מענה אנושי לעסקים
מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ מעניק לכם שירות מקצועי בהתאמה אישית לצרכים של העסק שלכם. זה נעשה באמצעות כללים ותנאים אשר נקבעו מראש בתאום בינינו לביניכם. כמו כן ניתן לקבל את השירות במספר שפות בהתאם לקהלי היעד שלכם.
be שירות לקוחות
be שירות לקוחות, אחד האתגרים עבור כל בית עסק הוא – לתת מענה אנושי הזמין תמיד עבור לקוחות החברה. אך לצערנו לא כל עסק יכול לעמוד באתר ולספק מענה תמידי ללקוחות החברה, לכן עסקים רבים נעזרים במיקור חוץ שיאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה בכל שעות היממה. שירות זה הוא מצוין לעסקים, בין אם מדובר על עסק קטן או חברת ענק, כיוון שכל שיחה הנכנסת לעסק היא עסקה שיכולה להתקיים ולהגדיל את מכירות החברה. מלבד זאת, שיחות אלו יכולות להיות של לקוחות קיימים המבקשים שירות, כך שבמידה ואין מענה בעסק לקוחות יוכלו בקלות ללכת למתחרים של העסק וחבל להפסיד לקוח. מהו מענה אנושי חיצוני שירות מענה אנושי חיצוני הוא למעשה מוקד שירות חיצוני, מיקור חוץ, המקבל אליו את השיחות בזמן שהעסק אינו פתוח, כאשר המזכירה לא נמצאת, כאשר הקו תפוס, כאשר יש עומס, מבצע מסוים שגורם לריבוי טלפונים ובכלל בכל מקרה שאין מי שימשוך את השיחות. כאשר מוקד זה מקבל את השיחה, הוא מזדהה בשם של העסק, לוקח את פרטיו של הלקוח ומעביר בצורה מרוכזת את ההודעות לבעל העסק. כמובן שניתן לאפשר ללקוח לקבל מידע בסיסי על שירות מסוים ולהשאיר פרטים, כך נוצר מצב שבו כל לקוח מקבל שירות בזמן שהוא חייג REAL TIME. לדוגמא, עסק לבניית אתרים שללקוח נפל הדומיין והאתר כרגע לא פעיל. כאשר הוא מתקשר לעסק, השיחה מגיעה לשרות מענה חיצוני (חברת ), אנו בחברה מקבלים שיחה, כאשר אנו יודעים שהשיחה היא לנושא טכני/תקלה מסויימת. הלקוח מסביר את התקלה, אנו בחברה רושמים את התקלה, את דחיפות העניין, שם הדומיין של הלקוח, פרטי התקשרות לחזרה ללקוח – את כל המידע הזה אנו מעבירים באופן מיידי למחלקה הטכנית של אותו עסק והם יודעים לחזור ללקוח במהירות כאשר הם כבר מבינים את הבעיה, אולי אפילו הכינו פתרון מראש ולא מבזבזים זמן יקר על הבנת הבעיה אלא על טיפול הנטו! כל היתרונות של מענה אנושי חיצוני חיסכון בעלויות – משרדים רבים ובעיקר קטנים לא מוצאים תקציב למזכירה או לעובד שיקבל שיחות, מה שאומר שהם אלו שזקוקים גם לספק מוצר ללקוח ולגם לקבל שירות. ניקח לדוגמא -חשמלאי פרטי – לעיתים הוא נמצא במקומות שבהם הוא לא יכול לדבר עם לקוחות או לקבל קריאות שירות, כך שהמוקד מקבל את השיחה ובזמנו הפנוי הוא חוזר לכל לקוח על מנת שלא לפספס שום לקוח פוטנציאלי. חיסכון בכוח אדם – אחזקת מנעה אנושי היא אינה זולה, הרי כוח אדם בכל עסק הוא יקר. לרוב, עסקים רבים מוצאים כי שימוש במענה אנושי חיצוני יכול לחסוך להם בעלויות כוח אדם, מה שחוסך להם בהוצאות רבות בעסק. דבר נוסף, וודאי כולם יודעים כמה עולה להחזיק עובד, אם זה לשלם לו משכורת, ביטוחים, פנסיה ועוד מיני רבים, כך שפתרון זה יכול לחסוך לכם בעלויות אלו. be שירות לקוחות
