לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי.
מנהל שירות
מנהל שירות, השיחות שנכנסות למשרד, הן הכסף שלך וככל שתתפסו יותר, כך תצמח יותר והחברה תרוויח יותר. שיחה שמתפספסת יכולה להיות עסקה שמתפספסת, לא חבל? כל שאתה צריך זה לתת לנו לענות לשיחות שמתפספסות. מנהל שירות
מוקד שירות לקוחות - מנהל שירות
שמירה על לקוחות מרוצים הוא הדבר החשוב ביותר בעסק שלכם. כדי שתוכלו להעניק ללקוחות שלכם שירות מהיר, איכותי ולאורך כל שעות היום – אנו מציעים לכם מוקד שירות לקוחות ! אנו נטפל בפניות במגוון נושאים, תוך מתן דגש על טיפול מקצועי, איכותי וחם לצורך פתרון אפקטיבי של בעיות שונות. אז מה אתה מציע? חיוך על כרטיס ביקורבידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? אנחנו כאן במטרה לעזור לך להגיע למצוינות בשירות, ולעשות את זה במינימום משאבים מצידך. הנציגים הידידותיים של יענו באדיבות, מקצועיות וחיוך רחב, לכל שיחה שתגיע עבורך. אתה הרי מאוד רוצה להעניק יחס דומה במענה בין לקוח חדש ללקוח קיים, אחרי הכול, זה מהותו של שירות מצויין. זו המטרה שלך – זו גם המטרה שלנו! דאגנו לצייד את הנציגים שלנו בטכנולוגיה וכלים מקצועיים, שמאפשרים לנו לעבוד יחד איתך בשיתוף פעולה מלא, הכולל: פתיחה ופתרונות של קריאות שירות ותקלות, מתן תשובות מקצועיות ללקוחות הזקוקים לשירות לקוחות ואף אפשרות לעבודה עם מערכות משותפות שלנו ושלך יחד. רק תגיד מה הלקוחות שלך צריכים ואנחנו כבר נדאג לספק להם את זה! כל שאתה צריך זה ליצור איתנו קשר, וכל השאר עלינו. נגדיר לך במרכזיה מתי וכיצד להפנות את השיחה אלינו ומאותו הרגע, אתה יכול לישון בשקט. תוכל ליידע את הלקוחות הקיימים והחדשים שלך שעברת לשרת אותם 24/7, על כל בעיה, או תקלה בשעה 3 בבוקר או 14.00 בצהריים, יש מי שעונה ומטפל, או אתה, או אנחנו. שמור על הלקוחות שלך!