מענה אנושי לעסקים
מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ מעניק לכם שירות מקצועי בהתאמה אישית לצרכים של העסק שלכם. זה נעשה באמצעות כללים ותנאים אשר נקבעו מראש בתאום בינינו לביניכם. כמו כן ניתן לקבל את השירות במספר שפות בהתאם לקהלי היעד שלכם.
מערכת לניהול לקוחות
מערכת לניהול לקוחות, אחד האתגרים עבור כל בית עסק הוא – לתת מענה אנושי הזמין תמיד עבור לקוחות החברה. אך לצערנו לא כל עסק יכול לעמוד באתר ולספק מענה תמידי ללקוחות החברה, לכן עסקים רבים נעזרים במיקור חוץ שיאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה בכל שעות היממה. שירות זה הוא מצוין לעסקים, בין אם מדובר על עסק קטן או חברת ענק, כיוון שכל שיחה הנכנסת לעסק היא עסקה שיכולה להתקיים ולהגדיל את מכירות החברה. מלבד זאת, שיחות אלו יכולות להיות של לקוחות קיימים המבקשים שירות, כך שבמידה ואין מענה בעסק לקוחות יוכלו בקלות ללכת למתחרים של העסק וחבל להפסיד לקוח. מהו מענה אנושי חיצוני שירות מענה אנושי חיצוני הוא למעשה מוקד שירות חיצוני, מיקור חוץ, המקבל אליו את השיחות בזמן שהעסק אינו פתוח, כאשר המזכירה לא נמצאת, כאשר הקו תפוס, כאשר יש עומס, מבצע מסוים שגורם לריבוי טלפונים ובכלל בכל מקרה שאין מי שימשוך את השיחות. כאשר מוקד זה מקבל את השיחה, הוא מזדהה בשם של העסק, לוקח את פרטיו של הלקוח ומעביר בצורה מרוכזת את ההודעות לבעל העסק. כמובן שניתן לאפשר ללקוח לקבל מידע בסיסי על שירות מסוים ולהשאיר פרטים, כך נוצר מצב שבו כל לקוח מקבל שירות בזמן שהוא חייג REAL TIME. לדוגמא, עסק לבניית אתרים שללקוח נפל הדומיין והאתר כרגע לא פעיל. כאשר הוא מתקשר לעסק, השיחה מגיעה לשרות מענה חיצוני (חברת ), אנו בחברה מקבלים שיחה, כאשר אנו יודעים שהשיחה היא לנושא טכני/תקלה מסויימת. הלקוח מסביר את התקלה, אנו בחברה רושמים את התקלה, את דחיפות העניין, שם הדומיין של הלקוח, פרטי התקשרות לחזרה ללקוח – את כל המידע הזה אנו מעבירים באופן מיידי למחלקה הטכנית של אותו עסק והם יודעים לחזור ללקוח במהירות כאשר הם כבר מבינים את הבעיה, אולי אפילו הכינו פתרון מראש ולא מבזבזים זמן יקר על הבנת הבעיה אלא על טיפול הנטו! כל היתרונות של מענה אנושי חיצוני חיסכון בעלויות – משרדים רבים ובעיקר קטנים לא מוצאים תקציב למזכירה או לעובד שיקבל שיחות, מה שאומר שהם אלו שזקוקים גם לספק מוצר ללקוח ולגם לקבל שירות. ניקח לדוגמא -חשמלאי פרטי – לעיתים הוא נמצא במקומות שבהם הוא לא יכול לדבר עם לקוחות או לקבל קריאות שירות, כך שהמוקד מקבל את השיחה ובזמנו הפנוי הוא חוזר לכל לקוח על מנת שלא לפספס שום לקוח פוטנציאלי. חיסכון בכוח אדם – אחזקת מנעה אנושי היא אינה זולה, הרי כוח אדם בכל עסק הוא יקר. לרוב, עסקים רבים מוצאים כי שימוש במענה אנושי חיצוני יכול לחסוך להם בעלויות כוח אדם, מה שחוסך להם בהוצאות רבות בעסק. דבר נוסף, וודאי כולם יודעים כמה עולה להחזיק עובד, אם זה לשלם לו משכורת, ביטוחים, פנסיה ועוד מיני רבים, כך שפתרון זה יכול לחסוך לכם בעלויות אלו. מערכת לניהול לקוחות