שירות סקרים - be שירות לקוחות
שירות הסקרים שלנו מאפשר בקרה ישירה על חווית השירות של העסק שלכם והבנה אמיתית של הצרכים של הלקוחות שלכם. לאחר כל שיחה שמתקבלת במוקד ניתן לשלוח באופן אוטומטי סקר חווית שירות או להטמיע אותו ישירות באתר האינטרנט. השליחה מתבצעת על ידי מסרון או מייל ומתאימה באופן מושלם לסמארטפונים המתקדמים ביותר. את התוצאות תוכלו לראות בזמן אמת ועם מגוון של פילוחים שמתאימים במיוחד לצרכים שלכם. מחקרי הלקוחות והסקרים מהווים את הכלי העיקרי דרכו ניתן לזהות את צורכי הלקוח ואת רמת שביעות הרצון שלו מהמוצר ומהשירות המוענקים לו על-ידי החברה. חטיבת הסקרים והשיחות היזומות של מתמחה בהפקת שיחות יזומות וניהול סקרי דעת קהל. תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת בשוק, יתקבל ניתוח סטטיסטי מפורט אודות תוצאות הסקרים. ניתוח הסקר כולל מידע הן ברמת הסקר הבודד והן ברמה כלל-מערכתי. היתרונות של המוצר שלנו ☑ מספר שאלות בלתי מוגבל קובעים את מספר השאלות המתאים לסוג הסקר ולקהל היעד כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. בעזרת התאמת סוג השאלות ומספרם אתם תשיגו היענות גבוהה יותר מצד הלקוחות שלכם. ☑ מילוי הסקרים בממשק MOBILE מותאם ונוח לשימוש ממשק רספונסיבי לחלוטין אשר מאפשר לכל הלקוחות שלכם לענות לסקר ישירות מהסמארטפון או מהטאבלט שלהם. בצורה זו תוכלו לקבל תוצאות מהירות ואחוזי השתתפות גבוהים במיוחד. ☑ חיבור SSL מאובטח לסקרים חיבור SSL מאובטח לסקרים מאפשר לכם לדעת שכל התוצאות מאובטחות ברמה הגבוהה ביותר. שמירה על דיסקרטיות והגנה מפני זליגת מידע מושגים בעזרת שימוש באחד מפרוטוקולי התקשורת המתקדמים בעולם. ☑ אפשרות לסיסמה בכניסה לסקר, לביצוע סקרי פנים רוצים לבצע סקר פנימי בתוך הארגון שלכם? כיום תוכלו לאפשר לכל עובד להיכנס לשאלון בעזרת מספר העובד או מספר תעודת הזהות ולקבל נתונים אותנטיים בזמן אמת. ☑ מעל 10 סוגי שאלות שונות עם יותר מ 10 סוגי שאלות שונות ואפשרות להתאמת הנוסח לגיל, למין ולזהות הנשאלים אתם במרחק של קליק אחד מתוצאות טובות יותר. ☑ אפשרות למיתוג הסקר בלוגו החברה נצלו את הסקר לטובת מיתוג החברה שלכם. על ידי הוספת לוגו החברה בכל שאלון אתם מקדמים את המותג שלכם בדרך הנכונה ויוצרים זהות ארגונית שמשקפת את ערכי הליבה שלו. ☑ אפשרות לשאלות תמונה/וידאו שאלות תמונה / ווידאו נחשבות לבעלי CTR גבוה יותר מאשר השאלות הכתובות. בעזרת אינפוגרפיקה מותאמת אתם יכולים לשפר את תוצאות הסקר ולקלוע לטעמו של קהל צעיר יותר. ☑ אפשרות להעלאת