לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי.
זימון תורים לעסקים
זימון תורים לעסקים, השיחות שנכנסות למשרד, הן הכסף שלך וככל שתתפסו יותר, כך תצמח יותר והחברה תרוויח יותר. שיחה שמתפספסת יכולה להיות עסקה שמתפספסת, לא חבל? כל שאתה צריך זה לתת לנו לענות לשיחות שמתפספסות. זימון תורים לעסקים
מוקד עירוני 106 - זימון תורים לעסקים
ייעוד המוקד לספק לתושבי הערים מענה חשוב ועיקרי במגוון נושאים בשגרה ובחירום 24/7 באמצעות העברת השיחות העודפות למוקד הרשויות של . אנו לא חוסכים במשאבים ומשתמשים בטכנולוגיות המתקדמות בעולם, המקדמות את תפיסת השירות והחזון שלנו: לחבר בין מוקד המענה הטלפוני, לבינך, הלקוח שלנו. ממש כאילו ישבנו לצדך! הצורך במוקד לאור העובדה שזרימת השיחות למוקד 106 משתנה מתקופה לתקופה ומשעה לשעה, קשה לשמור על יציבות המוקד והעובדים. יש צורך בגיוס מתמיד ושחרור של נציגים, דבר הגורם לחוסר התמקצעות וחוסר מוטיבציה של העובד המגויס ואף מתבטא באיכות השירות הניתנת ללקוח. בתקופות ובשעות העומס, במידה והמוקד אינו מספק את הביקוש הטלפוני הנדרש, התושבים, אשר לא מסוגלים להשיגכם, חווים כעס ומרמור, עובדה אשר מחבלת בחוויית השירות של התושב. הפתרון באפשרותכם לקבוע סטנדרט שירות (SLA) ואת משך זמן ההמתנה שלאחריו השיחות ינותבו למוקד הרשויות של . בכך השיחות יועברו רק כשהקווים עמוסים או מעבר לשעות העבודה ובסופי שבוע. א. פניית התושב למוקד מאפשרת לקבל שני שירותים חשובים: לקבל מידע הקשור לפעילות הרשות המקומית ושירותים כלליים המתקיימים בשטחה כגון: שעות פתיחה של מחלקות, היכן מתקיים אירוע מסויים, תורנות בתי מרקחת,פינוי זבל ועוד… ב. לדווח על מפגעים ומטרדים שונים כגון: בור בכביש, פנס תאורה שלא עובד, עץ הזקוק לגיזום, בעל חיים משוטט, תקלה ברמזורים ועוד מפגעים שונים.