מענה אנושי חיצוני שירות מענה אנושי חיצוני הוא למעשה מוקד שירות חיצוני, מיקור חוץ, המקבל אליו את השיחות בזמן שהעסק אינו פתוח, כאשר המזכירה לא נמצאת, כאשר הקו תפוס, כאשר יש עומס, מבצע מסוים שגורם לריבוי טלפונים ובכלל בכל מקרה שאין מי שימשוך את השיחות. כאשר מוקד זה מקבל את השיחה, הוא מזדהה בשם של העסק, לוקח את פרטיו של הלקוח ומעביר בצורה מרוכזת את ההודעות לבעל העסק. כמובן שניתן לאפשר ללקוח לקבל מידע בסיסי על שירות מסוים ולהשאיר פרטים, כך נוצר מצב שבו כל לקוח מקבל שירות בזמן שהוא חייג REAL TIME. לדוגמא, עסק לבניית אתרים שללקוח נפל הדומיין והאתר כרגע לא פעיל. כאשר הוא מתקשר לעסק, השיחה מגיעה לשרות מענה חיצוני (חברת ), אנו בחברה מקבלים שיחה, כאשר אנו יודעים שהשיחה היא לנושא טכני/תקלה מסויימת. הלקוח מסביר את התקלה, אנו בחברה רושמים את התקלה, את דחיפות העניין, שם הדומיין של הלקוח, פרטי התקשרות לחזרה ללקוח – את כל המידע הזה אנו מעבירים באופן מיידי למחלקה הטכנית של אותו עסק והם יודעים לחזור ללקוח במהירות כאשר הם כבר מבינים את הבעיה, אולי אפילו הכינו פתרון מראש ולא מבזבזים זמן יקר על הבנת הבעיה אלא על טיפול הנטו! כל היתרונות של מענה אנושי חיצוני חיסכון בעלויות – משרדים רבים ובעיקר קטנים לא מוצאים תקציב למזכירה או לעובד שיקבל שיחות, מה שאומר שהם אלו שזקוקים גם לספק מוצר ללקוח ולגם לקבל שירות. ניקח לדוגמא -חשמלאי פרטי – לעיתים הוא נמצא במקומות שבהם הוא לא יכול לדבר עם לקוחות או לקבל קריאות שירות, כך שהמוקד מקבל את השיחה ובזמנו הפנוי הוא חוזר לכל לקוח על מנת שלא לפספס שום לקוח פוטנציאלי. חיסכון בכוח אדם – אחזקת מנעה אנושי היא אינה זולה, הרי כוח אדם בכל עסק הוא יקר. לרוב, עסקים רבים מוצאים כי שימוש במענה אנושי חיצוני יכול לחסוך להם בעלויות כוח אדם, מה שחוסך להם בהוצאות רבות בעסק. דבר נוסף, וודאי כולם יודעים כמה עולה להחזיק עובד, אם זה לשלם לו משכורת, ביטוחים, פנסיה ועוד מיני רבים, כך שפתרון זה יכול לחסוך לכם בעלויות אלו. הפניית שיחות הוט מובייל
מוקד שירות לקוחות - הפניית שיחות הוט מובייל
שמירה על לקוחות מרוצים הוא הדבר החשוב ביותר בעסק שלכם. כדי שתוכלו להעניק ללקוחות שלכם שירות מהיר, איכותי ולאורך כל שעות היום – אנו מציעים לכם מוקד שירות לקוחות ! אנו נטפל בפניות במגוון נושאים, תוך מתן דגש על טיפול מקצועי, איכותי וחם לצורך פתרון אפקטיבי של בעיות שונות. אז מה אתה מציע? חיוך על כרטיס ביקורבידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? אנחנו כאן במטרה לעזור לך להגיע למצוינות בשירות, ולעשות את זה במינימום משאבים מצידך. הנציגים הידידותיים של יענו באדיבות, מקצועיות וחיוך רחב, לכל שיחה שתגיע עבורך. אתה הרי מאוד רוצה להעניק יחס דומה במענה בין לקוח חדש ללקוח קיים, אחרי הכול, זה מהותו של שירות מצויין. זו המטרה שלך – זו גם המטרה שלנו! דאגנו לצייד את הנציגים שלנו בטכנולוגיה וכלים מקצועיים, שמאפשרים לנו לעבוד יחד איתך בשיתוף פעולה מלא, הכולל: פתיחה ופתרונות של קריאות שירות ותקלות, מתן תשובות מקצועיות ללקוחות הזקוקים לשירות לקוחות ואף אפשרות לעבודה עם מערכות משותפות שלנו ושלך יחד. רק תגיד מה הלקוחות שלך צריכים ואנחנו כבר נדאג לספק להם את זה! כל שאתה צריך זה ליצור איתנו קשר, וכל השאר עלינו. נגדיר לך במרכזיה מתי וכיצד להפנות את השיחה אלינו ומאותו הרגע, אתה יכול לישון בשקט. תוכל ליידע את הלקוחות הקיימים והחדשים שלך שעברת לשרת אותם 24/7, על כל בעיה, או תקלה בשעה 3 בבוקר או 14.00 בצהריים, יש מי שעונה ומטפל, או אתה, או אנחנו. שמור על הלקוחות שלך!