לקוחות צריכים שירות, זוהי חלק מחוויית המשתמש שלהם ולכן אתם חייבים לשים דגש על שירות הלקוחות. כאשר לקוח פונה אל העסק, אפילו אם מדובר בשירות של איש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או חשמלאי, הוא צריך מענה אנושי אשר יוכל לענות לו על השאלות, לתת לו הצעת מחיר ולהוציא לפועל את העסקה. כאשר הלקוח אינו מקבל מענה הוא מחפש אחר עסק אחר וכך אתם עלולים להפסיד את הלקוח. הבעיה היא שבמהלך יום העבודה, כאשר אתם עסוקים, אתם מתקשים לענות לכל השיחות ולתת מענה לכל לקוח אשר מתקשר. הפתרון שאנו מציעים לכם הוא שירות הודעות אשר ייתן לכם פתרון באותם הרגעים אשר אינכם זמינים עבור הלקוח המתקשר. שירות הודעות מאפשר ללקוח להמשיך לפנות אליכם תוך כדי שימוש באותו מספר טלפון שהוא מכיר, זה יכול להיות גם הטלפון הנייד שלכם. במידה ואינכם זמינים לתת ללקוח שירות באותו הרגע, השיחה תופנה למוקד שירות אשר מעניק מענה אנושי.
תיאום פגישות
תיאום פגישות, השיחות שנכנסות למשרד, הן הכסף שלך וככל שתתפסו יותר, כך תצמח יותר והחברה תרוויח יותר. שיחה שמתפספסת יכולה להיות עסקה שמתפספסת, לא חבל? כל שאתה צריך זה לתת לנו לענות לשיחות שמתפספסות. תיאום פגישות
מוקד הזמנות - תיאום פגישות
הלקוחות מתקשרים להזמין ? שעון החול כבר פועל! במציאות העסקית של היום, שם המשחק הוא זמינות! מהירות תגובה ושיווק מהיר ללקוח הם המפתח להצלחה עסקית. התמודדות מול המתחרים, גיוס אפקטיבי של לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים הם הדרך לשם. הקלקה אחת באינטרנט מעלה עשרות חברות ובעלי מקצוע שונים שיספקו מענה לצורך שהועלה. מודעת פרסום אחת מלווה ברבות המקיפות אותה באמצעי התקשורת השונים והמתחרים נמצאים בכל מקום, בכל רגע, לתפוס את תשומת ליבו (וכיסו) של הלקוח. לקוח שיוצר איתך קשר להזמנה זה לקוח כמעט סגור, וזאת לאור היוזמה שאותה הפגין. ההנעה לפעולה היא השלב הקשה ביותר ליישום בשרשרת השיווק ופנייתו של הלקוח בעצמו אליך, פרושו שהוא הונע לפעולה. הוא לא רק מביע רצון, אלא גם נכונות וכל מה שאתה צריך לעשות זה רק לענות לו בזמן, במענה מקצועי, הולם ומוכוון מטרה. נראה פשוט, לא? בפועל, בתי עסק רבים מפספסים המוני שיחות מדי יום! במיוחד בעקבות קמפיינים פרסומיים ושיווקיים שלא גובו בתשתית תמיכה ללקוחות שמשתוקקים כל כך לרכוש את מוצר או שירות החברה. זה לא כל כך מפתיע לאור העלויות הגבוהות של גיוס והכשרת עובדים שנדרשת על מנת לספק תמיכה לגלים גדולים מהרגיל של שיחות נכנסות. Campaign ובכל זאת, בעולם ההזמנות, שעון החול עובד בקצב מהיר, הרבה יותר מהקצב הרגיל. אנחנו חייבים להבין שהצורך שעולה ברגע נתון, יכול להתאדות ברגע הבא! ולכן, ככל שנענה מהר יותר ובמקביל נספק שירות מקצועי, אמין ואדיב, כך נגדיל את שעור ההמרה, כמות המכירות. שאל את עצמך אם היית מתקשר להזמין מוצר והיו נותנים לך לחכות על הקו, או רחמנא ליצלן היו מעבירים אותך לתא קולי, כיצד היית פועל, היית מבצע את ההזמנה? החדשות הטובות הן שאתה לא צריך לספוג את עלויות הגיוס וההכשרה של העובדים, לא לייצר להם מקום עבודה ואת הציוד הנדרש ואפילו לא לשלם להם את התנאים הסוציאליים. את כל זה אנחנו נעשה, ולך זה יעלה במנוי חודשי בסכום זעום. תן לנציגי ההזמנות האיכותיים של קולביז לענות עבורך! אנחנו ממתינים לשיחות שלכם, 24 שעות ביממה, בזמינות מדהימה ומבטיחים לענות לשאלות המתקשרים ולעודד אותם לבצע אצלנו את הרכישה.