לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי.
זימון תורים קופת חולים מאוחדת
זימון תורים קופת חולים מאוחדת, השיחות שנכנסות למשרד, הן הכסף שלך וככל שתתפסו יותר, כך תצמח יותר והחברה תרוויח יותר. שיחה שמתפספסת יכולה להיות עסקה שמתפספסת, לא חבל? כל שאתה צריך זה לתת לנו לענות לשיחות שמתפספסות. זימון תורים קופת חולים מאוחדת
מוקד תמיכה - זימון תורים קופת חולים מאוחדת
"לקחת את הטכנולוגיה רחוק יותר, לעבוד קשה יותר ולצאת מעורך כדי לעשות משהו חדשני." בעידן הנוכחי, הלקוח שלך רוצה כבר עכשיו בשיחה הראשונה לקבל שירות מלא ומעמיק. ולא תמיד אתה תתפנה לעשות זאת. מוקד תמיכה ב קיים כבר למעלה מעשור ומספק שירותי HELP DESK לחברות מובילות במשק, חברות בינלאומיות, משרדי ממשלה ועוד. ומספק שירותים מתקדמים יותר בקטגוריית שירות מענה אנושי לעסקים ושירותי מזכירה המוקד מורכב מצוות נציגים מצומצם ובעל ותק וניסיון במתן שירות מוביל, שמתמחה לפי דרישות העסק בהענקת שירותי תמיכה חיצוניים לכל סוגי העסקים. במקום להכשיר נציגים, לשאת בעלויות תפעוליות גבוהות הכרוכות בהקמת מוקד טלפוני ושימור כוח האדם, אתה יכול להתעסק בליבה התפעולית של העסק שלך ולקבל בתמורה שקט נפשי. איך עובד מוקד התמיכה? הנציגים שלנו, לומדים את הסביבה הארגונית של העסק של, ומוכשרים בעזרתך לתת את מלוא התמיכה ללקוחותיך. בפועל מוקד התמיכה משמש כזרוע תפעולית מתמחה בשירות ללקוחות שלך ומעניק מענה אנושי וממוחשב ללקוחותיך גם באמצעות שיחות נכנסות וגם באמצעות מענה למיילים, צ'אט, אינטרנט וכל היוצא בזה. הימצאות כיום בקדמת הטכנולוגיה וטיפוח ההון האנושי, היא שמאפשרת לנציגי השירות שלנו לייצר מפגשים שירותיים, שיווקית ומקצועיים עם צרכני הקצה, שהם לקוחותיך, במשך עשרים וארבע שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, הלקוחות שלך מקבלים את השירות המקיף ביותר. שירותי התמיכה מעניקים את מלוא הפתרונות הטכנולוגים הכוללים: מוקד טלפוני זמין ללקוחותיך לכל סוגי הפניות נתבי שיחות וג'ינגלים שיווקיים מענה אנושי או ממוחשב באמצעות כל ערוצי התקשורת המתבקשים סיווג פניות לפי נושאים והעברה לפי בסיס נתונים בניית אפליקציות ייחודיות כדוגמת CRM ייחודיים שיפתחו עבורך לצורכי מעקב ותפעול התממשקות לאתרי אינטרנט מתן מענה מלא לגולשים בכל שעות היממה הכשרה וגיוס נציגים בהתאם לדרישות בעל המנוי מתן תמיכה טכנית מקיפה