קבצים אפשרות להעלאת קבצים היא פן חשוב בכל סקר ומאפשרת סוג של אינטראקטיביות בכל שאלון. השתמשו בפונקציה מתקדמת זו כדי ליצור סקר שיספק תמונה מקיפה של דרישות הלקוחות שלכם. ☑ תסריטים בלתי מוגבלים לכל סקר מגוון אין סופי של תסריטים אשר מאפשר לכם להבין באופן מדויק את הרצונות של הנשאלים ולהתאים להם את השאלות החשובות ביותר על פי התשובות האחרונות שלהם. ☑ אפשרות לשילוב שם החברה ב-URL הסקר הפכו את הסקר לרשמי יותר על ידי הוספת הדומיין שלכם לכל שאלון. בצורה זו אתם יכולים לנצל את הנכס הדיגיטלי שלכם ולהשתמש בו כדי ליצור תחושה אידיאלית בעת מילוי הסקר. ☑ התאמת הסקר לצבעי החברה ניתן להוסיף את הצבעים אשר מזוהים עם החברה שלכם לכל סקר בקלות ולהפוך כל שאלון לכלי שיווקי שממתג את החברה שלכם בצורה הטובה ביותר. ☑ בסיום הסקר הפנייה לדף תודה אישי / הפנייה לאתר החברה בסיום כל סקר תוכלו להפנות את הלקוחות שלכם לדף תודה אישי או לספק קישור לאתר החברה שלכם. בצור זו תוכלו להפוך את הסקר לכלי שיווקי ולשפר את תפיסת המותג בקרב קהל הלקוחות שלכם. ☑ אפשרות לביצוע שאלות A/B טסטינג A/B טסטינג הפכו מזמן לחלק אינטגרלי בארגז הכלים השיווקי שלכם ואין שום סיבה שלא תוכלו להשתמש בפונקציה זו גם בסקר הבא שלכם. בדקו את אחוזי היענות והתאימו את נוסח השאלות בהתאם. ☑ קבלת תוצאות בזמן אמת בלי לחכות לניתוחים הסטטיסטים ובעזרת דשבורד צבעוני, תוכלו לראות כיצד תוצאות הסקר שלכם מפולחות באופן ברור ובזמן אמת. כי שיפור מתמיד מתחיל בתוצאות מהירות. ☑ חסימת גישה לסקר ע"פ כתובת IP רוצים לוודא שהסקר שלכם אמין ולא נתון לכל מניפולציה של צד שלישי? בעזרת חסימת גישה על פי כתובת IP תוכלו לוודא שתוצאות הסקר אמינות ומשקפות את חוות הדעת של הלקוחות האמיתיים שלכם. ☑ אישור גישה לסקר ע"פ כתובת IP ייחודית אישור גישה לסקר על פי כתובת IP ייחודית תאפשר לקבוע בדיוק מי ראשי לצפות בתוצאות הסקר ומי רשאי ליטול בו חלק. אישור הIP מהווה פתרון אבטחתי מושלם לחיבור SSL ומספק הגנה דיגיטלית מושלמת. ☑ ביצוע סקר אחד מכל מכשיר תכניסו את המושג "one man one vote" לעידן הדיגיטלי ותבטיחו שהסקר שלכם ישקף באופן מדויק את הדרישות של הלקוחות שלכם. מניעת הצבעות כפולות מעולם לא הייתה קלה יותר. ☑ שליחת הסקרים מכתובת המייל של העסק ישירות מתיבת המייל שלכם וללא כל התממשקות מסובכת. בעזרת המערכת החכמה שלנו תוכלו לשלוח את הסקרים ישירות מכתובת המייל של העסק שלכם ולבצע אוטומטיזציה קלה של כל התהליך. לבחירתך, אנו נקבל את טופס השאלון ממך, או לחלופין, נלווה אותך עד ליצירת שאלון הסקר, שיהיה בהתאמה לצרכיך. נשים דגש על איסוף איכותי ואמין של הנתונים, ניתוח מדויק שלהם, באמצעות כלים סטטיסטים ותוכנות מחשב מתקדמות. זאת תוך הצגה ברורה, שימושית וידידותית למשתמש של הממצאים.