לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי.
מהי מערכת crm
מהי מערכת crm, השיחות שנכנסות למשרד, הן הכסף שלך וככל שתתפסו יותר, כך תצמח יותר והחברה תרוויח יותר. שיחה שמתפספסת יכולה להיות עסקה שמתפספסת, לא חבל? כל שאתה צריך זה לתת לנו לענות לשיחות שמתפספסות. מהי מערכת crm
מוקד טיוב נתונים - מהי מערכת crm
ידע זה כח!! טיוב נתונים והשבחת מאגרי מידע זה ידוע כבר מזמן שהנכס הכי חשוב שלך הוא הדאטה בייס- מאגר הלקוחות שלך. לקוחות שרכשו ממך, לקוחות שהתעניינו במוצר או בשירות שלך, או לקוחות פוטנציאליים שיכולים להביע עניין ורצון בביצוע רכישה. במרבית המקרים, ניהול מאגר הנתונים, עדכון וארגון שלו אינם נעשים כהלכה. הדאטה בייס פשוט שוכב שם, ומתעדכן לעיתים רחוקות אם בכלל. כשזה קורה, לרוב "נשפך" על המאגר הקיים עומס של נתונים חדשים כגוש, ללא מיון וחלוקה, עדכון ערכים רלוונטיים וסינון של מה שאינו רלוונטי עוד. מאגרי נתונים רבים מציגים תמונה עגומה בה הכתובות והטלפונים אינם מעודכנים. מידע חיוני כמו כתובות מייל או הסכמת לקוח לקבלת עדכונים שוטפים או חומר פרסומי פשוט נעדר, ועל פילוח, מיון וניתוח הנתונים אין בכלל מה לדבר. זאת למרות שמאגר הנתונים שלך הוא אחד הנכסים הגדולים, אם לא הגדול ביותר, של העסק. תרשה לנו לעזור לך מפעילה צוות נציגים מיומן ומאומן, שיבצע שיחות טלפוניות, יטייב וישביח את מאגרי המידע שלך, על מנת לאפשר לך לנצלו כהלכה ובכך לעמוד בקשר עם הלקוחות הקיימים, ולהגדיל את שיעור החשיפה ללקוחות הפוטנציאלים שלך. הכסף שלך שוכב על הרצפה, תן לנו הרים אותו עבורך. זאת נעשה באמצעות ארגון ופילוח הדאטה ע"פ קריטריונים: השלמת נתונים חסרים, כגון ת.ז שמות וטלפונים קליטת כתובות מייל בקשה לקבלת חומר פרסומי וטיפול בחוק הספאם טיפול בקבצים בעלי תווים מיותרים והפרדתם בצורה טבלאית איחוד קבצים וגליונות מיון וסינון רשומות כפולות שיחות מוקלטות