מוקד הודעות
שירות הודעות באמצעות מענה אנושי הוא שירות אידיאלי עבור אנשי שטח אשר במקרים רבים פועלים כעסק של אדם אחד, ולצד ביצוע עבודתם הם נזקקים לתת מענה טלפוני ללקוחות. אנשי מקצוע כמו חשמלאים, מנעולנים, טכנאים, מדבירים, צבעים ועוד הרבה אחרים יכולים להפיק ממנו תועלת רבה ולשפר את מצבם בשוק ביחס למתחרים. שימוש בשירות הודעות אינו דורש שום התקנה של תשתיות טכנולוגיות, רק הגדרה פשוטה של הפניית השיחות. בעזרת שירות הודעות לא תפספסו שום שיחה!
מאוחדת מוקד תורים
מאוחדת מוקד תורים, לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי. מוקד השירות יקבל את השיחה ויקבל את ההודעה בשמכם. תמצית ההודעה תשלח אליכם באמצעות הודעת SMS. כך הלקוח תמיד יקבל מענה; הוא ירגיש שהוא מקבל שירות ולא יחפש פתרונות אצל עסק אחר. מענה אנושי גורם לתחושה אמתית של שירות והוא פתרון טוב יותר מאשר שימוש בתא קולי בו מעטים משאירים הודעות. אתם תרוויחו לקוחות מרוצים וגם בזכות דוח יומי המסכם את הפעילות תזכו בצורת עבודה מסודרת אשר תאפשר לכם לחזור לכל שיחה ברגע שתתפנו, מבלי לשכוח ומבלי לגרום תסכול עבור הלקוח. אתם גם מייעלים את תהליכי העבודה שלכם וגם מגדילים את שביעות הרצון של הלקוח. במהלך עבודתם, כאשר אתם עסוקים ומפספסים שיחות תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שהלקוח יקבל מענה ולא תאבדו אותו. כך תוכלו להיות מרוכזים בעבודתכם ללא הפרעות. שירות הודעות באמצעות מענה אנושי הוא שירות אידיאלי עבור אנשי שטח אשר במקרים רבים פועלים כעסק של אדם אחד, ולצד ביצוע עבודתם הם נזקקים לתת מענה טלפוני ללקוחות. אנשי מקצוע כמו חשמלאים, מנעולנים, טכנאים, מדבירים, צבעים ועוד הרבה אחרים יכולים להפיק ממנו תועלת רבה ולשפר את מצבם בשוק ביחס למתחרים. שימוש בשירות הודעות אינו דורש שום התקנה של תשתיות טכנולוגיות, רק הגדרה פשוטה של הפניית השיחות. בעזרת שירות הודעות לא תפספסו שום שיחה! לא צריך להיות תמיד, קשה להשגה. שירות מוקד הודעות הבסיסי של , מאפשר לך להיות זמין ונגיש עבור לקוחותיך, גם כשאינך פנוי לכך. עם קו טלפון פרטי משלך, עונה נציגה בשם העסק שלך ומאפשרת לך לקבל את כל המסרים מהמתקשרים בצורה שאתה רוצה ע"י שירות הודעות טלפוני אנושי ומקצועי, בזמן שאתה צריך ובערוץ שבו את תחליט. שירות הודעות אנושי ניתן בעלות נמוכה, כך שאתה פנוי להתעסק בליבה התפעולית של העסק ואנחנו נדאג לשקט שלך. מתי צריך שירות הודעות טלפוני אנושי? כשאתה מבלה חלק משמעותי מהיום מחוץ למשרד כאשר אתה יוצא למסע פרסום, לעולם אין מספיק קווים במשרדך כאשר המזכירה עסוקה ו/או נעדרת מהמשרד בחלק משעות היום כשנוצר עומס על קווי הטלפון, הגורם להמתנה ארוכה בשעות בהן העסק סגור ו/או כשהטלפון הסלולרי לא זמין. בחגים, בחופשות, במילואים וכפתרון לבעיות כח אדם במשרד כאשר הלקוחות שלך לא אוהבים מזכירה אלקטרונית, או כשהם פשוט אומרים שאתה קשה להשגה… שירות הודעות טלפוני בסיסי מאפשר: ייצוג בית העסק שלך בפני קהל לקוחותיך, שימור