מענה אנושי לעסקים
מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ מעניק לכם שירות מקצועי בהתאמה אישית לצרכים של העסק שלכם. זה נעשה באמצעות כללים ותנאים אשר נקבעו מראש בתאום בינינו לביניכם. כמו כן ניתן לקבל את השירות במספר שפות בהתאם לקהלי היעד שלכם.
מנהל תיקי לקוחות דרושים
מנהל תיקי לקוחות דרושים, אחד האתגרים עבור כל בית עסק הוא – לתת מענה אנושי הזמין תמיד עבור לקוחות החברה. אך לצערנו לא כל עסק יכול לעמוד באתר ולספק מענה תמידי ללקוחות החברה, לכן עסקים רבים נעזרים במיקור חוץ שיאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה בכל שעות היממה. שירות זה הוא מצוין לעסקים, בין אם מדובר על עסק קטן או חברת ענק, כיוון שכל שיחה הנכנסת לעסק היא עסקה שיכולה להתקיים ולהגדיל את מכירות החברה. מלבד זאת, שיחות אלו יכולות להיות של לקוחות קיימים המבקשים שירות, כך שבמידה ואין מענה בעסק לקוחות יוכלו בקלות ללכת למתחרים של העסק וחבל להפסיד לקוח. מהו מענה אנושי חיצוני שירות מענה אנושי חיצוני הוא למעשה מוקד שירות חיצוני, מיקור חוץ, המקבל אליו את השיחות בזמן שהעסק אינו פתוח, כאשר המזכירה לא נמצאת, כאשר הקו תפוס, כאשר יש עומס, מבצע מסוים שגורם לריבוי טלפונים ובכלל בכל מקרה שאין מי שימשוך את השיחות. כאשר מוקד זה מקבל את השיחה, הוא מזדהה בשם של העסק, לוקח את פרטיו של הלקוח ומעביר בצורה מרוכזת את ההודעות לבעל העסק. כמובן שניתן לאפשר ללקוח לקבל מידע בסיסי על שירות מסוים ולהשאיר פרטים, כך נוצר מצב שבו כל לקוח מקבל שירות בזמן שהוא חייג REAL TIME. לדוגמא, עסק לבניית אתרים שללקוח נפל הדומיין והאתר כרגע לא פעיל. כאשר הוא מתקשר לעסק, השיחה מגיעה לשרות מענה חיצוני (חברת ), אנו בחברה מקבלים שיחה, כאשר אנו יודעים שהשיחה היא לנושא טכני/תקלה מסויימת. הלקוח מסביר את התקלה, אנו בחברה רושמים את התקלה, את דחיפות העניין, שם הדומיין של הלקוח, פרטי התקשרות לחזרה ללקוח – את כל המידע הזה אנו מעבירים באופן מיידי למחלקה הטכנית של אותו עסק והם יודעים לחזור ללקוח במהירות כאשר הם כבר מבינים את הבעיה, אולי אפילו הכינו פתרון מראש ולא מבזבזים זמן יקר על הבנת הבעיה אלא על טיפול הנטו! כל היתרונות של מענה אנושי חיצוני חיסכון בעלויות – משרדים רבים ובעיקר קטנים לא מוצאים תקציב למזכירה או לעובד שיקבל שיחות, מה שאומר שהם אלו שזקוקים גם לספק מוצר ללקוח ולגם לקבל שירות. ניקח לדוגמא -חשמלאי פרטי – לעיתים הוא נמצא במקומות שבהם הוא לא יכול לדבר עם לקוחות או לקבל קריאות שירות, כך שהמוקד מקבל את השיחה ובזמנו הפנוי הוא חוזר לכל לקוח על מנת שלא לפספס שום לקוח פוטנציאלי. חיסכון בכוח אדם – אחזקת מנעה אנושי היא אינה זולה, הרי כוח אדם בכל עסק הוא יקר. לרוב, עסקים רבים מוצאים כי שימוש במענה אנושי חיצוני יכול לחסוך להם בעלויות כוח אדם, מה שחוסך להם בהוצאות רבות בעסק. דבר נוסף, וודאי כולם יודעים כמה עולה להחזיק עובד, אם זה לשלם לו משכורת, ביטוחים, פנסיה ועוד מיני רבים, כך שפתרון זה יכול לחסוך לכם בעלויות אלו. מנהל תיקי לקוחות דרושים
פלייליסט שיחות - מנהל תיקי לקוחות דרושים
אנו שמחים להעניק לך כלי שירותי המאפשר לך לשמוע את השיחות שנכנסו אלינו בכל יום ובכל שעה, ישירות מהמחשב שלך. למה להקשיב לשיחות? רמת המענה שלנו היא בעצם רמת המענה של העסק שלך! ההקפדה על הטכנולוגיות המתקדמות בעולם והשירותים המתקדמים ביותר בתחום המענה טלפוני האנושי אינם שווים דבר אם אנו לא ניתן ללקוחות במהלך השיחה להרגיש כאילו הגיעו לבית העסק עצמו. לשם כך אנו מעסיקים נציגים שירות אשר עונים לדרישות הרמה הגבוהה שאנו מספקים. פלייליסט השיחות המסופק ללקוחות הינו הדרך שלך לשמוע ולהעריך את איכות המענה של הנציגים שלנו ללקוחות שלך. רוצה לבדוק את איכות תסריטי השיחה? בנית תסריט שיחה ואתה רוצה לראות איך הוא מיושם בפועל בתוך המוקד, האם הלקוחות והנציגים מבינים את מהות השאלות? והאם ישנו מידע נוסף שלא מסופק ללקוחותייך ותרצה שנוסיף? לאחר האזנה לשיחות תקבל תובנות רבות, משינוי תסריט שיחה ועד הוספת מידע נוסף לתסריט הקיים על מנת לייתר את הצורך בחזרה ללקוח וסיום הטיפול על ידי נציגי מא' עד ת'. איך מתבצעת האזנה לשיחות ? האזנה לשיחות מתבצעת דרך דסק המנהלים שמסופק ללקוחותינו. על מנת להאזין לכל השיחות אשר הגיעו למוקד שלנו כל שתצטרך הוא להיכנס לדסק המנהלים שלך באתר . שם לאחר שתבחר את השיחה הרצויה תוכל להאזין לשיחה בנגן שיש לך במחשב האישי ומאותו הרגע תחווה את מה שחווים הלקוחות שלך. איכות המענה, אפיון התסריטים והדרך שבא המשרד שלך מוצג כלפי חוץ הכול בתוך המחשב שלך. השירות זמין 24/7 בדסק המנהלים של כך שבכל רגע נתון אתה יכול לשמוע את השיחות הנכנסות ואת הטיפול המסור של הנציגים שלנו, בנוחות מלאה מהמחשב האישי שלך.