מענה אנושי לעסקים
מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ מעניק לכם שירות מקצועי בהתאמה אישית לצרכים של העסק שלכם. זה נעשה באמצעות כללים ותנאים אשר נקבעו מראש בתאום בינינו לביניכם. כמו כן ניתן לקבל את השירות במספר שפות בהתאם לקהלי היעד שלכם.
מנהל מכירות הייטק
מנהל מכירות הייטק, אחד האתגרים עבור כל בית עסק הוא – לתת מענה אנושי הזמין תמיד עבור לקוחות החברה. אך לצערנו לא כל עסק יכול לעמוד באתר ולספק מענה תמידי ללקוחות החברה, לכן עסקים רבים נעזרים במיקור חוץ שיאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה בכל שעות היממה. שירות זה הוא מצוין לעסקים, בין אם מדובר על עסק קטן או חברת ענק, כיוון שכל שיחה הנכנסת לעסק היא עסקה שיכולה להתקיים ולהגדיל את מכירות החברה. מלבד זאת, שיחות אלו יכולות להיות של לקוחות קיימים המבקשים שירות, כך שבמידה ואין מענה בעסק לקוחות יוכלו בקלות ללכת למתחרים של העסק וחבל להפסיד לקוח. מהו מענה אנושי חיצוני שירות מענה אנושי חיצוני הוא למעשה מוקד שירות חיצוני, מיקור חוץ, המקבל אליו את השיחות בזמן שהעסק אינו פתוח, כאשר המזכירה לא נמצאת, כאשר הקו תפוס, כאשר יש עומס, מבצע מסוים שגורם לריבוי טלפונים ובכלל בכל מקרה שאין מי שימשוך את השיחות. כאשר מוקד זה מקבל את השיחה, הוא מזדהה בשם של העסק, לוקח את פרטיו של הלקוח ומעביר בצורה מרוכזת את ההודעות לבעל העסק. כמובן שניתן לאפשר ללקוח לקבל מידע בסיסי על שירות מסוים ולהשאיר פרטים, כך נוצר מצב שבו כל לקוח מקבל שירות בזמן שהוא חייג REAL TIME. לדוגמא, עסק לבניית אתרים שללקוח נפל הדומיין והאתר כרגע לא פעיל. כאשר הוא מתקשר לעסק, השיחה מגיעה לשרות מענה חיצוני (חברת ), אנו בחברה מקבלים שיחה, כאשר אנו יודעים שהשיחה היא לנושא טכני/תקלה מסויימת. הלקוח מסביר את התקלה, אנו בחברה רושמים את התקלה, את דחיפות העניין, שם הדומיין של הלקוח, פרטי התקשרות לחזרה ללקוח – את כל המידע הזה אנו מעבירים באופן מיידי למחלקה הטכנית של אותו עסק והם יודעים לחזור ללקוח במהירות כאשר הם כבר מבינים את הבעיה, אולי אפילו הכינו פתרון מראש ולא מבזבזים זמן יקר על הבנת הבעיה אלא על טיפול הנטו! כל היתרונות של מענה אנושי חיצוני חיסכון בעלויות – משרדים רבים ובעיקר קטנים לא מוצאים תקציב למזכירה או לעובד שיקבל שיחות, מה שאומר שהם אלו שזקוקים גם לספק מוצר ללקוח ולגם לקבל שירות. ניקח לדוגמא -חשמלאי פרטי – לעיתים הוא נמצא במקומות שבהם הוא לא יכול לדבר עם לקוחות או לקבל קריאות שירות, כך שהמוקד מקבל את השיחה ובזמנו הפנוי הוא חוזר לכל לקוח על מנת שלא לפספס שום לקוח פוטנציאלי. חיסכון בכוח אדם – אחזקת מנעה אנושי היא אינה זולה, הרי כוח אדם בכל עסק הוא יקר. לרוב, עסקים רבים מוצאים כי שימוש במענה אנושי חיצוני יכול לחסוך להם בעלויות כוח אדם, מה שחוסך להם בהוצאות רבות בעסק. דבר נוסף, וודאי כולם יודעים כמה עולה להחזיק עובד, אם זה לשלם לו משכורת, ביטוחים, פנסיה ועוד מיני רבים, כך שפתרון זה יכול לחסוך לכם בעלויות אלו. מנהל מכירות הייטק
