עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
תסריט שיחה למוקד טלפוני
תסריט שיחה למוקד טלפוני, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? תסריט שיחה למוקד טלפוני
מוקד עירוני 106 - תסריט שיחה למוקד טלפוני
ייעוד המוקד לספק לתושבי הערים מענה חשוב ועיקרי במגוון נושאים בשגרה ובחירום 24/7 באמצעות העברת השיחות העודפות למוקד הרשויות של . אנו לא חוסכים במשאבים ומשתמשים בטכנולוגיות המתקדמות בעולם, המקדמות את תפיסת השירות והחזון שלנו: לחבר בין מוקד המענה הטלפוני, לבינך, הלקוח שלנו. ממש כאילו ישבנו לצדך! הצורך במוקד לאור העובדה שזרימת השיחות למוקד 106 משתנה מתקופה לתקופה ומשעה לשעה, קשה לשמור על יציבות המוקד והעובדים. יש צורך בגיוס מתמיד ושחרור של נציגים, דבר הגורם לחוסר התמקצעות וחוסר מוטיבציה של העובד המגויס ואף מתבטא באיכות השירות הניתנת ללקוח. בתקופות ובשעות העומס, במידה והמוקד אינו מספק את הביקוש הטלפוני הנדרש, התושבים, אשר לא מסוגלים להשיגכם, חווים כעס ומרמור, עובדה אשר מחבלת בחוויית השירות של התושב. הפתרון באפשרותכם לקבוע סטנדרט שירות (SLA) ואת משך זמן ההמתנה שלאחריו השיחות ינותבו למוקד הרשויות של . בכך השיחות יועברו רק כשהקווים עמוסים או מעבר לשעות העבודה ובסופי שבוע. א. פניית התושב למוקד מאפשרת לקבל שני שירותים חשובים: לקבל מידע הקשור לפעילות הרשות המקומית ושירותים כלליים המתקיימים בשטחה כגון: שעות פתיחה של מחלקות, היכן מתקיים אירוע מסויים, תורנות בתי מרקחת,פינוי זבל ועוד… ב. לדווח על מפגעים ומטרדים שונים כגון: בור בכביש, פנס תאורה שלא עובד, עץ הזקוק לגיזום, בעל חיים משוטט, תקלה ברמזורים ועוד מפגעים שונים.