עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
משווק השקעות
משווק השקעות, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? משווק השקעות
מוקד טיוב נתונים - משווק השקעות
ידע זה כח!! טיוב נתונים והשבחת מאגרי מידע זה ידוע כבר מזמן שהנכס הכי חשוב שלך הוא הדאטה בייס- מאגר הלקוחות שלך. לקוחות שרכשו ממך, לקוחות שהתעניינו במוצר או בשירות שלך, או לקוחות פוטנציאליים שיכולים להביע עניין ורצון בביצוע רכישה. במרבית המקרים, ניהול מאגר הנתונים, עדכון וארגון שלו אינם נעשים כהלכה. הדאטה בייס פשוט שוכב שם, ומתעדכן לעיתים רחוקות אם בכלל. כשזה קורה, לרוב "נשפך" על המאגר הקיים עומס של נתונים חדשים כגוש, ללא מיון וחלוקה, עדכון ערכים רלוונטיים וסינון של מה שאינו רלוונטי עוד. מאגרי נתונים רבים מציגים תמונה עגומה בה הכתובות והטלפונים אינם מעודכנים. מידע חיוני כמו כתובות מייל או הסכמת לקוח לקבלת עדכונים שוטפים או חומר פרסומי פשוט נעדר, ועל פילוח, מיון וניתוח הנתונים אין בכלל מה לדבר. זאת למרות שמאגר הנתונים שלך הוא אחד הנכסים הגדולים, אם לא הגדול ביותר, של העסק. תרשה לנו לעזור לך מפעילה צוות נציגים מיומן ומאומן, שיבצע שיחות טלפוניות, יטייב וישביח את מאגרי המידע שלך, על מנת לאפשר לך לנצלו כהלכה ובכך לעמוד בקשר עם הלקוחות הקיימים, ולהגדיל את שיעור החשיפה ללקוחות הפוטנציאלים שלך. הכסף שלך שוכב על הרצפה, תן לנו הרים אותו עבורך. זאת נעשה באמצעות ארגון ופילוח הדאטה ע"פ קריטריונים: השלמת נתונים חסרים, כגון ת.ז שמות וטלפונים קליטת כתובות מייל בקשה לקבלת חומר פרסומי וטיפול בחוק הספאם טיפול בקבצים בעלי תווים מיותרים והפרדתם בצורה טבלאית איחוד קבצים וגליונות מיון וסינון רשומות כפולות שיחות מוקלטות