עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
העברת שיחות גולן טלקום
העברת שיחות גולן טלקום, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? העברת שיחות גולן טלקום
מוקד שירות לקוחות - העברת שיחות גולן טלקום
מוקד שירות לקוחות ב מאפשר לך ליצור פלטפורמה נגישה, זמינה ואדיבה ללקוחותיך ובמקביל חסכון בעלויות התפעוליות. במשך 32 שנה ומעלה, רבות מבין החברות המובילות במשק, המספקות מוצרים ושירותים ,הצטרפו וחברו ל, תוך ראייה משותפת כי המפתח לשימור ושיפור מטרות הארגון, טמון בשירות לקוחות ומענה טלפוני אמין, מקצועי וזמין. זה פשוט, תנצל את המומחיות שלנו, לטובתך. מדוע צריך שירות לקוחות? ככל שהעולם מתקדם, האתגרים הניצבים בפני חברות, רבים ומתרבים בכל עת. כוח הצרכנים עם התפתחות הטכנולוגיה רק גודל ועולה והתחליפים שעומדים בפני הצרכן רק מתרבים ומתקדמים. כשמדובר בלקוח שלך, כל אחד הוא עולם ומלואו. היום בעולם הדיגיטלי כולם זמינים ונגישים ולקוחותיך מחפשים גם בעולם השירות את המגע הישיר, הזמינות, הנגישות והמקצועיות. ואתה בתור נותן שירות צריך להיות מוכן ונגיש עבור לקוחותיך כל הזמן. בחירה במוקד שירות לקוחות חיצוני פותח בפניך את האפשרות להעניק לכל מתקשר יחס אישי, אדיב ומענה מיידי לצרכיו, כשאתה פנוי להתעסק בליבה התפעולית של העסק שלך. והלקוחות שלך מקבלים מענה אנושי, ואתה גיבוי טלפוני. איך זה עובד? באמצעות , הלקוחות שלך מקבלים מענה לפי דרישתך במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. באמצעות תסריטי שיחה מובנים מראש, צוות נציגים מיומן וקו טלפון שעומד לרשותך בכל שעות היממה, הלקוחות שלך מקבלים שירות לקוחות מלא ואתה נשאר מעודכן לאורך כל הדרך, בכל דרך שתבחר. שמע עוד על איך זה עובד.. במה זה מועיל? לקוחותיך שונים במהותם אחד מן השני, אך רבים מן הפניות חוזרות על עצמם. כוח האדם, הזמן והעלויות התפעוליות שנדרשות מבית העסק שלך במענה לכל לקוח על כל פנייה שחוזרת על עצמה, גובים לאורך זמן מחיר יקר. באמצעות , השיחות הנכנסות מסווגות לפי סוג פנייה, בין אם הלקוח פונה לקבל פרטים על סניף מסוים, מוצר מסוים או אף תלונה על אחד מהם וכך שלכל סוג פניה, מוסדר תסריט שיחה המתאים לו. באמצעות שימוש בבסיס נתונים מוכן מראש, נציגנו בכל תצורת מענה יוכלו לספק את השירות המלא, במקצועיות, אדיבות ויעילות. ולאחר כל פנייה מיידית ובצורה יעילה תועבר לגורם האחראי הרלוונטי לה. שאלות שחוזרות על עצמם, מקבלות תשובות מיידיות וניתן לבנות בסיס נתונים של שאלות ותשובות נפוצות ובכך לחסוך חזרה ללקוח, ניתן לאמוד מקורות הגעה דרך בחירה מובנת, מתן פרטים על סניפים, והעברת השיחות במידת הצורך, טיפול מקצועי במקרי חירום ונהלים דחופים, השמעת תכנים שיווקים ופרטים על סניפים דרך נתב שיחות מתקדם בעת ההמתנה ועוד שלל פתרונות שמאפשרים ליצור שירות לקוחות מותאם לכל רשת, סניף או מוצר. שירות לקוחות ב מאפשר לך לקבל לא רק שירותי מזכירה, ומענה אנושי. אלא שירות מלא לצרכי לקוחותיך. במשך 32 שנה, רבות מבין החברות המובילות במשק, המספקות מוצרים ושירותים, הצטרפו וחברו ל, תוך ראייה משותפת כי המפתח לשימור ושיפור מטרות הארגון, טמון בשירות לקוחות אמין, מקצועי וזמין. זה פשוט, תנצל את המומחיות שלנו, לטובתך.