עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
הקמת מוקד טלמרקטינג
הקמת מוקד טלמרקטינג, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? הקמת מוקד טלמרקטינג
מוקד שירות לקוחות - הקמת מוקד טלמרקטינג
שמירה על לקוחות מרוצים הוא הדבר החשוב ביותר בעסק שלכם. כדי שתוכלו להעניק ללקוחות שלכם שירות מהיר, איכותי ולאורך כל שעות היום – אנו מציעים לכם מוקד שירות לקוחות ! אנו נטפל בפניות במגוון נושאים, תוך מתן דגש על טיפול מקצועי, איכותי וחם לצורך פתרון אפקטיבי של בעיות שונות. אז מה אתה מציע? חיוך על כרטיס ביקורבידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? אנחנו כאן במטרה לעזור לך להגיע למצוינות בשירות, ולעשות את זה במינימום משאבים מצידך. הנציגים הידידותיים של יענו באדיבות, מקצועיות וחיוך רחב, לכל שיחה שתגיע עבורך. אתה הרי מאוד רוצה להעניק יחס דומה במענה בין לקוח חדש ללקוח קיים, אחרי הכול, זה מהותו של שירות מצויין. זו המטרה שלך – זו גם המטרה שלנו! דאגנו לצייד את הנציגים שלנו בטכנולוגיה וכלים מקצועיים, שמאפשרים לנו לעבוד יחד איתך בשיתוף פעולה מלא, הכולל: פתיחה ופתרונות של קריאות שירות ותקלות, מתן תשובות מקצועיות ללקוחות הזקוקים לשירות לקוחות ואף אפשרות לעבודה עם מערכות משותפות שלנו ושלך יחד. רק תגיד מה הלקוחות שלך צריכים ואנחנו כבר נדאג לספק להם את זה! כל שאתה צריך זה ליצור איתנו קשר, וכל השאר עלינו. נגדיר לך במרכזיה מתי וכיצד להפנות את השיחה אלינו ומאותו הרגע, אתה יכול לישון בשקט. תוכל ליידע את הלקוחות הקיימים והחדשים שלך שעברת לשרת אותם 24/7, על כל בעיה, או תקלה בשעה 3 בבוקר או 14.00 בצהריים, יש מי שעונה ומטפל, או אתה, או אנחנו. שמור על הלקוחות שלך!