לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי.
התמחות בניהול תיקי השקעות
התמחות בניהול תיקי השקעות, השיחות שנכנסות למשרד, הן הכסף שלך וככל שתתפסו יותר, כך תצמח יותר והחברה תרוויח יותר. שיחה שמתפספסת יכולה להיות עסקה שמתפספסת, לא חבל? כל שאתה צריך זה לתת לנו לענות לשיחות שמתפספסות. התמחות בניהול תיקי השקעות
מוקד יעודי - התמחות בניהול תיקי השקעות
כבר הרבה שנים, עולם העסקים מבין שעליו להפוך מחברות יצרניות לחברה שירותיות. רוב הצרכנים של ימינו אינם מסוגלים להבדיל בין איכות הברזל של החלופות השונות המוצעות בשוק הרחב אבל הוא מבדיל ועוד איך בין איכות השירות הניתן לו ע"י היצרניות. למי מתאים השירות? חברות שהבינו שעליהן להקים מערך מוקד יעודי אשר יספק פתרונות ושירותים ללקוחות ובכך לבדל את המותג מהיצרניות האחרות ולהשיא את ערך החברה. הקמת מוקד יעודי כרוך בעלויות רבות הכוללות: מערכות קול וקונטקט סנטר, מרכזיה טלפונית, מערכות הקלטת שיחות, מערכות CRM מנהלי מוקד, נציגים, גיוסים ומשאבי אנוש. וכן מודעות פרסום וראיונות עבודה, בקרת איכות וכל הקשור לאופרציה שלמה שאינה מוגדרת כליבת העיסוק של הלקוח. פתרון המוקד היעודי מאפשר לכל חברה להתמחות ולהתפנות לליבת העיסוקים שלה ולהוציא החוצה את פעילות המוקד לחברות המתמחות בתחום זה.