לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי.
ביטול הפניית שיחות פלאפון
ביטול הפניית שיחות פלאפון, השיחות שנכנסות למשרד, הן הכסף שלך וככל שתתפסו יותר, כך תצמח יותר והחברה תרוויח יותר. שיחה שמתפספסת יכולה להיות עסקה שמתפספסת, לא חבל? כל שאתה צריך זה לתת לנו לענות לשיחות שמתפספסות. ביטול הפניית שיחות פלאפון
מוקד רב ערוצי - ביטול הפניית שיחות פלאפון
שירות לקוחות ומכירות בכל ערוצי המדיה - ווטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, אימייל, מסנג'ר, צ'ט באתר, מיסרוני SMS וגם טלפון, באמצעות כלי אחד וממשק אחד לכל האינטראקציות! הדור הבא של שירות לקוחות: חדש מבית , הפעלת מוקד שירות לקוחות במדיה חברתית! מערכת השירות דיגיטלית ב מאפשרת לנו לנהל קשר ישיר עם לקוחותיך בערוצים המועדפים עליהם. כל פנייה לחברה שלך שנכנסת בערוצים המקוונים מקבלת מענה אנושי מיידי בהתאם לתסריט שיחה שאתה החלטת בערוץ בו הוא פנה! חבילת הפעלת המוקד שירות לקוחות רב ערוצי ב כוללת מענה ללקוחותיך 24/7 באמצעים הבאים: שיחת טלפון אימייל מיסרוני SMS צ'ט חי באתר האינטרנט של החברה צ'ט חי בפייסבוק מסנג'ר טפסים דיגיטלים אינטראקטיבים מיסרוני ווטסאפ ועוד יתרונות השירות: חיזוק הקשר בין הלקוח למותג על-ידי שיפור חווית הלקוח! קבלה ושליחה של פניות ב: ווטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, אימייל, מסנג'ר, צ'ט באתר, מיסרוני SMS וגם טלפון המספקת חווית שירות חדשנית, מהירה ואפקטיבית! צילום והעברת תמונות סטילס בין הלקוח לנציג והעברת וידיאו בזמן אמת. שיחות וידאו - ביצוע שיחות וידאו אונליין ותיעוד מלא של הפנייה. שליחה של מסמכים דיגיטליים לטלפון הנייד של הלקוח עם יכולת חתימה דיגיטלית על-גבי מסך הטלפון. שיחות ועידה דיגיטלית בין מספר משתתפים, כמו למשל להוסיף לשיחה, בזמן אמת, נציג תמיכה בכיר או טכנאי הנמצא בשטח.