מענה אנושי לעסקים
מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ מעניק לכם שירות מקצועי בהתאמה אישית לצרכים של העסק שלכם. זה נעשה באמצעות כללים ותנאים אשר נקבעו מראש בתאום בינינו לביניכם. כמו כן ניתן לקבל את השירות במספר שפות בהתאם לקהלי היעד שלכם.
משווק השקעות
משווק השקעות, אחד האתגרים עבור כל בית עסק הוא – לתת מענה אנושי הזמין תמיד עבור לקוחות החברה. אך לצערנו לא כל עסק יכול לעמוד באתר ולספק מענה תמידי ללקוחות החברה, לכן עסקים רבים נעזרים במיקור חוץ שיאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה בכל שעות היממה. שירות זה הוא מצוין לעסקים, בין אם מדובר על עסק קטן או חברת ענק, כיוון שכל שיחה הנכנסת לעסק היא עסקה שיכולה להתקיים ולהגדיל את מכירות החברה. מלבד זאת, שיחות אלו יכולות להיות של לקוחות קיימים המבקשים שירות, כך שבמידה ואין מענה בעסק לקוחות יוכלו בקלות ללכת למתחרים של העסק וחבל להפסיד לקוח. מהו מענה אנושי חיצוני שירות מענה אנושי חיצוני הוא למעשה מוקד שירות חיצוני, מיקור חוץ, המקבל אליו את השיחות בזמן שהעסק אינו פתוח, כאשר המזכירה לא נמצאת, כאשר הקו תפוס, כאשר יש עומס, מבצע מסוים שגורם לריבוי טלפונים ובכלל בכל מקרה שאין מי שימשוך את השיחות. כאשר מוקד זה מקבל את השיחה, הוא מזדהה בשם של העסק, לוקח את פרטיו של הלקוח ומעביר בצורה מרוכזת את ההודעות לבעל העסק. כמובן שניתן לאפשר ללקוח לקבל מידע בסיסי על שירות מסוים ולהשאיר פרטים, כך נוצר מצב שבו כל לקוח מקבל שירות בזמן שהוא חייג REAL TIME. לדוגמא, עסק לבניית אתרים שללקוח נפל הדומיין והאתר כרגע לא פעיל. כאשר הוא מתקשר לעסק, השיחה מגיעה לשרות מענה חיצוני (חברת ), אנו בחברה מקבלים שיחה, כאשר אנו יודעים שהשיחה היא לנושא טכני/תקלה מסויימת. הלקוח מסביר את התקלה, אנו בחברה רושמים את התקלה, את דחיפות העניין, שם הדומיין של הלקוח, פרטי התקשרות לחזרה ללקוח – את כל המידע הזה אנו מעבירים באופן מיידי למחלקה הטכנית של אותו עסק והם יודעים לחזור ללקוח במהירות כאשר הם כבר מבינים את הבעיה, אולי אפילו הכינו פתרון מראש ולא מבזבזים זמן יקר על הבנת הבעיה אלא על טיפול הנטו! כל היתרונות של מענה אנושי חיצוני חיסכון בעלויות – משרדים רבים ובעיקר קטנים לא מוצאים תקציב למזכירה או לעובד שיקבל שיחות, מה שאומר שהם אלו שזקוקים גם לספק מוצר ללקוח ולגם לקבל שירות. ניקח לדוגמא -חשמלאי פרטי – לעיתים הוא נמצא במקומות שבהם הוא לא יכול לדבר עם לקוחות או לקבל קריאות שירות, כך שהמוקד מקבל את השיחה ובזמנו הפנוי הוא חוזר לכל לקוח על מנת שלא לפספס שום לקוח פוטנציאלי. חיסכון בכוח אדם – אחזקת מנעה אנושי היא אינה זולה, הרי כוח אדם בכל עסק הוא יקר. לרוב, עסקים רבים מוצאים כי שימוש במענה אנושי חיצוני יכול לחסוך להם בעלויות כוח אדם, מה שחוסך להם בהוצאות רבות בעסק. דבר נוסף, וודאי כולם יודעים כמה עולה להחזיק עובד, אם זה לשלם לו משכורת, ביטוחים, פנסיה ועוד מיני רבים, כך שפתרון זה יכול לחסוך לכם בעלויות אלו. משווק השקעות
אישורי הגעה לאירועים - משווק השקעות
הזמנת אורחים לאירוע ולא יודע מי וכמה אנשים יגיעו ? רוצה לחשב את כמות המקומות לאירוע שלך ולא יודע כמה אנשים יגיעו בודאות ? אנו ב יודעים שארגון והפקת כנס / אירוע הנו תהליך מורכב, הדורש משאבים רבים, ובמיוחד משאבים כלכליים. לכן, תקבל מאתנו מספר טלפון פרטי, אותו תוכל למסור למוזמנים שלך או לפרסמו בהזמנה לאירוע, והמוזמנים שלך יוכלו להתקשר ולאשר את הגעתם. לטובת המוזמנים שלא התקשרו לאשר את ההגעה שלהם, אנו נעמיד לשירותך את מוקד השיחות היזומות שלנו. המוקד יתקשר כגוף אובייקטיבי, שאינו מזוהה עם מארגני האירוע / כנס, ויקל על המוזמנים שלך לדווח לנו במקרה שהחליטו להיעדר מהאירוע, במיוחד כשמדובר על אירוע ללא תשלום. איך זה עובד? אנו נקבל ממך את רשימת המוזמנים, נחייג אליהם, נפנה אליהם בתסריט שיחה איכותי שיוכן מראש. לאחר ביצוע השיחות נחזיר לך את רשימת המוזמנים בתוספת מידע מפורט אודות המגיעים והלא מגיעים, כמות מגיעים לכל אורח שהוזמן (יחיד, זוג, תוספות) והערות המוזמנים שלך. במקרים דחופים או שאלות של המוזמנים שלך, נפנה אליך ישירות עם השאלה, ואת תשובתך נחזיר לאורח. את המידע תקבל מאתנו חזרה תוך פרק זמן קצר ביותר, שייקבע ויסוכם מראש.