לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי.
קביעת תורים מאוחדת
קביעת תורים מאוחדת, השיחות שנכנסות למשרד, הן הכסף שלך וככל שתתפסו יותר, כך תצמח יותר והחברה תרוויח יותר. שיחה שמתפספסת יכולה להיות עסקה שמתפספסת, לא חבל? כל שאתה צריך זה לתת לנו לענות לשיחות שמתפספסות. קביעת תורים מאוחדת
גיבוי טלפוני למוקד מכירות - קביעת תורים מאוחדת
דמיין מצב בו כסף נופל מהשמיים. נכון שהיית נערך בהתאם? נכון שהיית דואג לטובי התופסים עם דליים גדולים? נכון שהיית דואג לפרוס רשת ביטחון למטה? אנחנו רשת הביטחון שלך !! למה כדאי לך להשתמש בשירות? השיחות שנכנסות למשרד, הן הכסף שלך וככל שתתפסו יותר, כך תצמח יותר והחברה תרוויח יותר. שיחה שמתפספסת יכולה להיות עסקה שמתפספסת, לא חבל? כל שאתה צריך זה לתת לנו לענות לשיחות שמתפספסות. אנחנו כבר נדאג לספק לך דליים של שיחות פוטנציאליות ולידים חדשים שאלמלא רשת הביטחון שלך, היו הולכים סביר להניח- למתחרים. אנחנו משוכנעים שלא תהייה לך התנגדות, אם נגדיל לך, את המכירות, נכון ? אתה זקוק לרשת ביטחון !