עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
איך עושים עקוב אחרי מבזק לנייד
איך עושים עקוב אחרי מבזק לנייד, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? איך עושים עקוב אחרי מבזק לנייד
טלמיטינג לעסקים, מוקד תיאום פגישות - איך עושים עקוב אחרי מבזק לנייד
עשרת הדברות שלנו לטלמיטינג מוצלח בניית תכנית יעדים ואפיון טלמיטינג / המוצר / השירות מול קהל המטרה. יצירת תסריטי שיחה – המבוססים על שיטות מכירה אפקטיביות מוכחות! נציגי מכירות מיומנים ורעבים. ליווי ניהולי אישי צמוד. קביעת פגישות מכירה איכותיות מול קהל יעד פוטנציאלי. (עסקי או פרטי) טכנולוגיות מתקדמות – מערכת CRM לניהול הדאטה-בייס. מערכת CTI לשליטה וניהול השיחות. מערכות חיוג אוטומטי, למיקסום זמן העבודה של הנציגים. מערכות פיקוח ובקרה מתקדמות. יומני פגישות דו-כיווניים. דו"ח סטטיסטי יומי הכולל סטטוס שיחה ותוצאה. דו"ח מנהל – כולל את כל המידע אודות פעילות המוקד, שיסייע לך לשלוט בהוצאות. בחירת היקפי הפעילות - התאמה אישית. בחירת אסטרטגיית איכות הפגישות. בוא אלינו לפיילוט קצר ותתחיל להרוויח פגישות איכותיות = מכירות! מכירות!! מכירות!!! חיסכון בעלויות כוח-האדם. ייעול זמן העבודה של סוכני המכירות שלך - הסוכנים שלך יקבלו פגישות איכותיות מתואמות, לפי לוח-זמנים שתתן לנו. כך יתפנה זמנם של הסוכנים לפגישות ולמכירות עצמן. הלקוחות הפוטנציאליים שלך ירגישו שמדובר בחברה גדולה ומקצועית. זמינות העסק שלך תגדל – נציגי הטלמיטינג שלנו יוכלו להזיז עבורכם פגישות לפי אילוצים משתנים, והלקוחות שלך יוכלו לקבל מספר טלפון ישיר לשיחה עם נציגי תיאום הפגישות