מענה אנושי לעסקים
מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ מעניק לכם שירות מקצועי בהתאמה אישית לצרכים של העסק שלכם. זה נעשה באמצעות כללים ותנאים אשר נקבעו מראש בתאום בינינו לביניכם. כמו כן ניתן לקבל את השירות במספר שפות בהתאם לקהלי היעד שלכם.
תיאום פגישות
תיאום פגישות, אחד האתגרים עבור כל בית עסק הוא – לתת מענה אנושי הזמין תמיד עבור לקוחות החברה. אך לצערנו לא כל עסק יכול לעמוד באתר ולספק מענה תמידי ללקוחות החברה, לכן עסקים רבים נעזרים במיקור חוץ שיאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה בכל שעות היממה. שירות זה הוא מצוין לעסקים, בין אם מדובר על עסק קטן או חברת ענק, כיוון שכל שיחה הנכנסת לעסק היא עסקה שיכולה להתקיים ולהגדיל את מכירות החברה. מלבד זאת, שיחות אלו יכולות להיות של לקוחות קיימים המבקשים שירות, כך שבמידה ואין מענה בעסק לקוחות יוכלו בקלות ללכת למתחרים של העסק וחבל להפסיד לקוח. מהו מענה אנושי חיצוני שירות מענה אנושי חיצוני הוא למעשה מוקד שירות חיצוני, מיקור חוץ, המקבל אליו את השיחות בזמן שהעסק אינו פתוח, כאשר המזכירה לא נמצאת, כאשר הקו תפוס, כאשר יש עומס, מבצע מסוים שגורם לריבוי טלפונים ובכלל בכל מקרה שאין מי שימשוך את השיחות. כאשר מוקד זה מקבל את השיחה, הוא מזדהה בשם של העסק, לוקח את פרטיו של הלקוח ומעביר בצורה מרוכזת את ההודעות לבעל העסק. כמובן שניתן לאפשר ללקוח לקבל מידע בסיסי על שירות מסוים ולהשאיר פרטים, כך נוצר מצב שבו כל לקוח מקבל שירות בזמן שהוא חייג REAL TIME. לדוגמא, עסק לבניית אתרים שללקוח נפל הדומיין והאתר כרגע לא פעיל. כאשר הוא מתקשר לעסק, השיחה מגיעה לשרות מענה חיצוני (חברת ), אנו בחברה מקבלים שיחה, כאשר אנו יודעים שהשיחה היא לנושא טכני/תקלה מסויימת. הלקוח מסביר את התקלה, אנו בחברה רושמים את התקלה, את דחיפות העניין, שם הדומיין של הלקוח, פרטי התקשרות לחזרה ללקוח – את כל המידע הזה אנו מעבירים באופן מיידי למחלקה הטכנית של אותו עסק והם יודעים לחזור ללקוח במהירות כאשר הם כבר מבינים את הבעיה, אולי אפילו הכינו פתרון מראש ולא מבזבזים זמן יקר על הבנת הבעיה אלא על טיפול הנטו! כל היתרונות של מענה אנושי חיצוני חיסכון בעלויות – משרדים רבים ובעיקר קטנים לא מוצאים תקציב למזכירה או לעובד שיקבל שיחות, מה שאומר שהם אלו שזקוקים גם לספק מוצר ללקוח ולגם לקבל שירות. ניקח לדוגמא -חשמלאי פרטי – לעיתים הוא נמצא במקומות שבהם הוא לא יכול לדבר עם לקוחות או לקבל קריאות שירות, כך שהמוקד מקבל את השיחה ובזמנו הפנוי הוא חוזר לכל לקוח על מנת שלא לפספס שום לקוח פוטנציאלי. חיסכון בכוח אדם – אחזקת מנעה אנושי היא אינה זולה, הרי כוח אדם בכל עסק הוא יקר. לרוב, עסקים רבים מוצאים כי שימוש במענה אנושי חיצוני יכול לחסוך להם בעלויות כוח אדם, מה שחוסך להם בהוצאות רבות בעסק. דבר נוסף, וודאי כולם יודעים כמה עולה להחזיק עובד, אם זה לשלם לו משכורת, ביטוחים, פנסיה ועוד מיני רבים, כך שפתרון זה יכול לחסוך לכם בעלויות אלו. תיאום פגישות
טלמיטינג לעסקים, מוקד תיאום פגישות - תיאום פגישות
עשרת הדברות שלנו לטלמיטינג מוצלח בניית תכנית יעדים ואפיון טלמיטינג / המוצר / השירות מול קהל המטרה. יצירת תסריטי שיחה – המבוססים על שיטות מכירה אפקטיביות מוכחות! נציגי מכירות מיומנים ורעבים. ליווי ניהולי אישי צמוד. קביעת פגישות מכירה איכותיות מול קהל יעד פוטנציאלי. (עסקי או פרטי) טכנולוגיות מתקדמות – מערכת CRM לניהול הדאטה-בייס. מערכת CTI לשליטה וניהול השיחות. מערכות חיוג אוטומטי, למיקסום זמן העבודה של הנציגים. מערכות פיקוח ובקרה מתקדמות. יומני פגישות דו-כיווניים. דו"ח סטטיסטי יומי הכולל סטטוס שיחה ותוצאה. דו"ח מנהל – כולל את כל המידע אודות פעילות המוקד, שיסייע לך לשלוט בהוצאות. בחירת היקפי הפעילות - התאמה אישית. בחירת אסטרטגיית איכות הפגישות. בוא אלינו לפיילוט קצר ותתחיל להרוויח פגישות איכותיות = מכירות! מכירות!! מכירות!!! חיסכון בעלויות כוח-האדם. ייעול זמן העבודה של סוכני המכירות שלך - הסוכנים שלך יקבלו פגישות איכותיות מתואמות, לפי לוח-זמנים שתתן לנו. כך יתפנה זמנם של הסוכנים לפגישות ולמכירות עצמן. הלקוחות הפוטנציאליים שלך ירגישו שמדובר בחברה גדולה ומקצועית. זמינות העסק שלך תגדל – נציגי הטלמיטינג שלנו יוכלו להזיז עבורכם פגישות לפי אילוצים משתנים, והלקוחות שלך יוכלו לקבל מספר טלפון ישיר לשיחה עם נציגי תיאום הפגישות