עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
שירות לקוחות טוב
שירות לקוחות טוב, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? שירות לקוחות טוב
מוקד יעודי - שירות לקוחות טוב
כבר הרבה שנים, עולם העסקים מבין שעליו להפוך מחברות יצרניות לחברה שירותיות. רוב הצרכנים של ימינו אינם מסוגלים להבדיל בין איכות הברזל של החלופות השונות המוצעות בשוק הרחב אבל הוא מבדיל ועוד איך בין איכות השירות הניתן לו ע"י היצרניות. למי מתאים השירות? חברות שהבינו שעליהן להקים מערך מוקד יעודי אשר יספק פתרונות ושירותים ללקוחות ובכך לבדל את המותג מהיצרניות האחרות ולהשיא את ערך החברה. הקמת מוקד יעודי כרוך בעלויות רבות הכוללות: מערכות קול וקונטקט סנטר, מרכזיה טלפונית, מערכות הקלטת שיחות, מערכות CRM מנהלי מוקד, נציגים, גיוסים ומשאבי אנוש. וכן מודעות פרסום וראיונות עבודה, בקרת איכות וכל הקשור לאופרציה שלמה שאינה מוגדרת כליבת העיסוק של הלקוח. פתרון המוקד היעודי מאפשר לכל חברה להתמחות ולהתפנות לליבת העיסוקים שלה ולהוציא החוצה את פעילות המוקד לחברות המתמחות בתחום זה.