עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
מנהל מכירות אזורי
מנהל מכירות אזורי, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? מנהל מכירות אזורי
פלייליסט שיחות - מנהל מכירות אזורי
אנו שמחים להעניק לך כלי שירותי המאפשר לך לשמוע את השיחות שנכנסו אלינו בכל יום ובכל שעה, ישירות מהמחשב שלך. למה להקשיב לשיחות? רמת המענה שלנו היא בעצם רמת המענה של העסק שלך! ההקפדה על הטכנולוגיות המתקדמות בעולם והשירותים המתקדמים ביותר בתחום המענה טלפוני האנושי אינם שווים דבר אם אנו לא ניתן ללקוחות במהלך השיחה להרגיש כאילו הגיעו לבית העסק עצמו. לשם כך אנו מעסיקים נציגים שירות אשר עונים לדרישות הרמה הגבוהה שאנו מספקים. פלייליסט השיחות המסופק ללקוחות הינו הדרך שלך לשמוע ולהעריך את איכות המענה של הנציגים שלנו ללקוחות שלך. רוצה לבדוק את איכות תסריטי השיחה? בנית תסריט שיחה ואתה רוצה לראות איך הוא מיושם בפועל בתוך המוקד, האם הלקוחות והנציגים מבינים את מהות השאלות? והאם ישנו מידע נוסף שלא מסופק ללקוחותייך ותרצה שנוסיף? לאחר האזנה לשיחות תקבל תובנות רבות, משינוי תסריט שיחה ועד הוספת מידע נוסף לתסריט הקיים על מנת לייתר את הצורך בחזרה ללקוח וסיום הטיפול על ידי נציגי מא' עד ת'. איך מתבצעת האזנה לשיחות ? האזנה לשיחות מתבצעת דרך דסק המנהלים שמסופק ללקוחותינו. על מנת להאזין לכל השיחות אשר הגיעו למוקד שלנו כל שתצטרך הוא להיכנס לדסק המנהלים שלך באתר . שם לאחר שתבחר את השיחה הרצויה תוכל להאזין לשיחה בנגן שיש לך במחשב האישי ומאותו הרגע תחווה את מה שחווים הלקוחות שלך. איכות המענה, אפיון התסריטים והדרך שבא המשרד שלך מוצג כלפי חוץ הכול בתוך המחשב שלך. השירות זמין 24/7 בדסק המנהלים של כך שבכל רגע נתון אתה יכול לשמוע את השיחות הנכנסות ואת הטיפול המסור של הנציגים שלנו, בנוחות מלאה מהמחשב האישי שלך.