מענה אנושי לעסקים
מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ מעניק לכם שירות מקצועי בהתאמה אישית לצרכים של העסק שלכם. זה נעשה באמצעות כללים ותנאים אשר נקבעו מראש בתאום בינינו לביניכם. כמו כן ניתן לקבל את השירות במספר שפות בהתאם לקהלי היעד שלכם.
מנהל תיקי לקוחות הגדרת תפקיד
מנהל תיקי לקוחות הגדרת תפקיד, אחד האתגרים עבור כל בית עסק הוא – לתת מענה אנושי הזמין תמיד עבור לקוחות החברה. אך לצערנו לא כל עסק יכול לעמוד באתר ולספק מענה תמידי ללקוחות החברה, לכן עסקים רבים נעזרים במיקור חוץ שיאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה בכל שעות היממה. שירות זה הוא מצוין לעסקים, בין אם מדובר על עסק קטן או חברת ענק, כיוון שכל שיחה הנכנסת לעסק היא עסקה שיכולה להתקיים ולהגדיל את מכירות החברה. מלבד זאת, שיחות אלו יכולות להיות של לקוחות קיימים המבקשים שירות, כך שבמידה ואין מענה בעסק לקוחות יוכלו בקלות ללכת למתחרים של העסק וחבל להפסיד לקוח. מהו מענה אנושי חיצוני שירות מענה אנושי חיצוני הוא למעשה מוקד שירות חיצוני, מיקור חוץ, המקבל אליו את השיחות בזמן שהעסק אינו פתוח, כאשר המזכירה לא נמצאת, כאשר הקו תפוס, כאשר יש עומס, מבצע מסוים שגורם לריבוי טלפונים ובכלל בכל מקרה שאין מי שימשוך את השיחות. כאשר מוקד זה מקבל את השיחה, הוא מזדהה בשם של העסק, לוקח את פרטיו של הלקוח ומעביר בצורה מרוכזת את ההודעות לבעל העסק. כמובן שניתן לאפשר ללקוח לקבל מידע בסיסי על שירות מסוים ולהשאיר פרטים, כך נוצר מצב שבו כל לקוח מקבל שירות בזמן שהוא חייג REAL TIME. לדוגמא, עסק לבניית אתרים שללקוח נפל הדומיין והאתר כרגע לא פעיל. כאשר הוא מתקשר לעסק, השיחה מגיעה לשרות מענה חיצוני (חברת ), אנו בחברה מקבלים שיחה, כאשר אנו יודעים שהשיחה היא לנושא טכני/תקלה מסויימת. הלקוח מסביר את התקלה, אנו בחברה רושמים את התקלה, את דחיפות העניין, שם הדומיין של הלקוח, פרטי התקשרות לחזרה ללקוח – את כל המידע הזה אנו מעבירים באופן מיידי למחלקה הטכנית של אותו עסק והם יודעים לחזור ללקוח במהירות כאשר הם כבר מבינים את הבעיה, אולי אפילו הכינו פתרון מראש ולא מבזבזים זמן יקר על הבנת הבעיה אלא על טיפול הנטו! כל היתרונות של מענה אנושי חיצוני חיסכון בעלויות – משרדים רבים ובעיקר קטנים לא מוצאים תקציב למזכירה או לעובד שיקבל שיחות, מה שאומר שהם אלו שזקוקים גם לספק מוצר ללקוח ולגם לקבל שירות. ניקח לדוגמא -חשמלאי פרטי – לעיתים הוא נמצא במקומות שבהם הוא לא יכול לדבר עם לקוחות או לקבל קריאות שירות, כך שהמוקד מקבל את השיחה ובזמנו הפנוי הוא חוזר לכל לקוח על מנת שלא לפספס שום לקוח פוטנציאלי. חיסכון בכוח אדם – אחזקת מנעה אנושי היא אינה זולה, הרי כוח אדם בכל עסק הוא יקר. לרוב, עסקים רבים מוצאים כי שימוש במענה אנושי חיצוני יכול לחסוך להם בעלויות כוח אדם, מה שחוסך להם בהוצאות רבות בעסק. דבר נוסף, וודאי כולם יודעים כמה עולה להחזיק עובד, אם זה לשלם לו משכורת, ביטוחים, פנסיה ועוד מיני רבים, כך שפתרון זה יכול לחסוך לכם בעלויות אלו. מנהל תיקי לקוחות הגדרת תפקיד
שירות מוקד חירום - מנהל תיקי לקוחות הגדרת תפקיד
אם העסק שלכם מטפל במקרי חירום – אתם בוודאי יודעים שהם דורשים צוות עובדים מיומן, זריז ואיכותי הנמצא בדריכות מקסימלית 24/7. מענה מהיר ומקצועי הוא ההבדל בין לקוח נאמן לבין לקוח מאוכזב. מתוך ההבנה של הצרכים העסקיים שלכם ותוך רתימת הניסיון שלנו, אנו גאים להציג בפניכם את מוקד החירום שלנו. זמינות היא שם המשחק: למה העסק שלך זקוק לשירות שלנו? להיות זמין פירושו, הפעלת מערך שלם סביב השעון, הכולל נהלי עבודה, כוננים במשמרות, מחשוב וטלפונים פנויים, כל אלה עולים כסף והרבה! לעיתים הצפי הוא לשיחות בודדות בחודש, וכשאלה מגיעות, הסופה מתקרבת ובמהירות. השאלה הנשאלת היא כיצד נערכים לשיחות האלה וכמה משלמים על מנת לספק את פתרון הזמינות 24/7. מפעילה מערך טלפנים מנוסה ואיכותי, אשר זמין לקלוט את הפניה שלך, לתשאל נכונה את המתקשר ולתרגם אותה להודעה סטנדרטית, או להפעלת נוהל חירום. הנוהל שיקבע יהיה על פי ההנחיה שלך, ובהתאם לתהליך אסקלציה ברור ומוגדר. נברר עם הפונה בדבר מהות התקלה/ האירוע ונפעיל באופן מיידי את הגורמים המתאימים בחברה שלך. זאת על מנת שאפשר יהיה להתחיל טיפול מיידי בפתרון הבעיה. המטרה שלנו, הינה להעניק לך זמינות 24/7 ולהפעיל את הגורמים המתאימים במקרים הדחופים בלבד. בכך נוכל לחסוך שיחות סרק שסובלות דיחוי ליום המחרת. מפעילה מערכת לניטור מייילים דחופים – כאשר מגיע מייל מהחברה, אנו רואים זאת כשיחה טלפונית ומתרגמים את המייל לקריאה דחופה. מקרים דחופים קורים, איתנו תמיד תהיה מוכן!