עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
הפניית שיחות הוט מובייל
הפניית שיחות הוט מובייל, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? הפניית שיחות הוט מובייל
מענה לגולשים באתר - הפניית שיחות הוט מובייל
הלקוחות שלכם מבלים זמן רב בגלישה באינטרנט, אבל כדי לעניין אותם ברכישה דווקא באתר שלכם ולא באתר של המתחרים שלכם – אתם צריכים מענה אנושי. מענה אנושי מספק לאתר שלכם יתרון על פני אתרים אחרים, והופך להיות שחקן החיזוק שלכם בכל שלבי המכירה. הצטרף עוד היום לשירות החדשני של חברת , ותן לגולשי האתר שלך את האפשרות לשוחח עם נציג מכירות מיומן ולהפוך מגולש לרוכש. מחקרים וסקרים עדכניים מראים כי מרבית הגולשים (כ 80) לא מבצעים רכישה באתרי האינטרנט, אלא רק מבצעים "סקר שוק". הוכח כי היקפי המכירות באתרי האינטרנט גדלים כאשר מתקיימים התנאים הבאים: 1האתר אינטראקטיבי – אתר המאפשר לגולש לשוחח עם נציג תמיכה ומכירות. 2האתר יוצר אמון עם הגולש, המהווה חלק מכריע בתהליך הרכישה. 3לאינטרנט שפה משלו – ההתנהגות הצרכנית באתרי האינטרנט שונה בתכלית מכל התנהגות צרכנית אחרת. 4כמות גולשי האתרים גדולה באלפי אחוזים מכמות באי-החנות הפיזית, אך אחוז ההמרה (יחס מכירה/ביקור) באינטרנט נמוך משמעותית בהיעדר אינטראקציה דו-כיוונית עם הגולש. זאת, רק משום, שבחנות האמיתית יש מי שיקבל אותם ויעניק להם יחס אישי. 5נציג טלפוני אונליין תורם לשיפור התדמית של אתר האינטרנט שלך. 6יצירת קשר מהיר עם הגולש מייצרת התחלת הליך מכירה וברוב המקרים הפסקת החיפוש של הגולש באתרי המתחרים שלך. 7לקוחות פשוט מעדיפים את המגע האנושי – אין כמו לדבר עם נציג חי ונושם, שיוכל לתמוך בגלישה באתר שלך, למכור להם את מוצריך ולאסוף עבורך לידים חמים. 8מרבית הגולשים חוששים מלהשאיר כרטיס אשראי ברשת – תוכל להפיג חשש זה על-ידי מענה אנושי ואישי אונליין.