מוקד הודעות
שירות הודעות באמצעות מענה אנושי הוא שירות אידיאלי עבור אנשי שטח אשר במקרים רבים פועלים כעסק של אדם אחד, ולצד ביצוע עבודתם הם נזקקים לתת מענה טלפוני ללקוחות. אנשי מקצוע כמו חשמלאים, מנעולנים, טכנאים, מדבירים, צבעים ועוד הרבה אחרים יכולים להפיק ממנו תועלת רבה ולשפר את מצבם בשוק ביחס למתחרים. שימוש בשירות הודעות אינו דורש שום התקנה של תשתיות טכנולוגיות, רק הגדרה פשוטה של הפניית השיחות. בעזרת שירות הודעות לא תפספסו שום שיחה!
הקמת מוקד טלמרקטינג
הקמת מוקד טלמרקטינג, לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי. מוקד השירות יקבל את השיחה ויקבל את ההודעה בשמכם. תמצית ההודעה תשלח אליכם באמצעות הודעת SMS. כך הלקוח תמיד יקבל מענה; הוא ירגיש שהוא מקבל שירות ולא יחפש פתרונות אצל עסק אחר. מענה אנושי גורם לתחושה אמתית של שירות והוא פתרון טוב יותר מאשר שימוש בתא קולי בו מעטים משאירים הודעות. אתם תרוויחו לקוחות מרוצים וגם בזכות דוח יומי המסכם את הפעילות תזכו בצורת עבודה מסודרת אשר תאפשר לכם לחזור לכל שיחה ברגע שתתפנו, מבלי לשכוח ומבלי לגרום תסכול עבור הלקוח. אתם גם מייעלים את תהליכי העבודה שלכם וגם מגדילים את שביעות הרצון של הלקוח. במהלך עבודתם, כאשר אתם עסוקים ומפספסים שיחות תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שהלקוח יקבל מענה ולא תאבדו אותו. כך תוכלו להיות מרוכזים בעבודתכם ללא הפרעות. שירות הודעות באמצעות מענה אנושי הוא שירות אידיאלי עבור אנשי שטח אשר במקרים רבים פועלים כעסק של אדם אחד, ולצד ביצוע עבודתם הם נזקקים לתת מענה טלפוני ללקוחות. אנשי מקצוע כמו חשמלאים, מנעולנים, טכנאים, מדבירים, צבעים ועוד הרבה אחרים יכולים להפיק ממנו תועלת רבה ולשפר את מצבם בשוק ביחס למתחרים. שימוש בשירות הודעות אינו דורש שום התקנה של תשתיות טכנולוגיות, רק הגדרה פשוטה של הפניית השיחות. בעזרת שירות הודעות לא תפספסו שום שיחה! לא צריך להיות תמיד, קשה להשגה. שירות מוקד הודעות הבסיסי של , מאפשר לך להיות זמין ונגיש עבור לקוחותיך, גם כשאינך פנוי לכך. עם קו טלפון פרטי משלך, עונה נציגה בשם העסק שלך ומאפשרת לך לקבל את כל המסרים מהמתקשרים בצורה שאתה רוצה ע"י שירות הודעות טלפוני אנושי ומקצועי, בזמן שאתה צריך ובערוץ שבו את תחליט. שירות הודעות אנושי ניתן בעלות נמוכה, כך שאתה פנוי להתעסק בליבה התפעולית של העסק ואנחנו נדאג לשקט שלך. מתי צריך שירות הודעות טלפוני אנושי? כשאתה מבלה חלק משמעותי מהיום מחוץ למשרד כאשר אתה יוצא למסע פרסום, לעולם אין מספיק קווים במשרדך כאשר המזכירה עסוקה ו/או נעדרת מהמשרד בחלק משעות היום כשנוצר עומס על קווי הטלפון, הגורם להמתנה ארוכה בשעות בהן העסק סגור ו/או כשהטלפון הסלולרי לא זמין. בחגים, בחופשות, במילואים וכפתרון לבעיות כח אדם במשרד כאשר הלקוחות שלך לא אוהבים מזכירה אלקטרונית, או כשהם פשוט אומרים