עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
הפניית שיחות 019
הפניית שיחות 019, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? הפניית שיחות 019
שירות הודעות טלפוני - הפניית שיחות 019
כל שיחת טלפון הינה פנייה של לקוח או של לקוח פוטנציאלי. במידה והלקוח לא יקבל מענה מהיר ומקצועי – הוא פשוט יעבור לחברה מתחרה. כדי למנוע מצבים שבהם אין ביכולתכם לענות לכל הלקוחות שלכם, אנו מציעים שירות ייעודי. שירות מוקד הודעות אנושי לנייד, מאפשר לפונים אליכם לקבל מענה מהיר, חם ומקצועי, גם כשאתם נמצאים בישיבה, בשטח או בפגישה. מוקד שירות ההודעות מאפשר לך להמשיך להיות זמין למתקשרים באמצעות מוקד אנושי, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. שיחות שלא יענו על ידך ינותבו למוקד שירות הודעות של , אנו נענה "שלום מה למסור ל…" נקלוט את פרטי המתקשר והודעתו ובאופן מיידי, תקבל את פרטי הפניה באמצעות הודעת SMS. כל שיחה שנכנסת מקבלת מענה אנושי ללקוח העסקי ושירות זה מונע מצבים בהם המתקשרים אינם משאירים הודעות בתא הקולי או לחלופין אתה אינך מסוגל להאזין להם מפאת חוסר זמן. העברת השיחות למוקד מתבצעת באופן פשוט וכרוכה בהפניית השיחות באופן חד פעמי כהפניה באין מענה ובתפוס או כשאינך זמין לקבל את השיחה. אופן קבלת ההודעות הודעת SMS – שיגור מיידי של ההודעה שנקלטה באמצעות הנציג, ישירות לצג הסלולרי שלך. מייל מסכם- שיגור קובץ עם תוכן ההודעות שהתקבלו עבורך באותו היום. השירות יעיל ללקוחות עסקיים , יעיל למתקשרים, חוסך בזמן והכי חשוב אף שיחה לא מתפספסת.