עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
מערכת לניהול לקוחות
מערכת לניהול לקוחות, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? מערכת לניהול לקוחות
מוקד תמיכה - מערכת לניהול לקוחות
"לקחת את הטכנולוגיה רחוק יותר, לעבוד קשה יותר ולצאת מעורך כדי לעשות משהו חדשני." בעידן הנוכחי, הלקוח שלך רוצה כבר עכשיו בשיחה הראשונה לקבל שירות מלא ומעמיק. ולא תמיד אתה תתפנה לעשות זאת. מוקד תמיכה ב קיים כבר למעלה מעשור ומספק שירותי HELP DESK לחברות מובילות במשק, חברות בינלאומיות, משרדי ממשלה ועוד. ומספק שירותים מתקדמים יותר בקטגוריית שירות מענה אנושי לעסקים ושירותי מזכירה המוקד מורכב מצוות נציגים מצומצם ובעל ותק וניסיון במתן שירות מוביל, שמתמחה לפי דרישות העסק בהענקת שירותי תמיכה חיצוניים לכל סוגי העסקים. במקום להכשיר נציגים, לשאת בעלויות תפעוליות גבוהות הכרוכות בהקמת מוקד טלפוני ושימור כוח האדם, אתה יכול להתעסק בליבה התפעולית של העסק שלך ולקבל בתמורה שקט נפשי. איך עובד מוקד התמיכה? הנציגים שלנו, לומדים את הסביבה הארגונית של העסק של, ומוכשרים בעזרתך לתת את מלוא התמיכה ללקוחותיך. בפועל מוקד התמיכה משמש כזרוע תפעולית מתמחה בשירות ללקוחות שלך ומעניק מענה אנושי וממוחשב ללקוחותיך גם באמצעות שיחות נכנסות וגם באמצעות מענה למיילים, צ'אט, אינטרנט וכל היוצא בזה. הימצאות כיום בקדמת הטכנולוגיה וטיפוח ההון האנושי, היא שמאפשרת לנציגי השירות שלנו לייצר מפגשים שירותיים, שיווקית ומקצועיים עם צרכני הקצה, שהם לקוחותיך, במשך עשרים וארבע שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, הלקוחות שלך מקבלים את השירות המקיף ביותר. שירותי התמיכה מעניקים את מלוא הפתרונות הטכנולוגים הכוללים: מוקד טלפוני זמין ללקוחותיך לכל סוגי הפניות נתבי שיחות וג'ינגלים שיווקיים מענה אנושי או ממוחשב באמצעות כל ערוצי התקשורת המתבקשים סיווג פניות לפי נושאים והעברה לפי בסיס נתונים בניית אפליקציות ייחודיות כדוגמת CRM ייחודיים שיפתחו עבורך לצורכי מעקב ותפעול התממשקות לאתרי אינטרנט מתן מענה מלא לגולשים בכל שעות היממה הכשרה וגיוס נציגים בהתאם לדרישות בעל המנוי מתן תמיכה טכנית מקיפה