לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי.
מערכת לניהול קשרי לקוחות
מערכת לניהול קשרי לקוחות, השיחות שנכנסות למשרד, הן הכסף שלך וככל שתתפסו יותר, כך תצמח יותר והחברה תרוויח יותר. שיחה שמתפספסת יכולה להיות עסקה שמתפספסת, לא חבל? כל שאתה צריך זה לתת לנו לענות לשיחות שמתפספסות. מערכת לניהול קשרי לקוחות
מוקד שירות לקוחות - מערכת לניהול קשרי לקוחות
מוקד שירות לקוחות ב מאפשר לך ליצור פלטפורמה נגישה, זמינה ואדיבה ללקוחותיך ובמקביל חסכון בעלויות התפעוליות. במשך 32 שנה ומעלה, רבות מבין החברות המובילות במשק, המספקות מוצרים ושירותים ,הצטרפו וחברו ל, תוך ראייה משותפת כי המפתח לשימור ושיפור מטרות הארגון, טמון בשירות לקוחות ומענה טלפוני אמין, מקצועי וזמין. זה פשוט, תנצל את המומחיות שלנו, לטובתך. מדוע צריך שירות לקוחות? ככל שהעולם מתקדם, האתגרים הניצבים בפני חברות, רבים ומתרבים בכל עת. כוח הצרכנים עם התפתחות הטכנולוגיה רק גודל ועולה והתחליפים שעומדים בפני הצרכן רק מתרבים ומתקדמים. כשמדובר בלקוח שלך, כל אחד הוא עולם ומלואו. היום בעולם הדיגיטלי כולם זמינים ונגישים ולקוחותיך מחפשים גם בעולם השירות את המגע הישיר, הזמינות, הנגישות והמקצועיות. ואתה בתור נותן שירות צריך להיות מוכן ונגיש עבור לקוחותיך כל הזמן. בחירה במוקד שירות לקוחות חיצוני פותח בפניך את האפשרות להעניק לכל מתקשר יחס אישי, אדיב ומענה מיידי לצרכיו, כשאתה פנוי להתעסק בליבה התפעולית של העסק שלך. והלקוחות שלך מקבלים מענה אנושי, ואתה גיבוי טלפוני. איך זה עובד? באמצעות , הלקוחות שלך מקבלים מענה לפי דרישתך במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. באמצעות תסריטי שיחה מובנים מראש, צוות נציגים מיומן וקו טלפון שעומד לרשותך בכל שעות היממה, הלקוחות שלך מקבלים שירות לקוחות מלא ואתה נשאר מעודכן לאורך כל הדרך, בכל דרך שתבחר. שמע עוד על איך זה עובד.. במה זה מועיל? לקוחותיך שונים במהותם אחד מן השני, אך רבים מן הפניות חוזרות על עצמם. כוח האדם, הזמן והעלויות התפעוליות שנדרשות מבית העסק שלך במענה לכל לקוח על כל פנייה שחוזרת על עצמה, גובים לאורך זמן מחיר יקר. באמצעות , השיחות הנכנסות מסווגות לפי סוג פנייה, בין אם הלקוח פונה לקבל פרטים על סניף מסוים, מוצר מסוים או אף תלונה על אחד מהם וכך שלכל סוג פניה, מוסדר תסריט שיחה המתאים לו. באמצעות שימוש בבסיס נתונים מוכן מראש, נציגנו בכל תצורת מענה יוכלו לספק את השירות המלא, במקצועיות, אדיבות ויעילות. ולאחר כל פנייה מיידית ובצורה יעילה תועבר לגורם האחראי הרלוונטי לה. שאלות שחוזרות על עצמם, מקבלות תשובות מיידיות וניתן לבנות בסיס נתונים של שאלות ותשובות נפוצות ובכך לחסוך חזרה ללקוח, ניתן לאמוד מקורות הגעה דרך בחירה מובנת, מתן פרטים על סניפים, והעברת השיחות במידת הצורך, טיפול מקצועי במקרי חירום ונהלים דחופים, השמעת תכנים שיווקים ופרטים על סניפים דרך נתב שיחות מתקדם בעת ההמתנה ועוד שלל פתרונות שמאפשרים ליצור שירות לקוחות מותאם לכל רשת, סניף או מוצר. שירות לקוחות ב מאפשר לך לקבל לא רק שירותי מזכירה, ומענה אנושי. אלא שירות מלא לצרכי לקוחותיך. במשך 32 שנה, רבות מבין החברות המובילות במשק, המספקות מוצרים ושירותים, הצטרפו וחברו ל, תוך ראייה משותפת כי המפתח לשימור ושיפור מטרות הארגון, טמון בשירות לקוחות אמין, מקצועי וזמין. זה פשוט, תנצל את המומחיות שלנו, לטובתך.