עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
מערכת לניהול קשרי לקוחות
מערכת לניהול קשרי לקוחות, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? מערכת לניהול קשרי לקוחות
קול סנטר - מערכת לניהול קשרי לקוחות
קול סנטר (Call center / contact center) הוא למעשה מוקד מענה אנושי המאפשר לבעלי עסקים לא לפספס אפילו שיחה אחת בעסק שלהם גם כאשר הם בנסיעה, לדוגמא: סוכני מכירות הנמצאים בשטח ואינם יכולים לקבל שיחות או שיחות המתקבלות מחוץ לשעות העבודה, כיוון שכל שיחה הנכנסת למשרד ואין מי שימשוך אותה, עוברת באופן אוטומטי לקול סנטר שבו ישנם נציגים מוסמכים המעניקים מענה לכל לקוח, כמובן ניתן גם להגדיר שכל שיחה תעבור לקול סנטר ולא רק כאשר אין מענה בשלוחות וטכנולוגיות נוספות המותאמות ל call center האיכותי המתקדם בישראל בשנת 2019. call center יכול להיות גם מענה טלפוני במספר שפות, כיוון שישנן מוקדים המחזיקים בנציגים הדוברים שפות שונות הזמינים לקבל שיחות בשפות כגון: עברית, ערבית, רוסית, אתיופית, אנגלית, צרפתית, ספרדית ובכל שפה נוספת רצויה, בזכות מגוון עצום של כוח אדם איכותי בחברתנו הפועל 24/7 מעל ל- 32 שנה. מהו קול סנטר Call center? קול סנטר הוא מוקד טלפוני שבו ישנם נציגים הנבחרים בקפידה, הנציגים נותנים שרות מענה אנושי לכל מי שיוצר קשר עם החברה, זאת בשילוב טכנולוגיה מתקדמת בחברתנו, כגון: מכשיר טלפון מתקדם, מחשב נייח העומד לרשות הנציג וטכנולוגיה מורכבת פנימית המפנה את השיחות, מודיעה לנציג לאיזה חברה הגיע השיחה ואפילו לאיזה מחלקה בתוך החברה (מכירות, שרות ועוד), ניתן לקבל גם ג'ינגל ייחודי לעסק שלך ויתרונות נוספים רבים אחרים אשר גורמים ל-call center שלנו להיות הטוב ביותר בישראל 2018. מוקדים אלו מאובזרים היטב עם מערכות מתחכמות המאפשרות לקבל מידע רב אודות המתקשרים כגון – אפשרות גיבוי שיחות, בקרה על שיחות נכנסות ויוצאות, שירות הקלטת שיחות, מעקב ודוחות אחר שיחות נכנסות ויוצאות ועוד מגוון פיצ'רים שיאפשרו ללקוח לקבל שירות אישי וממוקד על פי צרכיו האישיים. איזה יתרונות תקבל בשירות קול סנטר? מלבד מענה אנושי לחברות, שירות קול סנטר יכול להיות פתרון מצוין לחברות המעוניינות לבצע מגוון פעילויות עסקיות והם זקוקים למענה אנושי שיעניק תמיכה ללקוחות המתקשרים כמו – שירות טלמרקטינג telemarketing לגיוס לקוחו פוטנציאלים, טלמיטינג לסוכני ביטוח לסגירת פגישות, שירות מענה ממוקד ללקוחות, שירות מתן פתרונות דרך שיחת טלפון על ידי תסריט שיחה, גיוס תרומות, מכירות, שדרוג שירותים ללקוחות קיימים, חזרה ללקוחות פוטנציאלים, מתן שירות ועוד מגוון רב של שירותי לקידום עסקים. כיצד תבחרו בתבונה חברה המספקת שירותי קול סנטר בשנת 2019? בחירת חברה המספקת שירותי קול סנטר היא לא עניין של מה בכך, הרי מוטלת על חברה זו אחריות רבה שבסופו של דבר תשפיע על מכירות החברה. לכן, חשוב לבחור בקפידה את חברת הקול סנטר, לבצע השוואות בין חברות שונות ולהקפיד על הפרמטרים הבאים: חברה בעלת ניסיון בתחום, חברה חדשנית המספקת מערכות קול סנטר חדשניות המותאמות לשנת 2019, חברה אמינה, חברה בעלת המלצות מלקוחות קיימים, חברה המוציאה דוחות מתקשרים על בסיס יום יומי, חברה המספקת אחריות מלאה על העבודה, וחברה המציעה מחירים אטרקטיביים בגין השירות הניתן.