מוקד הודעות
שירות הודעות באמצעות מענה אנושי הוא שירות אידיאלי עבור אנשי שטח אשר במקרים רבים פועלים כעסק של אדם אחד, ולצד ביצוע עבודתם הם נזקקים לתת מענה טלפוני ללקוחות. אנשי מקצוע כמו חשמלאים, מנעולנים, טכנאים, מדבירים, צבעים ועוד הרבה אחרים יכולים להפיק ממנו תועלת רבה ולשפר את מצבם בשוק ביחס למתחרים. שימוש בשירות הודעות אינו דורש שום התקנה של תשתיות טכנולוגיות, רק הגדרה פשוטה של הפניית השיחות. בעזרת שירות הודעות לא תפספסו שום שיחה!
crm לעסק
crm לעסק, לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי. מוקד השירות יקבל את השיחה ויקבל את ההודעה בשמכם. תמצית ההודעה תשלח אליכם באמצעות הודעת SMS. כך הלקוח תמיד יקבל מענה; הוא ירגיש שהוא מקבל שירות ולא יחפש פתרונות אצל עסק אחר. מענה אנושי גורם לתחושה אמתית של שירות והוא פתרון טוב יותר מאשר שימוש בתא קולי בו מעטים משאירים הודעות. אתם תרוויחו לקוחות מרוצים וגם בזכות דוח יומי המסכם את הפעילות תזכו בצורת עבודה מסודרת אשר תאפשר לכם לחזור לכל שיחה ברגע שתתפנו, מבלי לשכוח ומבלי לגרום תסכול עבור הלקוח. אתם גם מייעלים את תהליכי העבודה שלכם וגם מגדילים את שביעות הרצון של הלקוח. במהלך עבודתם, כאשר אתם עסוקים ומפספסים שיחות תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שהלקוח יקבל מענה ולא תאבדו אותו. כך תוכלו להיות מרוכזים בעבודתכם ללא הפרעות. שירות הודעות באמצעות מענה אנושי הוא שירות אידיאלי עבור אנשי שטח אשר במקרים רבים פועלים כעסק של אדם אחד, ולצד ביצוע עבודתם הם נזקקים לתת מענה טלפוני ללקוחות. אנשי מקצוע כמו חשמלאים, מנעולנים, טכנאים, מדבירים, צבעים ועוד הרבה אחרים יכולים להפיק ממנו תועלת רבה ולשפר את מצבם בשוק ביחס למתחרים. שימוש בשירות הודעות אינו דורש שום התקנה של תשתיות טכנולוגיות, רק הגדרה פשוטה של הפניית השיחות. בעזרת שירות הודעות לא תפספסו שום שיחה! לא צריך להיות תמיד, קשה להשגה. שירות מוקד הודעות הבסיסי של , מאפשר לך להיות זמין ונגיש עבור לקוחותיך, גם כשאינך פנוי לכך. עם קו טלפון פרטי משלך, עונה נציגה בשם העסק שלך ומאפשרת לך לקבל את כל המסרים מהמתקשרים בצורה שאתה רוצה ע"י שירות הודעות טלפוני אנושי ומקצועי, בזמן שאתה צריך ובערוץ שבו את תחליט. שירות הודעות אנושי ניתן בעלות נמוכה, כך שאתה פנוי להתעסק בליבה התפעולית של העסק ואנחנו נדאג לשקט שלך. מתי צריך שירות הודעות טלפוני אנושי? כשאתה מבלה חלק משמעותי מהיום מחוץ למשרד כאשר אתה יוצא למסע פרסום, לעולם אין מספיק קווים במשרדך כאשר המזכירה עסוקה ו/או נעדרת מהמשרד בחלק משעות היום כשנוצר עומס על קווי הטלפון, הגורם להמתנה ארוכה בשעות בהן העסק סגור ו/או כשהטלפון הסלולרי לא זמין. בחגים, בחופשות, במילואים וכפתרון לבעיות כח אדם במשרד כאשר הלקוחות שלך לא אוהבים מזכירה אלקטרונית, או כשהם פשוט אומרים שאתה קשה להשגה… שירות הודעות טלפוני בסיסי מאפשר: ייצוג בית העסק שלך בפני קהל לקוחותיך, שימור הלקוחות הקיימים שלך ומתן מענה ראשוני ללקוחות חדשים, בעלויות נמוכות. בקלות וכמעט ללא מאמץ תוכל לייצר מענה אנושי אישי ללקוחות שלך, תוך מתן שירות נגיש ומהיר. אתה, תישאר מעודכן לאורך כל הדרך. כיצד תועבר אליך ההודעה עם שירות הודעות אנושי? כהודעת S.M.S ישירות לצג הסלולארי שלך. פקס יומי והתקשרות למוקד לשליפת הודעות. דרך אתר החברה באינטרנט. הודעת מייל בזמן אמת או מייל מרוכז (כל פרק זמן קבוע). מהמחשב האישי שלך דרך תכנת CRM בלעדית שאנו מתקינים ללקוחותינו ללא תשלום crm לעסק
