עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
מנהל קשרי לקוחות
מנהל קשרי לקוחות, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? מנהל קשרי לקוחות
מוקד בחירות - מנהל קשרי לקוחות
מוקד טלפוני לקראת בחירות לכנסת ולפריימריז הקמה, ניהול והפעלה של מוקד טלפוני לטובת קמפין הבחירות, הלקוחות שלנו מקבלים מוקד בחירות מלא תחת קורת גג אחת: טיוב דאטה בייס ויצירת קשר אישי עם הבוחר. ביצוע שיחות יזומות למתפקדים וקהל יעד פוטנציאלי. המרצת בוחרים לקראת הפריימריז/ יום הבחירות. איתור מתנדבים וקבלת שיחות נכנסות בכל נושא. אפיון תהליכים ואסטרטגיות עד קבלת התוצאה הטובה ביותר. ליווי אישי של אנשי מקצוע בעלי נסיון רב שנים בניהול קמפיינים. דוחות סטטיסטים ופילוחים על פי כל קריטריון. מערכות טכנולוגיות המתקדמות בעולם הפצת הודעות קוליות אישיות לקהל היעד. ביצוע חיוגים חוזרים ליעדים. דוחות סטטיסטים מפורטים הכוללים שיחה ותוצאה. מערכת CRM לניהול הדאטה-בייס. מערכת CTI לשליטה וניהול השיחות. מערכות חיוג אוטומטי, למיקסום זמן העבודה של הנציגים. מערכות פיקוח ובקרה מתקדמות.