עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
מוקד שירות מאוחדת
מוקד שירות מאוחדת, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? מוקד שירות מאוחדת
אישורי הגעה לאירועים - מוקד שירות מאוחדת
הזמנת אורחים לאירוע ולא יודע מי וכמה אנשים יגיעו ? רוצה לחשב את כמות המקומות לאירוע שלך ולא יודע כמה אנשים יגיעו בודאות ? אנו ב יודעים שארגון והפקת כנס / אירוע הנו תהליך מורכב, הדורש משאבים רבים, ובמיוחד משאבים כלכליים. לכן, תקבל מאתנו מספר טלפון פרטי, אותו תוכל למסור למוזמנים שלך או לפרסמו בהזמנה לאירוע, והמוזמנים שלך יוכלו להתקשר ולאשר את הגעתם. לטובת המוזמנים שלא התקשרו לאשר את ההגעה שלהם, אנו נעמיד לשירותך את מוקד השיחות היזומות שלנו. המוקד יתקשר כגוף אובייקטיבי, שאינו מזוהה עם מארגני האירוע / כנס, ויקל על המוזמנים שלך לדווח לנו במקרה שהחליטו להיעדר מהאירוע, במיוחד כשמדובר על אירוע ללא תשלום. איך זה עובד? אנו נקבל ממך את רשימת המוזמנים, נחייג אליהם, נפנה אליהם בתסריט שיחה איכותי שיוכן מראש. לאחר ביצוע השיחות נחזיר לך את רשימת המוזמנים בתוספת מידע מפורט אודות המגיעים והלא מגיעים, כמות מגיעים לכל אורח שהוזמן (יחיד, זוג, תוספות) והערות המוזמנים שלך. במקרים דחופים או שאלות של המוזמנים שלך, נפנה אליך ישירות עם השאלה, ואת תשובתך נחזיר לאורח. את המידע תקבל מאתנו חזרה תוך פרק זמן קצר ביותר, שייקבע ויסוכם מראש.