מוקד תמיכה בקמפיינים - מנהל מכירות הייטק
הפרסום שלך עובד 24 שעות ביממה!! תפקידו של תמיכה לקמפיין פרסומי, שבו השקעת לא מעט כסף ועוד יותר מאמץ, להגדיל את כמות הלקוחות שלך, אבל כאן תידרש גם להיערך בהתאם. אתה לא יכול להרשות לעצמך לאבד לקוח פוטנציאלי, כי המרכזיה שלך לא עומדת בעומס הפניות, או כי העובדים שלך לא הצליחו לענות לכל השיחות. עלות הפרסום מאוד יקרה, אתה משקיע הרבה כסף בשיווק, אתה חייב לקבל תמורה! הצטרף עכשיו למענה האנושי של ותוך 15 דקות יתחיל מיקסום הקמפיין השיווקי שלך! אם כמות השיחות הנכנסות שלך תגדל, אבל מערכת התמיכה שלך תישאר זהה? לא רק שתאבד לקוחות פוטנציאליים אלא תפגע גם במוניטין שלך – מה שיצור נזק היקפי גדול הרבה יותר. למה כדאי לך להיעזר בשירות שלנו? קולטים עבורך את כל השיחות: פותר צורך שלך בויסות עומסים נקודתיים במהלך היום. במקום שהלקוחות ימתינו על הקו, או ינטשו, תנתב את השיחות למוקד האנושי של כשאתה עמוס. אנו כבר נדאג לענות במהירות בשם החברה שלך! נמסור למתקשר פרטים שיווקיים, נבצע מכירות בפועל והכי חשוב נייצר עבורך ליד שלא היה קיים אילו לא ענית לו. חוסכים לך כסף: לא צרכת לא שילמת ! תשלום ל לפי שימוש בפועל, כך שאתה אינך משלם דבר כשאין שיחות. למעט חבילת שירות בסיסית. זמינות: יתרון יחסי מול המתחרים: מענה מיידי ללקוחות חדשים ותחילת הטיפול בהם עוצרים את המשך החיפוש של הלקוח ומעניקים יתרון מכריע לסגירת העסקה. חוסכים בכוח אדם: מוקד המענה האנושי של מאפשר לך להוביל קמפיינים פרסומיים בתקופות שונות וחוסך לך גיוסי כוח אדם לתקופות קצרות. המוקד מגבה את מערך השיחות הנכנסות שלך סביב השעון ואף עסקה לא מתפספסת! דואגים לשיפור התדמית שלך: יש לך מעכשיו תדמית עסקית מכובדת, כיאה לחברה שעובדת סביב השעון עבור לקוחותיה. חברה שלא עונה לטלפונים או משאירה את לקוחותיה הקיימים או הפוטנציאלים להתמודד עם משיבון או תא קולי עלולה לסבול מתדמית לא מקצועית ותתקשה בהוספת לקוחות חדשים ונאמנות הקיימים. משתמשים בטכנולוגיית ה- CallBack יצאת בקמפיין טלוויזיוני/ רדיו ויש צפי לכמות גדולה של שיחות בו זמנית ? שירות שיחות ה Call Back שלנו מיועד לגיבוי קמפיינים אגרסיביים המאופיינים בכמות גדולה של שיחות. השירות מאפשר ללקוח שלך להחליט האם הוא מעוניין להמתין על הקו או לנתק את השיחה, והמערכת שלנו תחייג אליו ישירות כשנתפנה. יוצא בקמפיין? 5 דברים שאתה חייב להכין לפני שעולה הפרסום הראשון