עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
מנהל לקוח
מנהל לקוח, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? מנהל לקוח
מוקד ייעודי - מנהל לקוח
גולת הכותרת במוקד הייעודי היא מקצועיות חסרת פשרות. כשהעסק שלך צריך לספק שירותי חירום 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע או כאשר התחייבת על SLA ללקוחות גדולים מכל העולם, אתה צריך צוות מקצועי שמתמחה בהפעלת כוננים, שירותי חירום, תפעול תקלות טכניות ושלא יניח לכל קריאה עד שתטופל במלואה ולכן המוקד הייעודי תפור בשבילך. המוקד הייעודי ב הוא ספינת הדגל שלנו. יום יום, במשך כל שעות היממה, מוביל את קדמת ענף מיקור החוץ. עיקר התמחותו הוא במתן שירותים טכניים אחראים ומקצועיים, לחברות הייטק ותקשורת מובילות בארץ ובעולם. בעלויות הנמוכות מהפעלת מוקד מענה אנושי בתוך הארגון שלך. המוקד הייעודי ב, נותן מענה לכל צרכי הלקוח ועונה על כל הצרכים שהיית מצפה ממוקד פנימי. ממה המוקד הייעודי מורכב? ההון האנושי צוות נציגים מצומצם, בעלי ותק, נסיון טכני ושליטה מלאה במגוון שפות. הצוות נבחר בקפידה, כל אחד מהנציגים עובר הכשרה מיוחדת וארוכה, לא מתפשרת, על ערכי השירות והידע הנדרש בכל מנוי. צוות המוקד הייעודי פועל כיחידה אורגנית ב, עם מנהל צוות בעל ידע טכנולוגי נרחב, מנהלי משמרת ומנהל מוקד. המערכות הטכנולוגיות מעבר לפיתוח תוכניות יחודיות עבור הלקוחות למטרת תפעול ומעקב שוטף, המערכות במוקד הייעודי פותחו על מנת למקסם את היכולות של נציגי השירות וכוללות: מערכות התראות על קריאות פתוחות, מערכת העברת קריאות חכמה, תוכנות CRM לטיפול בקריאות, מערכת מעקב על סגירת קריאות, ניהול קריאות במיילים, תסריטי שיחה מתוחכמים שמאפשרים זיהוי לקוח מתוך בסיס נתונים ואפיון תקלה. יתרה מכך, ניתן לבנות מאגר שאלות תשובות לפתרון תקלות טכניות לפי דרישה וזה רק ההתחלה… איך פועל המוקד הייעודי? התהליך מתחיל בהכרת הסביבה הארגונית וממשיך בניהול הפניות השוטפות במהלך החודש. בשלב הראשון מאפיינים את סוגי המערכות, התקלות, וסוגי הפניות הנכנסות. בהתאמה לכך אנו בונים תסריטי שיחה לפי דחיפות, סוג פניה, סוג לקוח וכיוצא בזה. כל קריאה או פניה יכולה להיכנס במקביל דרך מייל, צ'אט, שיחה נכנסת או אפילו SMS. נציגנו מאבחנים כל קריאה לפי האפיון שנקבע מראש, והמערכת מלווה כל קריאה עד סגירתה. בין אם מדובר בשיחות באסקלציה, או דרך טיפול ממוחשב. בעל העסק מקבל דיווח שוטף בזמן אמת, דרך מערכות כגון: CRM, DASHBORD, מייל מרוכז ועוד. בפועל כל קריאה מועברת לגורם המטפל לפי הדרישות, וניתן לשינוי לפי לוח כוננים. כך שכל קריאה דחופה, מקבלת את השירות המקיף והמלא, בזמן אמת. ההתמחות שלנו הוא להכיר את העסק שלך, ולדעת להתאים לך את הנציגים ותצורת המענה, כך שהלקוחות שלך ואתה בכל שיחה, תרגישו בבית. למי מתאים המוקד הייעודי? מענה מקצועי כולל ללקוחות שלך בזמן אמת, בכל דרכי ההתקשרות. צוות מיומן בידע טכנולוגי ופתיחת תקלות במערכות בעל יכולת השתלטות מרחוק. בקרה שוטפת והפקת דוחות. פיתוח אפליקציות ייחודיות עבור השירותים שלך. יצירת ממשק למערכות שלך. ליווי מקצועי של צוות ניהולי עתיר ניסיון. מענה אנושי וממוחשב במגוון שפות. טיפול מקצועי במקרי חירום ומענה מיידי לתקלות משביתות. לתת שירות מענה מלא ללקוחות. להיות מוביל בענף ברמת השירות הניתנת ללקוחותיך. חברה המתמחה בהקמת מוקדים יעודים תפורים לדרישותיך.