קול סנטר - crm לעסק
קול סנטר (Call center / contact center) הוא למעשה מוקד מענה אנושי המאפשר לבעלי עסקים לא לפספס אפילו שיחה אחת בעסק שלהם גם כאשר הם בנסיעה, לדוגמא: סוכני מכירות הנמצאים בשטח ואינם יכולים לקבל שיחות או שיחות המתקבלות מחוץ לשעות העבודה, כיוון שכל שיחה הנכנסת למשרד ואין מי שימשוך אותה, עוברת באופן אוטומטי לקול סנטר שבו ישנם נציגים מוסמכים המעניקים מענה לכל לקוח, כמובן ניתן גם להגדיר שכל שיחה תעבור לקול סנטר ולא רק כאשר אין מענה בשלוחות וטכנולוגיות נוספות המותאמות ל call center האיכותי המתקדם בישראל בשנת 2019. call center יכול להיות גם מענה טלפוני במספר שפות, כיוון שישנן מוקדים המחזיקים בנציגים הדוברים שפות שונות הזמינים לקבל שיחות בשפות כגון: עברית, ערבית, רוסית, אתיופית, אנגלית, צרפתית, ספרדית ובכל שפה נוספת רצויה, בזכות מגוון עצום של כוח אדם איכותי בחברתנו הפועל 24/7 מעל ל- 32 שנה. מהו קול סנטר Call center? קול סנטר הוא מוקד טלפוני שבו ישנם נציגים הנבחרים בקפידה, הנציגים נותנים שרות מענה אנושי לכל מי שיוצר קשר עם החברה, זאת בשילוב טכנולוגיה מתקדמת בחברתנו, כגון: מכשיר טלפון מתקדם, מחשב נייח העומד לרשות הנציג וטכנולוגיה מורכבת פנימית המפנה את השיחות, מודיעה לנציג לאיזה חברה הגיע השיחה ואפילו לאיזה מחלקה בתוך החברה (מכירות, שרות ועוד), ניתן לקבל גם ג'ינגל ייחודי לעסק שלך ויתרונות נוספים רבים אחרים אשר גורמים ל-call center שלנו להיות הטוב ביותר בישראל 2018. מוקדים אלו מאובזרים היטב עם מערכות מתחכמות המאפשרות לקבל מידע רב אודות המתקשרים כגון – אפשרות גיבוי שיחות, בקרה על שיחות נכנסות ויוצאות, שירות הקלטת שיחות, מעקב ודוחות אחר שיחות נכנסות ויוצאות ועוד מגוון פיצ'רים שיאפשרו ללקוח לקבל שירות אישי וממוקד על פי צרכיו האישיים. איזה יתרונות תקבל בשירות קול סנטר? מלבד מענה אנושי לחברות, שירות קול סנטר יכול להיות פתרון מצוין לחברות המעוניינות לבצע מגוון פעילויות עסקיות והם זקוקים למענה אנושי שיעניק תמיכה ללקוחות המתקשרים כמו – שירות טלמרקטינג telemarketing לגיוס לקוחו פוטנציאלים, טלמיטינג לסוכני ביטוח לסגירת פגישות, שירות מענה ממוקד ללקוחות, שירות מתן פתרונות דרך שיחת טלפון על ידי תסריט שיחה, גיוס תרומות, מכירות, שדרוג שירותים ללקוחות קיימים, חזרה ללקוחות פוטנציאלים, מתן שירות ועוד מגוון רב של שירותי לקידום עסקים. כיצד תבחרו בתבונה חברה המספקת שירותי קול סנטר בשנת 2019? בחירת חברה המספקת שירותי קול סנטר היא לא עניין של מה בכך, הרי מוטלת על חברה זו אחריות רבה שבסופו של דבר תשפיע על מכירות החברה. לכן, חשוב לבחור בקפידה את חברת הקול סנטר, לבצע השוואות בין חברות שונות ולהקפיד על הפרמטרים הבאים: חברה בעלת ניסיון בתחום, חברה חדשנית המספקת מערכות קול סנטר חדשניות המותאמות לשנת 2019, חברה אמינה, חברה בעלת המלצות מלקוחות קיימים, חברה המוציאה דוחות מתקשרים על בסיס יום יומי, חברה המספקת אחריות מלאה על העבודה, וחברה המציעה מחירים אטרקטיביים בגין השירות הניתן.