שאתה קשה להשגה… שירות הודעות טלפוני בסיסי מאפשר: ייצוג בית העסק שלך בפני קהל לקוחותיך, שימור הלקוחות הקיימים שלך ומתן מענה ראשוני ללקוחות חדשים, בעלויות נמוכות. בקלות וכמעט ללא מאמץ תוכל לייצר מענה אנושי אישי ללקוחות שלך, תוך מתן שירות נגיש ומהיר. אתה, תישאר מעודכן לאורך כל הדרך. כיצד תועבר אליך ההודעה עם שירות הודעות אנושי? כהודעת S.M.S ישירות לצג הסלולארי שלך. פקס יומי והתקשרות למוקד לשליפת הודעות. דרך אתר החברה באינטרנט. הודעת מייל בזמן אמת או מייל מרוכז (כל פרק זמן קבוע). מהמחשב האישי שלך דרך תכנת CRM בלעדית שאנו מתקינים ללקוחותינו ללא תשלום הקמת מוקד טלמרקטינג
מוקד הזמנות - הקמת מוקד טלמרקטינג
הלקוחות מתקשרים להזמין ? שעון החול כבר פועל! במציאות העסקית של היום, שם המשחק הוא זמינות! מהירות תגובה ושיווק מהיר ללקוח הם המפתח להצלחה עסקית. התמודדות מול המתחרים, גיוס אפקטיבי של לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים הם הדרך לשם. הקלקה אחת באינטרנט מעלה עשרות חברות ובעלי מקצוע שונים שיספקו מענה לצורך שהועלה. מודעת פרסום אחת מלווה ברבות המקיפות אותה באמצעי התקשורת השונים והמתחרים נמצאים בכל מקום, בכל רגע, לתפוס את תשומת ליבו (וכיסו) של הלקוח. לקוח שיוצר איתך קשר להזמנה זה לקוח כמעט סגור, וזאת לאור היוזמה שאותה הפגין. ההנעה לפעולה היא השלב הקשה ביותר ליישום בשרשרת השיווק ופנייתו של הלקוח בעצמו אליך, פרושו שהוא הונע לפעולה. הוא לא רק מביע רצון, אלא גם נכונות וכל מה שאתה צריך לעשות זה רק לענות לו בזמן, במענה מקצועי, הולם ומוכוון מטרה. נראה פשוט, לא? בפועל, בתי עסק רבים מפספסים המוני שיחות מדי יום! במיוחד בעקבות קמפיינים פרסומיים ושיווקיים שלא גובו בתשתית תמיכה ללקוחות שמשתוקקים כל כך לרכוש את מוצר או שירות החברה. זה לא כל כך מפתיע לאור העלויות הגבוהות של גיוס והכשרת עובדים שנדרשת על מנת לספק תמיכה לגלים גדולים מהרגיל של שיחות נכנסות. Campaign ובכל זאת, בעולם ההזמנות, שעון החול עובד בקצב מהיר, הרבה יותר מהקצב הרגיל. אנחנו חייבים להבין שהצורך שעולה ברגע נתון, יכול להתאדות ברגע הבא! ולכן, ככל שנענה מהר יותר ובמקביל נספק שירות מקצועי, אמין ואדיב, כך נגדיל את שעור ההמרה, כמות המכירות. שאל את עצמך אם היית מתקשר להזמין מוצר והיו נותנים לך לחכות על הקו, או רחמנא ליצלן היו מעבירים אותך לתא קולי, כיצד היית פועל, היית מבצע את ההזמנה? החדשות הטובות הן שאתה לא צריך לספוג את עלויות הגיוס וההכשרה של העובדים, לא לייצר להם מקום עבודה ואת הציוד הנדרש ואפילו לא לשלם להם את התנאים הסוציאליים. את כל זה אנחנו נעשה, ולך זה יעלה במנוי חודשי בסכום זעום. תן לנציגי ההזמנות האיכותיים של קולביז לענות עבורך! אנחנו ממתינים לשיחות שלכם, 24 שעות ביממה, בזמינות מדהימה ומבטיחים לענות לשאלות המתקשרים ולעודד אותם לבצע אצלנו את הרכישה.