מענה אנושי לעסקים
מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ מעניק לכם שירות מקצועי בהתאמה אישית לצרכים של העסק שלכם. זה נעשה באמצעות כללים ותנאים אשר נקבעו מראש בתאום בינינו לביניכם. כמו כן ניתן לקבל את השירות במספר שפות בהתאם לקהלי היעד שלכם.
מערכת לניהול לקוחות
מערכת לניהול לקוחות, אחד האתגרים עבור כל בית עסק הוא – לתת מענה אנושי הזמין תמיד עבור לקוחות החברה. אך לצערנו לא כל עסק יכול לעמוד באתר ולספק מענה תמידי ללקוחות החברה, לכן עסקים רבים נעזרים במיקור חוץ שיאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה בכל שעות היממה. שירות זה הוא מצוין לעסקים, בין אם מדובר על עסק קטן או חברת ענק, כיוון שכל שיחה הנכנסת לעסק היא עסקה שיכולה להתקיים ולהגדיל את מכירות החברה. מלבד זאת, שיחות אלו יכולות להיות של לקוחות קיימים המבקשים שירות, כך שבמידה ואין מענה בעסק לקוחות יוכלו בקלות ללכת למתחרים של העסק וחבל להפסיד לקוח. מהו מענה אנושי חיצוני שירות מענה אנושי חיצוני הוא למעשה מוקד שירות חיצוני, מיקור חוץ, המקבל אליו את השיחות בזמן שהעסק אינו פתוח, כאשר המזכירה לא נמצאת, כאשר הקו תפוס, כאשר יש עומס, מבצע מסוים שגורם לריבוי טלפונים ובכלל בכל מקרה שאין מי שימשוך את השיחות. כאשר מוקד זה מקבל את השיחה, הוא מזדהה בשם של העסק, לוקח את פרטיו של הלקוח ומעביר בצורה מרוכזת את ההודעות לבעל העסק. כמובן שניתן לאפשר ללקוח לקבל מידע בסיסי על שירות מסוים ולהשאיר פרטים, כך נוצר מצב שבו כל לקוח מקבל שירות בזמן שהוא חייג REAL TIME. לדוגמא, עסק לבניית אתרים שללקוח נפל הדומיין והאתר כרגע לא פעיל. כאשר הוא מתקשר לעסק, השיחה מגיעה לשרות מענה חיצוני (חברת ), אנו בחברה מקבלים שיחה, כאשר אנו יודעים שהשיחה היא לנושא טכני/תקלה מסויימת. הלקוח מסביר את התקלה, אנו בחברה רושמים את התקלה, את דחיפות העניין, שם הדומיין של הלקוח, פרטי התקשרות לחזרה ללקוח – את כל המידע הזה אנו מעבירים באופן מיידי למחלקה הטכנית של אותו עסק והם יודעים לחזור ללקוח במהירות כאשר הם כבר מבינים את הבעיה, אולי אפילו הכינו פתרון מראש ולא מבזבזים זמן יקר על הבנת הבעיה אלא על טיפול הנטו! כל היתרונות של מענה אנושי חיצוני חיסכון בעלויות – משרדים רבים ובעיקר קטנים לא מוצאים תקציב למזכירה או לעובד שיקבל שיחות, מה שאומר שהם אלו שזקוקים גם לספק מוצר ללקוח ולגם לקבל שירות. ניקח לדוגמא -חשמלאי פרטי – לעיתים הוא נמצא במקומות שבהם הוא לא יכול לדבר עם לקוחות או לקבל קריאות שירות, כך שהמוקד מקבל את השיחה ובזמנו הפנוי הוא חוזר לכל לקוח על מנת שלא לפספס שום לקוח פוטנציאלי. חיסכון בכוח אדם – אחזקת מנעה אנושי היא אינה זולה, הרי כוח אדם בכל עסק הוא יקר. לרוב, עסקים רבים מוצאים כי שימוש במענה אנושי חיצוני יכול לחסוך להם בעלויות כוח אדם, מה שחוסך להם בהוצאות רבות בעסק. דבר נוסף, וודאי כולם יודעים כמה עולה להחזיק עובד, אם זה לשלם לו משכורת, ביטוחים, פנסיה ועוד מיני רבים, כך שפתרון זה יכול לחסוך לכם בעלויות אלו. מערכת לניהול לקוחות
שירות הודעות טלפוני - מערכת לניהול לקוחות
כל שיחת טלפון הינה פנייה של לקוח או של לקוח פוטנציאלי. במידה והלקוח לא יקבל מענה מהיר ומקצועי – הוא פשוט יעבור לחברה מתחרה. כדי למנוע מצבים שבהם אין ביכולתכם לענות לכל הלקוחות שלכם, אנו מציעים שירות ייעודי. שירות מוקד הודעות אנושי לנייד, מאפשר לפונים אליכם לקבל מענה מהיר, חם ומקצועי, גם כשאתם נמצאים בישיבה, בשטח או בפגישה. מוקד שירות ההודעות מאפשר לך להמשיך להיות זמין למתקשרים באמצעות מוקד אנושי, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. שיחות שלא יענו על ידך ינותבו למוקד שירות הודעות של , אנו נענה "שלום מה למסור ל…" נקלוט את פרטי המתקשר והודעתו ובאופן מיידי, תקבל את פרטי הפניה באמצעות הודעת SMS. כל שיחה שנכנסת מקבלת מענה אנושי ללקוח העסקי ושירות זה מונע מצבים בהם המתקשרים אינם משאירים הודעות בתא הקולי או לחלופין אתה אינך מסוגל להאזין להם מפאת חוסר זמן. העברת השיחות למוקד מתבצעת באופן פשוט וכרוכה בהפניית השיחות באופן חד פעמי כהפניה באין מענה ובתפוס או כשאינך זמין לקבל את השיחה. אופן קבלת ההודעות הודעת SMS – שיגור מיידי של ההודעה שנקלטה באמצעות הנציג, ישירות לצג הסלולרי שלך. מייל מסכם- שיגור קובץ עם תוכן ההודעות שהתקבלו עבורך באותו היום. השירות יעיל ללקוחות עסקיים , יעיל למתקשרים, חוסך בזמן והכי חשוב אף שיחה לא מתפספסת.