עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
מאוחדת תורים
מאוחדת תורים, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? מאוחדת תורים
מוקד רב ערוצי - מאוחדת תורים
שירות לקוחות ומכירות בכל ערוצי המדיה - ווטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, אימייל, מסנג'ר, צ'ט באתר, מיסרוני SMS וגם טלפון, באמצעות כלי אחד וממשק אחד לכל האינטראקציות! הדור הבא של שירות לקוחות: חדש מבית , הפעלת מוקד שירות לקוחות במדיה חברתית! מערכת השירות דיגיטלית ב מאפשרת לנו לנהל קשר ישיר עם לקוחותיך בערוצים המועדפים עליהם. כל פנייה לחברה שלך שנכנסת בערוצים המקוונים מקבלת מענה אנושי מיידי בהתאם לתסריט שיחה שאתה החלטת בערוץ בו הוא פנה! חבילת הפעלת המוקד שירות לקוחות רב ערוצי ב כוללת מענה ללקוחותיך 24/7 באמצעים הבאים: שיחת טלפון אימייל מיסרוני SMS צ'ט חי באתר האינטרנט של החברה צ'ט חי בפייסבוק מסנג'ר טפסים דיגיטלים אינטראקטיבים מיסרוני ווטסאפ ועוד יתרונות השירות: חיזוק הקשר בין הלקוח למותג על-ידי שיפור חווית הלקוח! קבלה ושליחה של פניות ב: ווטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, אימייל, מסנג'ר, צ'ט באתר, מיסרוני SMS וגם טלפון המספקת חווית שירות חדשנית, מהירה ואפקטיבית! צילום והעברת תמונות סטילס בין הלקוח לנציג והעברת וידיאו בזמן אמת. שיחות וידאו - ביצוע שיחות וידאו אונליין ותיעוד מלא של הפנייה. שליחה של מסמכים דיגיטליים לטלפון הנייד של הלקוח עם יכולת חתימה דיגיטלית על-גבי מסך הטלפון. שיחות ועידה דיגיטלית בין מספר משתתפים, כמו למשל להוסיף לשיחה, בזמן אמת, נציג תמיכה בכיר או טכנאי הנמצא בשטח.