לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי.
בזק עקוב אחרי
בזק עקוב אחרי, השיחות שנכנסות למשרד, הן הכסף שלך וככל שתתפסו יותר, כך תצמח יותר והחברה תרוויח יותר. שיחה שמתפספסת יכולה להיות עסקה שמתפספסת, לא חבל? כל שאתה צריך זה לתת לנו לענות לשיחות שמתפספסות. בזק עקוב אחרי
מענה לגולשים באתר - בזק עקוב אחרי
הלקוחות שלכם מבלים זמן רב בגלישה באינטרנט, אבל כדי לעניין אותם ברכישה דווקא באתר שלכם ולא באתר של המתחרים שלכם – אתם צריכים מענה אנושי. מענה אנושי מספק לאתר שלכם יתרון על פני אתרים אחרים, והופך להיות שחקן החיזוק שלכם בכל שלבי המכירה. הצטרף עוד היום לשירות החדשני של חברת , ותן לגולשי האתר שלך את האפשרות לשוחח עם נציג מכירות מיומן ולהפוך מגולש לרוכש. מחקרים וסקרים עדכניים מראים כי מרבית הגולשים (כ 80) לא מבצעים רכישה באתרי האינטרנט, אלא רק מבצעים "סקר שוק". הוכח כי היקפי המכירות באתרי האינטרנט גדלים כאשר מתקיימים התנאים הבאים: 1האתר אינטראקטיבי – אתר המאפשר לגולש לשוחח עם נציג תמיכה ומכירות. 2האתר יוצר אמון עם הגולש, המהווה חלק מכריע בתהליך הרכישה. 3לאינטרנט שפה משלו – ההתנהגות הצרכנית באתרי האינטרנט שונה בתכלית מכל התנהגות צרכנית אחרת. 4כמות גולשי האתרים גדולה באלפי אחוזים מכמות באי-החנות הפיזית, אך אחוז ההמרה (יחס מכירה/ביקור) באינטרנט נמוך משמעותית בהיעדר אינטראקציה דו-כיוונית עם הגולש. זאת, רק משום, שבחנות האמיתית יש מי שיקבל אותם ויעניק להם יחס אישי. 5נציג טלפוני אונליין תורם לשיפור התדמית של אתר האינטרנט שלך. 6יצירת קשר מהיר עם הגולש מייצרת התחלת הליך מכירה וברוב המקרים הפסקת החיפוש של הגולש באתרי המתחרים שלך. 7לקוחות פשוט מעדיפים את המגע האנושי – אין כמו לדבר עם נציג חי ונושם, שיוכל לתמוך בגלישה באתר שלך, למכור להם את מוצריך ולאסוף עבורך לידים חמים. 8מרבית הגולשים חוששים מלהשאיר כרטיס אשראי ברשת – תוכל להפיג חשש זה על-ידי מענה אנושי ואישי אונליין.