לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי.
מוקד של מאוחדת
מוקד של מאוחדת, השיחות שנכנסות למשרד, הן הכסף שלך וככל שתתפסו יותר, כך תצמח יותר והחברה תרוויח יותר. שיחה שמתפספסת יכולה להיות עסקה שמתפספסת, לא חבל? כל שאתה צריך זה לתת לנו לענות לשיחות שמתפספסות. מוקד של מאוחדת
מוקד תמיכה (help desk) - מוקד של מאוחדת
רוצה לייעל ולהוזיל את שירות מוקד התמיכה שלך? השירות ניתן ע"י צוות מענה אנושי מקצועי, שהוכשר לטיפול בנושאי תמיכה שירותית, תמיכה טכנולוגית ותמיכה באתרי אינטרנט. מערכת המחשוב שלנו מסוגלת לתמוך בכל תסריט שיחה אפשרי וכוללת אפשרות לבניית התניות והתווית תהליכים שונים, על פי תרשימי זרימה ועצי החלטות בלתי מוגבלים, שקובעים לנציג כיצד להתנהל מול הלקוח במקרים שונים. מערכות המידע שלנו מאפשרות לך לפתוח קריאות שירות באמצעות המייל / טלפון / SMS, על פי סוגי לקוח, סוגי תקלות, רמות דחיפות שונות, רמות SLA לכל לקוח שלך בנפרד, ולפי המחויבות החוזית שלך כלפיו. ה- Help Desk שלך מקבל מ מערכת מידע המותאמת אישית לצרכיך ולצרכיי הלקוחות שלך תסריטי שיחה, באמצעות תרשימי זרימה ועצי החלטות בלתי מוגבלים תמיכה בשפות (נציגים דוברי שפת-אם) אנגלית ורוסית צוות כוח-אדם מקצועי ומיומן המוכשר ייעודית לתפקידי תמיכה מענה מיידי ללקוחותיך 24/7 תמיכה באתר האינטרנט של הלקוח שלך מערכת ניהול קריאות בזמן אמת (אונליין) אפשרות לפתיחת קריאות באתר האינטרנט שלך אפשרות להאזין לכל השיחות מהמחשב שלך (הקשבה לשיחות)