לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי.
שירות לקוחות דרושים
שירות לקוחות דרושים, השיחות שנכנסות למשרד, הן הכסף שלך וככל שתתפסו יותר, כך תצמח יותר והחברה תרוויח יותר. שיחה שמתפספסת יכולה להיות עסקה שמתפספסת, לא חבל? כל שאתה צריך זה לתת לנו לענות לשיחות שמתפספסות. שירות לקוחות דרושים
טלמיטינג לעסקים, מוקד תיאום פגישות - שירות לקוחות דרושים
עשרת הדברות שלנו לטלמיטינג מוצלח בניית תכנית יעדים ואפיון טלמיטינג / המוצר / השירות מול קהל המטרה. יצירת תסריטי שיחה – המבוססים על שיטות מכירה אפקטיביות מוכחות! נציגי מכירות מיומנים ורעבים. ליווי ניהולי אישי צמוד. קביעת פגישות מכירה איכותיות מול קהל יעד פוטנציאלי. (עסקי או פרטי) טכנולוגיות מתקדמות – מערכת CRM לניהול הדאטה-בייס. מערכת CTI לשליטה וניהול השיחות. מערכות חיוג אוטומטי, למיקסום זמן העבודה של הנציגים. מערכות פיקוח ובקרה מתקדמות. יומני פגישות דו-כיווניים. דו"ח סטטיסטי יומי הכולל סטטוס שיחה ותוצאה. דו"ח מנהל – כולל את כל המידע אודות פעילות המוקד, שיסייע לך לשלוט בהוצאות. בחירת היקפי הפעילות - התאמה אישית. בחירת אסטרטגיית איכות הפגישות. בוא אלינו לפיילוט קצר ותתחיל להרוויח פגישות איכותיות = מכירות! מכירות!! מכירות!!! חיסכון בעלויות כוח-האדם. ייעול זמן העבודה של סוכני המכירות שלך - הסוכנים שלך יקבלו פגישות איכותיות מתואמות, לפי לוח-זמנים שתתן לנו. כך יתפנה זמנם של הסוכנים לפגישות ולמכירות עצמן. הלקוחות הפוטנציאליים שלך ירגישו שמדובר בחברה גדולה ומקצועית. זמינות העסק שלך תגדל – נציגי הטלמיטינג שלנו יוכלו להזיז עבורכם פגישות לפי אילוצים משתנים, והלקוחות שלך יוכלו לקבל מספר טלפון ישיר לשיחה עם נציגי תיאום הפגישות