הלקוחות הקיימים שלך ומתן מענה ראשוני ללקוחות חדשים, בעלויות נמוכות. בקלות וכמעט ללא מאמץ תוכל לייצר מענה אנושי אישי ללקוחות שלך, תוך מתן שירות נגיש ומהיר. אתה, תישאר מעודכן לאורך כל הדרך. כיצד תועבר אליך ההודעה עם שירות הודעות אנושי? כהודעת S.M.S ישירות לצג הסלולארי שלך. פקס יומי והתקשרות למוקד לשליפת הודעות. דרך אתר החברה באינטרנט. הודעת מייל בזמן אמת או מייל מרוכז (כל פרק זמן קבוע). מהמחשב האישי שלך דרך תכנת CRM בלעדית שאנו מתקינים ללקוחותינו ללא תשלום מאוחדת מוקד תורים
מוקד תמיכה בקמפיינים - מאוחדת מוקד תורים
הפרסום שלך עובד 24 שעות ביממה!! תפקידו של תמיכה לקמפיין פרסומי, שבו השקעת לא מעט כסף ועוד יותר מאמץ, להגדיל את כמות הלקוחות שלך, אבל כאן תידרש גם להיערך בהתאם. אתה לא יכול להרשות לעצמך לאבד לקוח פוטנציאלי, כי המרכזיה שלך לא עומדת בעומס הפניות, או כי העובדים שלך לא הצליחו לענות לכל השיחות. עלות הפרסום מאוד יקרה, אתה משקיע הרבה כסף בשיווק, אתה חייב לקבל תמורה! הצטרף עכשיו למענה האנושי של ותוך 15 דקות יתחיל מיקסום הקמפיין השיווקי שלך! אם כמות השיחות הנכנסות שלך תגדל, אבל מערכת התמיכה שלך תישאר זהה? לא רק שתאבד לקוחות פוטנציאליים אלא תפגע גם במוניטין שלך – מה שיצור נזק היקפי גדול הרבה יותר. למה כדאי לך להיעזר בשירות שלנו? קולטים עבורך את כל השיחות: פותר צורך שלך בויסות עומסים נקודתיים במהלך היום. במקום שהלקוחות ימתינו על הקו, או ינטשו, תנתב את השיחות למוקד האנושי של כשאתה עמוס. אנו כבר נדאג לענות במהירות בשם החברה שלך! נמסור למתקשר פרטים שיווקיים, נבצע מכירות בפועל והכי חשוב נייצר עבורך ליד שלא היה קיים אילו לא ענית לו. חוסכים לך כסף: לא צרכת לא שילמת ! תשלום ל לפי שימוש בפועל, כך שאתה אינך משלם דבר כשאין שיחות. למעט חבילת שירות בסיסית. זמינות: יתרון יחסי מול המתחרים: מענה מיידי ללקוחות חדשים ותחילת הטיפול בהם עוצרים את המשך החיפוש של הלקוח ומעניקים יתרון מכריע לסגירת העסקה. חוסכים בכוח אדם: מוקד המענה האנושי של מאפשר לך להוביל קמפיינים פרסומיים בתקופות שונות וחוסך לך גיוסי כוח אדם לתקופות קצרות. המוקד מגבה את מערך השיחות הנכנסות שלך סביב השעון ואף עסקה לא מתפספסת! דואגים לשיפור התדמית שלך: יש לך מעכשיו תדמית עסקית מכובדת, כיאה לחברה שעובדת סביב השעון עבור לקוחותיה. חברה שלא עונה לטלפונים או משאירה את לקוחותיה הקיימים או הפוטנציאלים להתמודד עם משיבון או תא קולי עלולה לסבול מתדמית לא מקצועית ותתקשה בהוספת לקוחות חדשים ונאמנות הקיימים. משתמשים בטכנולוגיית ה- CallBack יצאת בקמפיין טלוויזיוני/ רדיו ויש צפי לכמות גדולה של שיחות בו זמנית ? שירות שיחות ה Call Back שלנו מיועד לגיבוי קמפיינים אגרסיביים המאופיינים בכמות גדולה של שיחות. השירות מאפשר ללקוח שלך להחליט האם הוא מעוניין להמתין על הקו או לנתק את השיחה, והמערכת שלנו תחייג אליו ישירות כשנתפנה. יוצא בקמפיין? 5 דברים שאתה חייב להכין לפני שעולה הפרסום הראשון