מענה אנושי לעסקים
מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ מעניק לכם שירות מקצועי בהתאמה אישית לצרכים של העסק שלכם. זה נעשה באמצעות כללים ותנאים אשר נקבעו מראש בתאום בינינו לביניכם. כמו כן ניתן לקבל את השירות במספר שפות בהתאם לקהלי היעד שלכם.
מנהל קשרי לקוחות
מנהל קשרי לקוחות, אחד האתגרים עבור כל בית עסק הוא – לתת מענה אנושי הזמין תמיד עבור לקוחות החברה. אך לצערנו לא כל עסק יכול לעמוד באתר ולספק מענה תמידי ללקוחות החברה, לכן עסקים רבים נעזרים במיקור חוץ שיאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה בכל שעות היממה. שירות זה הוא מצוין לעסקים, בין אם מדובר על עסק קטן או חברת ענק, כיוון שכל שיחה הנכנסת לעסק היא עסקה שיכולה להתקיים ולהגדיל את מכירות החברה. מלבד זאת, שיחות אלו יכולות להיות של לקוחות קיימים המבקשים שירות, כך שבמידה ואין מענה בעסק לקוחות יוכלו בקלות ללכת למתחרים של העסק וחבל להפסיד לקוח. מהו מענה אנושי חיצוני שירות מענה אנושי חיצוני הוא למעשה מוקד שירות חיצוני, מיקור חוץ, המקבל אליו את השיחות בזמן שהעסק אינו פתוח, כאשר המזכירה לא נמצאת, כאשר הקו תפוס, כאשר יש עומס, מבצע מסוים שגורם לריבוי טלפונים ובכלל בכל מקרה שאין מי שימשוך את השיחות. כאשר מוקד זה מקבל את השיחה, הוא מזדהה בשם של העסק, לוקח את פרטיו של הלקוח ומעביר בצורה מרוכזת את ההודעות לבעל העסק. כמובן שניתן לאפשר ללקוח לקבל מידע בסיסי על שירות מסוים ולהשאיר פרטים, כך נוצר מצב שבו כל לקוח מקבל שירות בזמן שהוא חייג REAL TIME. לדוגמא, עסק לבניית אתרים שללקוח נפל הדומיין והאתר כרגע לא פעיל. כאשר הוא מתקשר לעסק, השיחה מגיעה לשרות מענה חיצוני (חברת ), אנו בחברה מקבלים שיחה, כאשר אנו יודעים שהשיחה היא לנושא טכני/תקלה מסויימת. הלקוח מסביר את התקלה, אנו בחברה רושמים את התקלה, את דחיפות העניין, שם הדומיין של הלקוח, פרטי התקשרות לחזרה ללקוח – את כל המידע הזה אנו מעבירים באופן מיידי למחלקה הטכנית של אותו עסק והם יודעים לחזור ללקוח במהירות כאשר הם כבר מבינים את הבעיה, אולי אפילו הכינו פתרון מראש ולא מבזבזים זמן יקר על הבנת הבעיה אלא על טיפול הנטו! כל היתרונות של מענה אנושי חיצוני חיסכון בעלויות – משרדים רבים ובעיקר קטנים לא מוצאים תקציב למזכירה או לעובד שיקבל שיחות, מה שאומר שהם אלו שזקוקים גם לספק מוצר ללקוח ולגם לקבל שירות. ניקח לדוגמא -חשמלאי פרטי – לעיתים הוא נמצא במקומות שבהם הוא לא יכול לדבר עם לקוחות או לקבל קריאות שירות, כך שהמוקד מקבל את השיחה ובזמנו הפנוי הוא חוזר לכל לקוח על מנת שלא לפספס שום לקוח פוטנציאלי. חיסכון בכוח אדם – אחזקת מנעה אנושי היא אינה זולה, הרי כוח אדם בכל עסק הוא יקר. לרוב, עסקים רבים מוצאים כי שימוש במענה אנושי חיצוני יכול לחסוך להם בעלויות כוח אדם, מה שחוסך להם בהוצאות רבות בעסק. דבר נוסף, וודאי כולם יודעים כמה עולה להחזיק עובד, אם זה לשלם לו משכורת, ביטוחים, פנסיה ועוד מיני רבים, כך שפתרון זה יכול לחסוך לכם בעלויות אלו. מנהל קשרי לקוחות
איך אני נוהג? נוהל 6 - מנהל קשרי לקוחות
מידי חודש מטפלת באלפי דיווחי נהגים, ע"פ חוק נוהל 6. החוק אשר נכנס לתוקף בפברואר 2012 התשע"ב, מחייב כל חברה המחזיקה מעל 40 רכבים להפעיל מערך ייעודי לדיווח ומעקב אחר פניות המתקבלות בנושא. יתרה מכך, החוק מחייב הדבקת מדבקה עם מספר טלפון (כוכבית) על כל אחד מהרכבים, על מנת שנהגים אחרים יוכלו בקלות ליצור קשר ולדווח על איכות הנהיגה של המועסקים בחברה. קו הטלפון שמפורסם, בד"כ מתחבר לקו שמסופק לחברה ע"י ומאפשר לנציגי המוקד לקבל 24/7 דיווחים על נהגים בהתאם לחברה המנוייה לשירות. כך, קצין הרכב יכול לעקוב אחר אופן הנהיגה של המועסקים בחברה לצורך שמירה על נושא הבטיחות. עיקרי החוק המחייבים הינם: להדביק על כל רכב מדבקת "איך הנהיגה שלי?" להפעיל "מערכת לדיווח ומעקב" ייעודית שתטפל בפניות לנהל את שרותי הדיווח בעצמה, או דרך מוקד חיצוני לדווח על בסיס שנתי למשרד התחבורה לפרסם מספר מקוצר על המדבקה מעניקה לכם קו מיוחד לדיווח על נהגים, אשר יענה תוך שניות בודדות ע"י נציג מקצועי שייקח דיווח מלא ומפורט אונליין. בתום הדיווח, תשלח הודעה ישירות לקצין הרכב או למי מטעמו שיבחר, באיזה אופן שירצו. הדיווח שנשלח לקצין רכב בתעבורה, כולל את הפרטים הבאים: התקבלה פנייה ממוקד "איך הנהיגה שלי?" פנייה עבור רכב: 4689820 בתאריך: 13/08/2012 10:46:47 במקום: ירושלים תיאור הפנייה: הרכב חנה בחניה כפולה וחסם את הרכב שלי ע"פ החוק, כל דיווח שמתקבל יתוחקר ע"י קצין הבטיחות, תוך חובת הזנת תוכן ומסקנות אל תוך מאגר נתונים הכולל בין השאר את התאריך בו הושלמה בדיקת הדיווח והטיפול בו . מאגר הנתונים של נוהל 6 יוצג עפ"י דרישה בזמן ביקורת של מפקחי תחום קציני בטיחות. למה לבחור בפיתרון נוהל 6 של ? מתמחה בניהול מוקדים. אבטחת מידע - המערכות של עומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת מידע. אמינות - חברה וותיקה אשר פועלת בכפיפות לדרישות רבות, בין אם ביטחוניות או אחרות, כבר למעלה מ-29 שנה. תמיד נדע להתאים את עצמנו ולעמוד בכל דרישה שתעלה. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת יכולת התממשקות למגוון תוכנות CRM ובכך למנוע הזנה תכנים בשתי מערכות. זמינות של 24/7 במשך 365 ימים בשנה ללא הפסקה. מענה קולי אנושי במגוון שפות הכולל כל שפת שירות שתבחר. מענה קולי הכולל גיבויים והקלטות שיחה לפי דרישה.