לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי.
golan telecom טלפון
golan telecom טלפון, השיחות שנכנסות למשרד, הן הכסף שלך וככל שתתפסו יותר, כך תצמח יותר והחברה תרוויח יותר. שיחה שמתפספסת יכולה להיות עסקה שמתפספסת, לא חבל? כל שאתה צריך זה לתת לנו לענות לשיחות שמתפספסות. golan telecom טלפון
פלייליסט שיחות - golan telecom טלפון
אנו שמחים להעניק לך כלי שירותי המאפשר לך לשמוע את השיחות שנכנסו אלינו בכל יום ובכל שעה, ישירות מהמחשב שלך. למה להקשיב לשיחות? רמת המענה שלנו היא בעצם רמת המענה של העסק שלך! ההקפדה על הטכנולוגיות המתקדמות בעולם והשירותים המתקדמים ביותר בתחום המענה טלפוני האנושי אינם שווים דבר אם אנו לא ניתן ללקוחות במהלך השיחה להרגיש כאילו הגיעו לבית העסק עצמו. לשם כך אנו מעסיקים נציגים שירות אשר עונים לדרישות הרמה הגבוהה שאנו מספקים. פלייליסט השיחות המסופק ללקוחות הינו הדרך שלך לשמוע ולהעריך את איכות המענה של הנציגים שלנו ללקוחות שלך. רוצה לבדוק את איכות תסריטי השיחה? בנית תסריט שיחה ואתה רוצה לראות איך הוא מיושם בפועל בתוך המוקד, האם הלקוחות והנציגים מבינים את מהות השאלות? והאם ישנו מידע נוסף שלא מסופק ללקוחותייך ותרצה שנוסיף? לאחר האזנה לשיחות תקבל תובנות רבות, משינוי תסריט שיחה ועד הוספת מידע נוסף לתסריט הקיים על מנת לייתר את הצורך בחזרה ללקוח וסיום הטיפול על ידי נציגי מא' עד ת'. איך מתבצעת האזנה לשיחות ? האזנה לשיחות מתבצעת דרך דסק המנהלים שמסופק ללקוחותינו. על מנת להאזין לכל השיחות אשר הגיעו למוקד שלנו כל שתצטרך הוא להיכנס לדסק המנהלים שלך באתר . שם לאחר שתבחר את השיחה הרצויה תוכל להאזין לשיחה בנגן שיש לך במחשב האישי ומאותו הרגע תחווה את מה שחווים הלקוחות שלך. איכות המענה, אפיון התסריטים והדרך שבא המשרד שלך מוצג כלפי חוץ הכול בתוך המחשב שלך. השירות זמין 24/7 בדסק המנהלים של כך שבכל רגע נתון אתה יכול לשמוע את השיחות הנכנסות ואת הטיפול המסור של הנציגים שלנו, בנוחות מלאה מהמחשב האישי שלך.