מוקד הודעות
שירות הודעות באמצעות מענה אנושי הוא שירות אידיאלי עבור אנשי שטח אשר במקרים רבים פועלים כעסק של אדם אחד, ולצד ביצוע עבודתם הם נזקקים לתת מענה טלפוני ללקוחות. אנשי מקצוע כמו חשמלאים, מנעולנים, טכנאים, מדבירים, צבעים ועוד הרבה אחרים יכולים להפיק ממנו תועלת רבה ולשפר את מצבם בשוק ביחס למתחרים. שימוש בשירות הודעות אינו דורש שום התקנה של תשתיות טכנולוגיות, רק הגדרה פשוטה של הפניית השיחות. בעזרת שירות הודעות לא תפספסו שום שיחה!
מוקד קופת חולים מאוחדת טלפון
מוקד קופת חולים מאוחדת טלפון, לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי. מוקד השירות יקבל את השיחה ויקבל את ההודעה בשמכם. תמצית ההודעה תשלח אליכם באמצעות הודעת SMS. כך הלקוח תמיד יקבל מענה; הוא ירגיש שהוא מקבל שירות ולא יחפש פתרונות אצל עסק אחר. מענה אנושי גורם לתחושה אמתית של שירות והוא פתרון טוב יותר מאשר שימוש בתא קולי בו מעטים משאירים הודעות. אתם תרוויחו לקוחות מרוצים וגם בזכות דוח יומי המסכם את הפעילות תזכו בצורת עבודה מסודרת אשר תאפשר לכם לחזור לכל שיחה ברגע שתתפנו, מבלי לשכוח ומבלי לגרום תסכול עבור הלקוח. אתם גם מייעלים את תהליכי העבודה שלכם וגם מגדילים את שביעות הרצון של הלקוח. במהלך עבודתם, כאשר אתם עסוקים ומפספסים שיחות תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שהלקוח יקבל מענה ולא תאבדו אותו. כך תוכלו להיות מרוכזים בעבודתכם ללא הפרעות. שירות הודעות באמצעות מענה אנושי הוא שירות אידיאלי עבור אנשי שטח אשר במקרים רבים פועלים כעסק של אדם אחד, ולצד ביצוע עבודתם הם נזקקים לתת מענה טלפוני ללקוחות. אנשי מקצוע כמו חשמלאים, מנעולנים, טכנאים, מדבירים, צבעים ועוד הרבה אחרים יכולים להפיק ממנו תועלת רבה ולשפר את מצבם בשוק ביחס למתחרים. שימוש בשירות הודעות אינו דורש שום התקנה של תשתיות טכנולוגיות, רק הגדרה פשוטה של הפניית השיחות. בעזרת שירות הודעות לא תפספסו שום שיחה! לא צריך להיות תמיד, קשה להשגה. שירות מוקד הודעות הבסיסי של , מאפשר לך להיות זמין ונגיש עבור לקוחותיך, גם כשאינך פנוי לכך. עם קו טלפון פרטי משלך, עונה נציגה בשם העסק שלך ומאפשרת לך לקבל את כל המסרים מהמתקשרים בצורה שאתה רוצה ע"י שירות הודעות טלפוני אנושי ומקצועי, בזמן שאתה צריך ובערוץ שבו את תחליט. שירות הודעות אנושי ניתן בעלות נמוכה, כך שאתה פנוי להתעסק בליבה התפעולית של העסק ואנחנו נדאג לשקט שלך. מתי צריך שירות הודעות טלפוני אנושי? כשאתה מבלה חלק משמעותי מהיום מחוץ למשרד כאשר אתה יוצא למסע פרסום, לעולם אין מספיק קווים במשרדך כאשר המזכירה עסוקה ו/או נעדרת מהמשרד בחלק משעות היום כשנוצר עומס על קווי הטלפון, הגורם להמתנה ארוכה בשעות בהן העסק סגור ו/או כשהטלפון הסלולרי לא זמין. בחגים, בחופשות, במילואים וכפתרון לבעיות כח אדם במשרד כאשר הלקוחות שלך לא אוהבים מזכירה אלקטרונית, או כשהם פשוט אומרים שאתה קשה להשגה… שירות הודעות טלפוני בסיסי מאפשר: ייצוג בית