מוקד הודעות
שירות הודעות באמצעות מענה אנושי הוא שירות אידיאלי עבור אנשי שטח אשר במקרים רבים פועלים כעסק של אדם אחד, ולצד ביצוע עבודתם הם נזקקים לתת מענה טלפוני ללקוחות. אנשי מקצוע כמו חשמלאים, מנעולנים, טכנאים, מדבירים, צבעים ועוד הרבה אחרים יכולים להפיק ממנו תועלת רבה ולשפר את מצבם בשוק ביחס למתחרים. שימוש בשירות הודעות אינו דורש שום התקנה של תשתיות טכנולוגיות, רק הגדרה פשוטה של הפניית השיחות. בעזרת שירות הודעות לא תפספסו שום שיחה!
פרטנר הפניית שיחות
פרטנר הפניית שיחות, לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי. מוקד השירות יקבל את השיחה ויקבל את ההודעה בשמכם. תמצית ההודעה תשלח אליכם באמצעות הודעת SMS. כך הלקוח תמיד יקבל מענה; הוא ירגיש שהוא מקבל שירות ולא יחפש פתרונות אצל עסק אחר. מענה אנושי גורם לתחושה אמתית של שירות והוא פתרון טוב יותר מאשר שימוש בתא קולי בו מעטים משאירים הודעות. אתם תרוויחו לקוחות מרוצים וגם בזכות דוח יומי המסכם את הפעילות תזכו בצורת עבודה מסודרת אשר תאפשר לכם לחזור לכל שיחה ברגע שתתפנו, מבלי לשכוח ומבלי לגרום תסכול עבור הלקוח. אתם גם מייעלים את תהליכי העבודה שלכם וגם מגדילים את שביעות הרצון של הלקוח. במהלך עבודתם, כאשר אתם עסוקים ומפספסים שיחות תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שהלקוח יקבל מענה ולא תאבדו אותו. כך תוכלו להיות מרוכזים בעבודתכם ללא הפרעות. שירות הודעות באמצעות מענה אנושי הוא שירות אידיאלי עבור אנשי שטח אשר במקרים רבים פועלים כעסק של אדם אחד, ולצד ביצוע עבודתם הם נזקקים לתת מענה טלפוני ללקוחות. אנשי מקצוע כמו חשמלאים, מנעולנים, טכנאים, מדבירים, צבעים ועוד הרבה אחרים יכולים להפיק ממנו תועלת רבה ולשפר את מצבם בשוק ביחס למתחרים. שימוש בשירות הודעות אינו דורש שום התקנה של תשתיות טכנולוגיות, רק הגדרה פשוטה של הפניית השיחות. בעזרת שירות הודעות לא תפספסו שום שיחה! לא צריך להיות תמיד, קשה להשגה. שירות מוקד הודעות הבסיסי של , מאפשר לך להיות זמין ונגיש עבור לקוחותיך, גם כשאינך פנוי לכך. עם קו טלפון פרטי משלך, עונה נציגה בשם העסק שלך ומאפשרת לך לקבל את כל המסרים מהמתקשרים בצורה שאתה רוצה ע"י שירות הודעות טלפוני אנושי ומקצועי, בזמן שאתה צריך ובערוץ שבו את תחליט. שירות הודעות אנושי ניתן בעלות נמוכה, כך שאתה פנוי להתעסק בליבה התפעולית של העסק ואנחנו נדאג לשקט שלך. מתי צריך שירות הודעות טלפוני אנושי? כשאתה מבלה חלק משמעותי מהיום מחוץ למשרד כאשר אתה יוצא למסע פרסום, לעולם אין מספיק קווים במשרדך כאשר המזכירה עסוקה ו/או נעדרת מהמשרד בחלק משעות היום כשנוצר עומס על קווי הטלפון, הגורם להמתנה ארוכה בשעות בהן העסק סגור ו/או כשהטלפון הסלולרי לא זמין. בחגים, בחופשות, במילואים וכפתרון לבעיות כח אדם במשרד כאשר הלקוחות שלך לא אוהבים מזכירה אלקטרונית, או כשהם פשוט אומרים שאתה קשה להשגה… שירות הודעות טלפוני בסיסי מאפשר: ייצוג בית העסק שלך בפני קהל לקוחותיך, שימור הלקוחות הקיימים שלך ומתן מענה ראשוני ללקוחות חדשים, בעלויות נמוכות. בקלות וכמעט ללא מאמץ תוכל לייצר מענה אנושי אישי ללקוחות שלך, תוך מתן שירות נגיש ומהיר. אתה, תישאר מעודכן לאורך כל הדרך. כיצד תועבר אליך ההודעה עם שירות הודעות אנושי? כהודעת S.M.S ישירות לצג הסלולארי שלך. פקס יומי והתקשרות למוקד לשליפת הודעות. דרך אתר החברה באינטרנט. הודעת מייל בזמן אמת או מייל מרוכז (כל פרק זמן קבוע). מהמחשב האישי שלך דרך תכנת CRM בלעדית שאנו מתקינים ללקוחותינו ללא תשלום פרטנר הפניית שיחות
מענה לגולשים באתר - פרטנר הפניית שיחות
הלקוחות שלכם מבלים זמן רב בגלישה באינטרנט, אבל כדי לעניין אותם ברכישה דווקא באתר שלכם ולא באתר של המתחרים שלכם – אתם צריכים מענה אנושי. מענה אנושי מספק לאתר שלכם יתרון על פני אתרים אחרים, והופך להיות שחקן החיזוק שלכם בכל שלבי המכירה. הצטרף עוד היום לשירות החדשני של חברת , ותן לגולשי האתר שלך את האפשרות לשוחח עם נציג מכירות מיומן ולהפוך מגולש לרוכש. מחקרים וסקרים עדכניים מראים כי מרבית הגולשים (כ 80) לא מבצעים רכישה באתרי האינטרנט, אלא רק מבצעים "סקר שוק". הוכח כי היקפי המכירות באתרי האינטרנט גדלים כאשר מתקיימים התנאים הבאים: 1האתר אינטראקטיבי – אתר המאפשר לגולש לשוחח עם נציג תמיכה ומכירות. 2האתר יוצר אמון עם הגולש, המהווה חלק מכריע בתהליך הרכישה. 3לאינטרנט שפה משלו – ההתנהגות הצרכנית באתרי האינטרנט שונה בתכלית מכל התנהגות צרכנית אחרת. 4כמות גולשי האתרים גדולה באלפי אחוזים מכמות באי-החנות הפיזית, אך אחוז ההמרה (יחס מכירה/ביקור) באינטרנט נמוך משמעותית בהיעדר אינטראקציה דו-כיוונית עם הגולש. זאת, רק משום, שבחנות האמיתית יש מי שיקבל אותם ויעניק להם יחס אישי. 5נציג טלפוני אונליין תורם לשיפור התדמית של אתר האינטרנט שלך. 6יצירת קשר מהיר עם הגולש מייצרת התחלת הליך מכירה וברוב המקרים הפסקת החיפוש של הגולש באתרי המתחרים שלך. 7לקוחות פשוט מעדיפים את המגע האנושי – אין כמו לדבר עם נציג חי ונושם, שיוכל לתמוך בגלישה באתר שלך, למכור להם את מוצריך ולאסוף עבורך לידים חמים. 8מרבית הגולשים חוששים מלהשאיר כרטיס אשראי ברשת – תוכל להפיג חשש זה על-ידי מענה אנושי ואישי אונליין.