קול סנטר - מערכת לניהול לקוחות
קול סנטר (Call center / contact center) הוא למעשה מוקד מענה אנושי המאפשר לבעלי עסקים לא לפספס אפילו שיחה אחת בעסק שלהם גם כאשר הם בנסיעה, לדוגמא: סוכני מכירות הנמצאים בשטח ואינם יכולים לקבל שיחות או שיחות המתקבלות מחוץ לשעות העבודה, כיוון שכל שיחה הנכנסת למשרד ואין מי שימשוך אותה, עוברת באופן אוטומטי לקול סנטר שבו ישנם נציגים מוסמכים המעניקים מענה לכל לקוח, כמובן ניתן גם להגדיר שכל שיחה תעבור לקול סנטר ולא רק כאשר אין מענה בשלוחות וטכנולוגיות נוספות המותאמות ל call center האיכותי המתקדם בישראל בשנת 2019. call center יכול להיות גם מענה טלפוני במספר שפות, כיוון שישנן מוקדים המחזיקים בנציגים הדוברים שפות שונות הזמינים לקבל שיחות בשפות כגון: עברית, ערבית, רוסית, אתיופית, אנגלית, צרפתית, ספרדית ובכל שפה נוספת רצויה, בזכות מגוון עצום של כוח אדם איכותי בחברתנו הפועל 24/7 מעל ל- 32 שנה. מהו קול סנטר Call center? קול סנטר הוא מוקד טלפוני שבו ישנם נציגים הנבחרים בקפידה, הנציגים נותנים שרות מענה אנושי לכל מי שיוצר קשר עם החברה, זאת בשילוב טכנולוגיה מתקדמת בחברתנו, כגון: מכשיר טלפון מתקדם, מחשב נייח העומד לרשות הנציג וטכנולוגיה מורכבת פנימית המפנה את השיחות, מודיעה לנציג לאיזה חברה הגיע השיחה ואפילו לאיזה מחלקה בתוך החברה (מכירות, שרות ועוד), ניתן לקבל גם ג'ינגל ייחודי לעסק שלך ויתרונות נוספים רבים אחרים אשר גורמים ל-call center שלנו להיות הטוב ביותר בישראל 2018. מוקדים אלו מאובזרים היטב עם מערכות מתחכמות המאפשרות לקבל מידע רב אודות המתקשרים כגון – אפשרות גיבוי שיחות, בקרה על שיחות נכנסות ויוצאות, שירות הקלטת שיחות, מעקב ודוחות אחר שיחות נכנסות ויוצאות ועוד מגוון פיצ'רים שיאפשרו ללקוח לקבל שירות אישי וממוקד על פי צרכיו האישיים. איזה יתרונות תקבל בשירות קול סנטר? מלבד מענה אנושי לחברות, שירות קול סנטר יכול להיות פתרון מצוין לחברות המעוניינות לבצע מגוון פעילויות עסקיות והם זקוקים למענה אנושי שיעניק תמיכה ללקוחות המתקשרים כמו – שירות טלמרקטינג telemarketing לגיוס לקוחו פוטנציאלים, טלמיטינג לסוכני ביטוח לסגירת פגישות, שירות מענה ממוקד ללקוחות, שירות מתן פתרונות דרך שיחת טלפון על ידי תסריט שיחה, גיוס תרומות, מכירות, שדרוג שירותים ללקוחות קיימים, חזרה ללקוחות פוטנציאלים, מתן שירות ועוד מגוון רב של שירותי לקידום עסקים. כיצד תבחרו בתבונה חברה המספקת שירותי קול סנטר בשנת 2019? בחירת חברה המספקת שירותי קול סנטר היא לא עניין של מה בכך, הרי מוטלת על חברה זו אחריות רבה שבסופו של דבר תשפיע על מכירות החברה. לכן, חשוב לבחור בקפידה את חברת הקול סנטר, לבצע השוואות בין חברות שונות ולהקפיד על הפרמטרים הבאים: חברה בעלת ניסיון בתחום, חברה חדשנית המספקת מערכות קול סנטר חדשניות המותאמות לשנת 2019, חברה אמינה, חברה בעלת המלצות מלקוחות קיימים, חברה המוציאה דוחות מתקשרים על בסיס יום יומי, חברה המספקת אחריות מלאה על העבודה, וחברה המציעה מחירים אטרקטיביים בגין השירות הניתן.