העסק שלך בפני קהל לקוחותיך, שימור הלקוחות הקיימים שלך ומתן מענה ראשוני ללקוחות חדשים, בעלויות נמוכות. בקלות וכמעט ללא מאמץ תוכל לייצר מענה אנושי אישי ללקוחות שלך, תוך מתן שירות נגיש ומהיר. אתה, תישאר מעודכן לאורך כל הדרך. כיצד תועבר אליך ההודעה עם שירות הודעות אנושי? כהודעת S.M.S ישירות לצג הסלולארי שלך. פקס יומי והתקשרות למוקד לשליפת הודעות. דרך אתר החברה באינטרנט. הודעת מייל בזמן אמת או מייל מרוכז (כל פרק זמן קבוע). מהמחשב האישי שלך דרך תכנת CRM בלעדית שאנו מתקינים ללקוחותינו ללא תשלום מוקד קופת חולים מאוחדת טלפון
שירות סקרים - מוקד קופת חולים מאוחדת טלפון
שירות הסקרים שלנו מאפשר בקרה ישירה על חווית השירות של העסק שלכם והבנה אמיתית של הצרכים של הלקוחות שלכם. לאחר כל שיחה שמתקבלת במוקד ניתן לשלוח באופן אוטומטי סקר חווית שירות או להטמיע אותו ישירות באתר האינטרנט. השליחה מתבצעת על ידי מסרון או מייל ומתאימה באופן מושלם לסמארטפונים המתקדמים ביותר. את התוצאות תוכלו לראות בזמן אמת ועם מגוון של פילוחים שמתאימים במיוחד לצרכים שלכם. מחקרי הלקוחות והסקרים מהווים את הכלי העיקרי דרכו ניתן לזהות את צורכי הלקוח ואת רמת שביעות הרצון שלו מהמוצר ומהשירות המוענקים לו על-ידי החברה. חטיבת הסקרים והשיחות היזומות של מתמחה בהפקת שיחות יזומות וניהול סקרי דעת קהל. תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת בשוק, יתקבל ניתוח סטטיסטי מפורט אודות תוצאות הסקרים. ניתוח הסקר כולל מידע הן ברמת הסקר הבודד והן ברמה כלל-מערכתי. היתרונות של המוצר שלנו ☑ מספר שאלות בלתי מוגבל קובעים את מספר השאלות המתאים לסוג הסקר ולקהל היעד כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. בעזרת התאמת סוג השאלות ומספרם אתם תשיגו היענות גבוהה יותר מצד הלקוחות שלכם. ☑ מילוי הסקרים בממשק MOBILE מותאם ונוח לשימוש ממשק רספונסיבי לחלוטין אשר מאפשר לכל הלקוחות שלכם לענות לסקר ישירות מהסמארטפון או מהטאבלט שלהם. בצורה זו תוכלו לקבל תוצאות מהירות ואחוזי השתתפות גבוהים במיוחד. ☑ חיבור SSL מאובטח לסקרים חיבור SSL מאובטח לסקרים מאפשר לכם לדעת שכל התוצאות מאובטחות ברמה הגבוהה ביותר. שמירה על דיסקרטיות והגנה מפני זליגת מידע מושגים בעזרת שימוש באחד מפרוטוקולי התקשורת המתקדמים בעולם. ☑ אפשרות לסיסמה בכניסה לסקר, לביצוע סקרי פנים רוצים לבצע סקר פנימי בתוך הארגון שלכם? כיום תוכלו לאפשר לכל עובד להיכנס לשאלון בעזרת מספר העובד או מספר תעודת הזהות ולקבל נתונים אותנטיים בזמן אמת. ☑ מעל 10 סוגי שאלות שונות עם יותר מ 10 סוגי שאלות שונות ואפשרות להתאמת הנוסח לגיל, למין ולזהות הנשאלים אתם במרחק של קליק אחד מתוצאות טובות יותר. ☑ אפשרות למיתוג הסקר בלוגו החברה נצלו את הסקר לטובת מיתוג החברה שלכם. על ידי הוספת לוגו החברה בכל שאלון אתם מקדמים את המותג שלכם בדרך הנכונה ויוצרים זהות ארגונית שמשקפת את ערכי הליבה שלו. ☑ אפשרות לשאלות תמונה/וידאו שאלות תמונה / ווידאו נחשבות לבעלי CTR גבוה יותר מאשר השאלות הכתובות. בעזרת אינפוגרפיקה מותאמת אתם יכולים לשפר את תוצאות הסקר ולקלוע לטעמו של קהל צעיר יותר. ☑ אפשרות להעלאת קבצים אפשרות להעלאת קבצים היא פן חשוב בכל סקר ומאפשרת סוג של אינטראקטיביות בכל שאלון. השתמשו בפונקציה מתקדמת זו כדי ליצור סקר שיספק תמונה מקיפה של דרישות הלקוחות שלכם. ☑ תסריטים בלתי מוגבלים לכל סקר מגוון אין סופי של תסריטים אשר מאפשר לכם להבין באופן מדויק את הרצונות של הנשאלים ולהתאים להם את השאלות החשובות ביותר על פי התשובות האחרונות שלהם. ☑ אפשרות לשילוב שם החברה ב-URL הסקר הפכו את הסקר לרשמי יותר על ידי הוספת הדומיין שלכם לכל שאלון. בצורה זו אתם יכולים לנצל את הנכס הדיגיטלי שלכם ולהשתמש בו כדי ליצור תחושה אידיאלית בעת מילוי הסקר. ☑ התאמת הסקר לצבעי החברה ניתן להוסיף את הצבעים אשר מזוהים עם החברה שלכם לכל סקר בקלות ולהפוך כל שאלון לכלי שיווקי שממתג את החברה שלכם בצורה הטובה ביותר. ☑ בסיום הסקר הפנייה לדף תודה אישי / הפנייה לאתר החברה בסיום כל סקר תוכלו להפנות את הלקוחות שלכם לדף תודה אישי או לספק קישור לאתר החברה שלכם. בצור זו תוכלו להפוך את הסקר לכלי שיווקי ולשפר את תפיסת המותג בקרב קהל הלקוחות שלכם. ☑ אפשרות לביצוע שאלות A/B טסטינג A/B טסטינג הפכו מזמן לחלק אינטגרלי בארגז הכלים השיווקי שלכם ואין שום סיבה שלא תוכלו להשתמש בפונקציה זו גם בסקר הבא שלכם. בדקו את אחוזי היענות והתאימו את נוסח השאלות בהתאם. ☑ קבלת תוצאות בזמן אמת בלי לחכות לניתוחים הסטטיסטים ובעזרת דשבורד צבעוני, תוכלו לראות כיצד תוצאות הסקר שלכם מפולחות באופן ברור ובזמן אמת. כי שיפור מתמיד מתחיל בתוצאות מהירות. ☑ חסימת גישה לסקר ע"פ כתובת IP רוצים לוודא שהסקר שלכם אמין ולא נתון לכל מניפולציה של צד שלישי? בעזרת חסימת גישה על פי כתובת IP תוכלו לוודא שתוצאות הסקר אמינות ומשקפות את חוות הדעת של הלקוחות האמיתיים שלכם. ☑ אישור גישה לסקר ע"פ כתובת IP ייחודית אישור גישה לסקר על פי כתובת IP ייחודית תאפשר לקבוע בדיוק מי ראשי לצפות בתוצאות הסקר ומי רשאי ליטול בו חלק. אישור הIP מהווה פתרון אבטחתי מושלם לחיבור SSL ומספק הגנה דיגיטלית מושלמת. ☑ ביצוע סקר אחד מכל מכשיר תכניסו את המושג "one man one vote" לעידן הדיגיטלי ותבטיחו שהסקר שלכם ישקף באופן מדויק את הדרישות של הלקוחות שלכם. מניעת הצבעות כפולות מעולם לא הייתה קלה יותר. ☑ שליחת הסקרים מכתובת המייל של העסק ישירות מתיבת המייל שלכם וללא כל התממשקות מסובכת. בעזרת המערכת החכמה שלנו תוכלו לשלוח את הסקרים ישירות מכתובת המייל של העסק שלכם ולבצע אוטומטיזציה קלה של כל התהליך. לבחירתך, אנו נקבל את טופס השאלון ממך, או לחלופין, נלווה אותך עד ליצירת שאלון הסקר, שיהיה בהתאמה לצרכיך. נשים דגש על איסוף איכותי ואמין של הנתונים, ניתוח מדויק שלהם, באמצעות כלים סטטיסטים ותוכנות מחשב מתקדמות. זאת תוך הצגה ברורה, שימושית וידידותית למשתמש של הממצאים.