עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
איך עושים עקוב אחרי בגלקסי
איך עושים עקוב אחרי בגלקסי, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? איך עושים עקוב אחרי בגלקסי
מערכת זימון תורים - איך עושים עקוב אחרי בגלקסי
מערכת זימון תורים לעסקים הינו תחליף אידיאלי לשירותי המזכירות המסורתיים. שירות זה מאפשר לרופאים , עורכי דין ולשאר בעלי מקצועות חופשיים להיות נגישים לציבור הפונים אליהם 24 שעות ביממה! ללא הצורך במשרד ובמזכירה צמודים. שירות זה מאפשר מענה אופטימלי לצורך קביעת תור – בשעות ובימים שנוח לכם. יתרונות השירות תוכנת התורים שלנו מהווה פיתרון אידיאלי ידידותי לניהול מרפאה ותורים. התוכנה אינטרנטית וכוללת יומן ויזואלי המאפשר ניהול מס' יומני רופאים בו זמנית, תיעוד תורים וטיפולים הקשורים ללקוח. בנוסך תוכלו להפיק דוחות בחתכים שונים. היומן מאפשר להגדיר מועדי עבודה ומרווחי זמן שונים לכל רופא! לנהל רשימת ממתינים ולשלב חריגים (נדחפים) בין שעות העבודה של הרופא. נציגי השירות שלנו מצויידים במערכות טכנולוגיות המתקדמות בעולם. מה שמאפשר לנו לענות לשיחותיך לפי תסריטי שיחה בלתי מוגבלים, שיכללו: בירור צרכים של הפציינטים הפונים, לקיחת הודעות עבור מחלקות ובעלי תפקידים שונים במרפאה וכמובן קביעת תורים, בדיוק כפי שתגדיר לנו. את תוצאות השיחות תוכלו לקבל באמצעות דשבורד אינטרנוטי מפואר / מייל יומי / מייל פר שיחה לבחירתך. את יומן התורים תוכל לראות ולעדכן עצמאית באמצעות האינטרנט.