לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי.
טלפון של קופת חולים מאוחדת
טלפון של קופת חולים מאוחדת, השיחות שנכנסות למשרד, הן הכסף שלך וככל שתתפסו יותר, כך תצמח יותר והחברה תרוויח יותר. שיחה שמתפספסת יכולה להיות עסקה שמתפספסת, לא חבל? כל שאתה צריך זה לתת לנו לענות לשיחות שמתפספסות. טלפון של קופת חולים מאוחדת
מוקד בחירות - טלפון של קופת חולים מאוחדת
מוקד טלפוני לקראת בחירות לכנסת ולפריימריז הקמה, ניהול והפעלה של מוקד טלפוני לטובת קמפין הבחירות, הלקוחות שלנו מקבלים מוקד בחירות מלא תחת קורת גג אחת: טיוב דאטה בייס ויצירת קשר אישי עם הבוחר. ביצוע שיחות יזומות למתפקדים וקהל יעד פוטנציאלי. המרצת בוחרים לקראת הפריימריז/ יום הבחירות. איתור מתנדבים וקבלת שיחות נכנסות בכל נושא. אפיון תהליכים ואסטרטגיות עד קבלת התוצאה הטובה ביותר. ליווי אישי של אנשי מקצוע בעלי נסיון רב שנים בניהול קמפיינים. דוחות סטטיסטים ופילוחים על פי כל קריטריון. מערכות טכנולוגיות המתקדמות בעולם הפצת הודעות קוליות אישיות לקהל היעד. ביצוע חיוגים חוזרים ליעדים. דוחות סטטיסטים מפורטים הכוללים שיחה ותוצאה. מערכת CRM לניהול הדאטה-בייס. מערכת CTI לשליטה וניהול השיחות. מערכות חיוג אוטומטי, למיקסום זמן העבודה של הנציגים. מערכות פיקוח ובקרה מתקדמות.